Jump to content

SA-MP 0.3.7 RC


WopsS

Recommended Posts

SA-MP 0.3.7 RC2

 


Versiunea 0.3.7 RC este o versiune de testare pentru ramura 0.3. Lansarea oficiala va veni odată ce faza de testare este completă.
 
SA-MP 0.3.7 RC2 Client/Server:

  • Unii jucători s-au plâns că mărimea font-ului implicit nu este ca cel din versiunile trecute de SA-MP. Mărimea acestui font este aceeași de la 0.3 pană acum.
  • A fost fixată problema suplimentară a coliziunii camerei pe obiecte.
  • Mai multe schimbări la ținta camerei, care va îmbunătății lucrurile puțin.
  • A fost adăugată comanda /ctd pentru a activa debug-ul unui jucător în privința camerei.
  • Funcția DisableRemoteVehicleCollisions() ar trebui să funcționeze și la bărci.
  • Nu mai există coliziuni între cameră și vehicul când se folosește funcția DisableRemoteVehicleCollisions().
  • A fost adăugată funcția EnablePlayerCameraTarget().
  • Funcția țintei unei camere adăugată în 0.3.7 - RC1 va fi dezactivată implicit, deoarece poate utiliza multă bandă când nu este necesar.
  • Au fost adăugate funcțiile SetObjectNoCameraCol și SetPlayerObjectNoCameraCol ce vă permite să dezactivați coliziunile camerei unui obiect, doar dacă acest obiect este înafara hărții.
  • Au adăugate funcțiile GetPlayerPoolSize() şi GetVehiclePoolSize() pentru a obține ultimul id al vehiculelor sau a jucătorilor. Deci de acuma unde aveți o funcție repetitivă(for, while, do..while,etc) în loc de MAX_PLAYERS și MAX_VEHICLES trebuie să folosiți noile funcții.
// Old code
for(new x=0; x < MAX_PLAYERS; x++)
{
    if(IsPlayerConnected(x))
    {
    }
}

// New code
new HighestPlayerId = GetPlayerPoolSize();
for(new x=0; x <= HighestPlayerId; x++) // atentia la conditia x <=
{ 
    if(IsPlayerConnected(x))
    { // do stuff with a player id
    
    }
}
  • Păsările nu vor mai zbura prin obiectele din SA-MP
  • Reparată problema când jucătorul rămânea înghetat când răspundea la dialogul SelectObject().
  • Obiectele cu rază mare de vedere suportă acum sortarea alpha.
  • Adăugate peste 90 de obiecte noi create de MatiteȘ
  •  Cladirile din LS BeachSide și LS apartment au acum parcare subterană
  • Noi interioare de case pentru insula.

ModularHouses-Edited-3.thumb.png.2bbc95eModularHouses-Edited-4.thumb.png.b8b40cb

Descărcări:
 
SA-MP 0.3.7 RC2 Client: http://www.sa-mp.ro/utils/client/sa-mp-0.3.7-RC2-install.exe
SA-MP 0.3.7 RC2 Linux Server: http://www.sa-mp.ro/utils/server/samp037svr_RC2.tar.gz
SA-MP 0.3.7 RC2 Windows Server: http://www.sa-mp.ro/utils/server/samp037_svr_RC2_win32.zip

 

Multumim Gireada pentru traducere!

 

SA-MP 0.3.7 RC

Versiunea 0.3.7 RC este o versiune de testare pentru ramura 0.3. Lansarea oficiala va veni odată ce faza de testare este completă.

