Jump to content

WiDuAlK

V.I.P
  • Content Count

    1,407
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    76

WiDuAlK last won the day on July 11

WiDuAlK had the most liked content!

Community Reputation

348 Popular

About WiDuAlK

  • Rank
    Scripter & Mapper
  • Birthday 06/12/1999

Profile Information

  • Sex
    Masculin
  • Name in game
    WiDuAlK
  • Level of knowledge
    Experimentat

Recent Profile Visitors

3,784 profile views
  1. WiDuAlK

    Problema CreateDynamic3DTextLabel

    Incearca cu Create3DTextLabel
  2. WiDuAlK

    Vand Drugs Dealer System [SA-MP] UNIQUE

    Tu canf caci un server, vrei sa il faci sa aiba succes nu? Deci vii cu ceva nou. Daca prinde la public, serverul se umple si donatiile curg, deci iti scoti investitia rapid, nu e asa scump, pe langa profitul pe care il poti face dupa.
  3. WiDuAlK

    Problema factiune

    Am specificat aici: Scapa de warning si vezi de ti merge, incearca sa refaci chestia asta din nou, vesi si in tutoriale, de obicei, warning-ul: warning 217: loose indentation apare cand nu ai pus indent-ul corect(acele 4 spatii[TAB])
  4. WiDuAlK

    Problema CreateDynamic3DTextLabel

    N ai inteles. Pune printf("%f %f %f", PropInfo[X][PropX], PropInfo[X][PropY], PropInfo[X][PropZ]); vezi daca valorile afisate sunt pe 0.
  5. WiDuAlK

    Problema factiune

    Ar fii de preferat sa nu ai warning-uri, sunt niste avertizari ca acea bucata de cod, s-ar putea sa nu functioneze cum vrei tu, desi e transformata in binar.
  6. WiDuAlK

    Problema factiune

    pune in linie
  7. WiDuAlK

    Problema factiune

    Pune o la ongamemodeinit
  8. WiDuAlK

    Problema factiune

    codul lui objectiduber e bun, l am testat la mine, altundeva e problema, poate se mai incurca cu ce mai ai tu, schimba i zona unde l pui, sau rescrie codul din nou pe bucati, adica CreateDynamicObject(19309, 0, 0, 10, 0.0, 0.0, 90.0); apoi SetObjectMaterialText(objectiduber, "UBER", 0, OBJECT_MATERIAL_SIZE_256x128, "Arial", 28, 0, 0xFFFF8200, 0xFF000000, OBJECT_MATERIAL_TEXT_ALIGN_CENTER); , apoi initializezi obiectul cu objectiduber = CreateDynamicObject(....) ca sa vezi in ce stadiu iti da eroarea, sa stii unde te duci.
  9. WiDuAlK

    Payday individual problema

    Asta nu schimba cu absolut nimic faptul ca nu am codul si ca eu te ajut pe tine , nu iti fac eu codurile, eu te ajut cu idei, si cu o varianta mai buna la codul pe care tu deja il scrii, se cheama sectia "Ajutor scripting" nu "Scripturi/coduri la comanda" Ca sa intelegi ideea, ai asa: 1.SetTimerEx("payday....", ....); si 2.mysql_format(...) 2.mysql_query sau ce ai tu pt load. trb sa schimbi ordinea lui 1 cu 2 in GM, prima data sa faca load apoi sa trimita timerul. Adica: 1.mysql_format(...) 1.mysql_query apoi linia 2.SetTimerEx("payday....", ....);
  10. WiDuAlK

    Problema factiune

    Codul merge, ai uitat un " ; "(punct virgula) inainte de a pune objectduber
  11. WiDuAlK

    Problema CreateDynamic3DTextLabel

    Iau valorile potrivite variabilele? Adica sunt setate pe 0 sau sunt setate pe valorile din baza de date?
  12. WiDuAlK

    Problema factiune

    Nu stiu ce anume doresti, cum vrei mai exact, dar daca e e aia de taxi pe care scrie "UBER" deasupra masinii, atasezi obiectul de masina cu AttachObjectToVehicle si pui functia SetObjectMaterialText
  13. WiDuAlK

    Problema CreateDynamic3DTextLabel

    Ai incercat-o? A mers? Ai aflat niste rezultate? Iau valorile potrivite variabilele?
  14. WiDuAlK

    Payday individual problema

    Nu am cum sa iti dau cod, pt ca nu stiu ce ai tu in GM. Dar daca tu nu vrei sa gandesti eu nu te pot ajuta.
  15. WiDuAlK

    Problema Register/Login

    Ok, verifica daca faci trimiterea la OnPlayerConnect la dialogul de register/login Ti as recomanda sa adaugi inca o variabila la PlayerInfo -> StepRegister, in caz ca el a introdus odata parola si a iesit, sa revina la mail, si de acolo mai departe. Posteaza cum faci trimiterea la dialogul de register/login
×

Important Information

This site uses cookies. By continuing browsing, you agree to the use of this information. For more details, see Terms of Use and Privacy Policy.