SA-MP 0.3.7 RC1 Client/Server:

  • Adaugă schimbarea dimensiunii fontului UI, tipul, mărimea. Dimensiunea fontului poate fi schimbat cu comandă /fontsize. Valoarea minimă şi maximă pentru fontsize este -3 şi 5.
  • Deşi nu este oficial, font-ul şi mărimea acestuia pot fi schimbate prin editarea fişierului sa-mp.cfg:
fontface="Comic Sans MS"
fontweight=1
  • Mărimile suporate pentru font sunt 0 = BOLD (implicit) şi 1 = NORMAL.
  • Clientul SA-MP acum va selecta în mod dinamic memoria pentru GTA:SA în funcţie de cât RAM este disponibil. Dacă aveţi un mod pentru "streaming memory fix", ar trebui să nu mai fie necesar şi ar trebui să-l ştergeţi. Statisticile de memorie sunt disponibile în apasant butonul F5 în SA-MP.
  • Adăugate peste 240 de obiecte create de Matite.
  • Exemplele de script-uri pentru câteva dintre obiectele/facilităţile noi, includ stunt_island.pwn, modular_island.pwn, ls_beachside.pwn etc..
  • Adaugă o animaţie de pescuit şi un exemplu de script.
  • Funcţia SelectObject() poate selecta obiecte care nu au nici o coliziune.
  • Tabelul cu jucătorii va fi mai mare dacă rezoluţia joc este mai mare decât 800x600.
  • Adăugate verificări pentru bad floats/vectors în bike lean, train speed, camera's AimZ, bullet offset.
  • Adaugă funcţia DisableRemoteVehicleCollisions() pentru a dezactiva coliziuniile între vehicule conduse de alţi jucători.
  • Timpul şi vremea din editorul "Test" acum sunt fixate. Puteţi schimbă timpul/vremea cu /set_time şi /set_weather.
  • Dinstanta de vizualizare a obiectelor în editorul "Test" este acum de 599.0.
  • Scoasă camera când jucătorul este inactiv în joc (camera shake / camera mişcătoare).
  • Adaugă sistem de conexiune bazat pe cookie pentru a preveni conexiuniile flood.
  • Sincronizează ID-ul pentru armă cu informaţiile de tragere, adică nu există nici o şansă de desincronizare a glonţului/armei în callback-ul OnPlayerWeaponShot.
  • Corectată coliziunea camerei atunci când sunt obiecte ataşate la vehicul în care va aflaţi.
  • Corectată lunima/timpul din zi atunci când un obiect se află la o distanţă mai mare de 300.0.
  • Corectată textura animaţiei UV pe obiectele care se află la o distanţă mai mare de 300.0.
  • Corecţii coliziunea camerei pe obiecte şi vehiculele care sunt în afară hărţii.
  • Adaugă zone cu prognoze meteo pentru Verona mall, LS Beachside, LS Apartament Building, LS Office Floors în fişierul SAMP/samp.ipl.
  • Rezolvată o problema în RakNet care funcţiile NetStats_* nu pot fi utilizate în cazul în care ID-ul jucător nu a fost pe deplin conectat.
  • Adăugate funcţiile: GetObjectModel(), GetPlayerObjectModel().
  • Adăugate funcţiile: GetPlayerCameraTargetObject(playerid), GetPlayerCameraTargetVehicle(playerid), GetPlayerCameraTargetPlayer(playerid) pentru a găsi obiectul în reţea la care se uită jucătorul.
  • Sincronizarea rotaţiei vehiculului ar trebui să fie mai bună.

 

Descărcări:
 
SA-MP 0.3.7 RC Client: http://www.sa-mp.ro/utils/client/sa-mp-0.3.7-RC1-install.exe
SA-MP 0.3.7 RC Linux Server: http://www.sa-mp.ro/utils/server/samp037svr_RC1.tar.gz
SA-MP 0.3.7 RC Windows Server: http://www.sa-mp.ro/utils/server/samp037_svr_RC1_win32.zip

 

Notă! Dacă copiaţi acest text măcar aveţi respectul să pune-ţi şi link-ul care acest topic unde îl copiaţi.

Edited by WopsS
  • Upvote 6
Link to comment
Share on other sites

Interesante chestiile astea 2:

Adaugă zone cu prognoze meteo pentru Verona mall, LS Beachside, LS Apartament Building, LS Office Floors în fişierul SAMP/samp.ipl.
Rezolvată o problema în RakNet care funcţiile NetStats_* nu pot fi utilizate în cazul în care ID-ul jucător nu a fost pe deplin conectat.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Voua va merg noile mape? Mie nu.... la server log zice ca o facut conexiunea cu ele dar nu apar

Nup,am probat si obiectele in MAP EDITOR sa vad daca s-au adaugat,dar nu au fost inca adaugate.

 

 

Link to comment
Share on other sites

In sfarsit s-or bazat si ei putin pe obiecte...ca s-asa era nevoie de obiecte noi ... acuma astia vor folosi banana in loc de dildo...the f*** , nvm frumos update.

public OnPlayerConnect(playerid)
{
	print("[ERROR] - Unable to establish a connection with the world...");
	SendRconCommand("exit");
	return 1;
}

 

Link to comment
Share on other sites

Si de ce ma rog nu au aparut pe niciun site decat pe ala care la postat WopsS?

http://www.k-dst.de/

In MAP EDITOR cand caut obiectele nu le gasesc.

Pentru a cauta obiectele in map editor, nu apar pur si simplu, ci trebuie sa iti instalezi samp 0.3.7 xD.

Si sper ca dupa aceea sa apara obiectele...

242086.png

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

SA-MP 0.3.7 RC2

Versiunea 0.3.7 RC este o versiune de testare pentru ramura 0.3. Lansarea oficiala va veni odată ce faza de testare este completă.
 
SA-MP 0.3.7 RC1 Client/Server:
 
- Unii jucători s-au plâns că mărimea font-ului implicit nu este ca cel din versiunile trecute de SA-MP. Mărimea acestui font este aceeași de la 0.3 pană acum.
 
- A fost fixată problema suplimentară a coliziunii camerei pe obiecte.
 
- Mai multe schimbări la ținta camerei, care va îmbunătății lucrurile puțin.
 
- A fost adăugată comanda /ctd pentru a activa debug-ul unui jucător în privința camerei.
 
- Funcția DisableRemoteVehicleCollisions() ar trebui să funcționeze și la bărci.
 
- Nu mai există coliziuni între cameră și vehicul când se folosește funcția DisableRemoteVehicleCollisions().
 
- A fost adăugată funcția EnablePlayerCameraTarget(). Funcția țintei unei camere adăugată în 0.3.7 - RC1 va fi dezactivată implicit, deoarece poate utiliza multă bandă când nu este necesar.
 
- Au fost adăugate funcțiile SetObjectNoCameraCol și SetPlayerObjectNoCameraCol ce vă permite să dezactivați coliziunile camerei unui obiect, doar dacă acest obiect este înafara hărții
 
- Au adăugate funcțiile GetPlayerPoolSize() şi GetVehiclePoolSize() pentru a obține ultimul id al vehiculelor sau a jucătorilor. Deci de acuma unde aveți o funcție repetitivă(for, while, do..while,etc) în loc de MAX_PLAYERS și MAX_VEHICLES trebuie să folosiți noile funcții.

// Old code
for(new x=0; x < MAX_PLAYERS; x++)
{
    if(IsPlayerConnected(x))
    {
    }
}

// New code
new HighestPlayerId = GetPlayerPoolSize();
for(new x=0; x <= HighestPlayerId; x++) // atentia la conditia x <=
{ 
    if(IsPlayerConnected(x))
    { // do stuff with a player id
    
    }
}

- Păsările nu vor mai zbura prin obiectele din SA-MP
 
- Reparată problema când jucătorul rămânea înghetat când răspundea la dialogul SelectObject().
 
- Obiectele cu rază mare de vedere suportă acum sortarea alpha.
 
- Adăugate peste 90 de obiecte noi create de MatiteȘ
 
Cladirile din LS BeachSide și LS apartment au acum parcare subterană
Noi interioare de case pentru insula

  • Upvote 1

 

1859311972_BANNER-GIREADAcopy-min.thumb.png.48e5e420ae2185dce5b244965a1d2601.png

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.