Jump to content

Ph0eniX

V.I.P
  • Content Count

    743
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    11

Ph0eniX last won the day on May 19

Ph0eniX had the most liked content!

Community Reputation

21 Binişor

About Ph0eniX

  • Rank
    Membru senior
  • Birthday 02/06/1997

Profile Information

  • Sex
    Masculin
  • Location
    Pe scaun.
  • Name in game
    [PhX]Exc1siOn[PhX]
  • Level of knowledge
    Experimentat

Contact Methods

  • Yahoo
    excision_phoenix@yahoo.it

Recent Profile Visitors

1,263 profile views
  1. if(DeelayCommand[playerid] != 0) return DeelayTime(playerid, 0);
  2. Ph0eniX

    Warning 202

    Avertizarea de o primește este "number of argument...." deci simplu nu corespunde codu lui cu cel default. În fine... Pur și simplu nu ai adăugat parametrul Float:Angle Adică... CreateActor(SkinID,Float:x,Float:y,Float:z,Float:a); Tu ai folosit doar primi 4 parametri al 5-lea nu l-ai folosit deși are nevoie de el , adaugă un Angle adica Facing Angle sau poți pur și simplu adăuga un ,0 CreateActor(21, 1748.2841, -1849.6102, 13.5814,0);
  3. Nu trebuie sa te dai bătut chiar dacă durează o lună , 2 , 3 să termini un script la mine a fost un sistem care a durat 4 luni să-l termin , nu-i dădeam de cap cu ceva , dar l-am terminat și de acum dacă mai am o problemă de acel gen știu să o rezolv căci am rezolvato deja o dată. Pur și simplu puteai pune SetCameraBehindPlayer(playerid); ... simplu. 1 singur cod
  4. Exact cum a spus si @Banditul , acest job se poate face , am sv de RPG și am deja acest job făcut deja. Dar @Banditul a greșit cu o singură chestie. Acea funcție SE POATE folosi oriunde in GM nu doar la OnGameModeInit / OnFilterScriptInit. @ValentinB ai aici o comanda de test după comanda asta poți face ceea ce dorești. CMD:streak(playerid,params[]) { new Float:p[3],test; GetPlayerPos(playerid,p[0],p[1],p[2]); test = AddStaticVehicle(538,p[0],p[1],p[2],0,0,0); PutPlayerInVehicle(playerid,test,0); return 1; }
  5. Postează acel timer. Posibil să nu ai un check dacă jucătorul respectiv este in "mașina mea" sau nu.
  6. Din cate imi aduc aminte suma de 2,147,483,647 este suma maxima in GTA. Pur si simplu ori faci un timer care sa controleze suma banilor si sa-i seteze inapoi la suma maxima ori creezi o noua functie prin care playerul primeste banii dar la fel cu interdictie peste suma de 2,147,483,647
  7. Nu poți găsi sursa să spun așa pentru că cine a făcut acel GM s-a gândit bine ce face pentru un eventual DeAMX , doar el poate ști ce aVar și pentru ce este. Tu poți să-ți dai seama pentru ce este doar dacă te uiți la script. Altceva n-ai ce face.
  8. new vID[MAX_PLAYERS]; CMD:v(playerid) { if(IsValidVehicle(vID[playerid]) DestroyVehicle(vID[playerid]); vID[playerid] = CreateVehicle(); } .......
  9. Fara nu ai cum sa faci , ce errori iti da? Mai bine incerci sa rezolvi errorile de la sscanf decat sa incerci sa faci o comanda fara sscanf
  10. Fara sscanf e cam greu sa faci o comanda de genu asta. Pune include-ul sscanf ca e mai usor. Din cate observ esti incepator deci nu are rost sa folosesc strcmp pentru a crea comenzi... EDIT: Trebuie sa postezi codul pe care ai incercat sa faci ceva altfel nu prea iti raspund oamenii. (Cel putin eu nu am sa mai raspund la nimic de genul asta. )
  11. Are timer si TD pentru a arata ora , nu timpu pe sv. In fine , @Sebi wepos poti seta ora dar atunci altcuiva nu o sa-i arate ora corect. Sv-ul preia ora in functie de unde este hostul. De exemplu acuma sa spunem ca in romania este ora 12:00 Daca hostul este in Italia si tu esti in orice alta tara atunci o sa arate ora 11:00. Daca hostul este in Romania si tu esti in orice alta tara atunci o sa arate ora 12:00 Daca hostul NU este in Romania dar tu vrei sa arate ora Romaniei atunci poti face asa: Exemplu sa spunem ca ora pe sv este 13:00 dar tu vrei sa fie 12:00 : new h,m,s,sting[20]; gettime(h,m,s); format(string,20,"%d:%d:%d",h-1,m,s); SendClientMessage(playerid,-1,string); Daca nu ai inteles ceva , lasa un reply si incerc sa-ti expli mai bine.
  12. Da , dar nu stiu sigur daca merge cu newstate pentru ca o sa fie deja in masina ... deci sa fi mai sigur pune la OnPlayerEnterVehicle si sigur o sa functioneze bine. public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { if(IsAFbiCar(vehicleid) && ispassenger && !IsACop(playerid)) {ClearAnimations(playerid);SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,"You are not a Cop.");} return 1; } Jucatorul o sa poata intra in masina doar ca pasager , poti sa faci pentru restu dupa acest model. Succes.
  13. CMD:test(playerid,params[]) { SetPlayerPos(); SetPlayerVirtualWorld(); SetPlayerWorldBounds(); return 1; } Ai aici wiki pentru SetPlayerWorldBounds(); Si o data ce ii setezi World Bounds , merge in toate vw-urile. Adica nu conteaza ca ai vw 0 sau 1-999 , o data ce este setat o sa-l ai in toate vw-urile pana la resetarea lui. Pentru resetare se foloseste: SetPlayerWorldBounds(playerid,20000.0000, -20000.0000, 20000.0000, -20000.0000);
  14. Sigur ai mai multe masini Infernus asa ca te sfatuiesc sa faci asa: La enum de la ServerVehicles pui un Obj1 si Obj2 dupa aceea faci asa: if(ServerVehicles[idd][vModel] == 411) { ServerVehicles[idd][Obj1] = CreateObject(19327, 1534.2373, -1643.2886, 5.9373, -87.6999, 90.4001, -87.1805); SetObjectMaterialText(ServerVehicles[idd][Obj1], "POLICE", 0, 50, "Arial", 25, 1, -16777216, 0, 1); ServerVehicles[idd][Obj2] CreateObject(19419,0.0000, 0.0000, 0.0000, 0.0000, 0.0000, 0.0000); AttachObjectToVehicle(ServerVehicles[idd][Obj1], idd, 0.0, -1.9, 0.3, 270.0, 0.0, 0.0); AttachObjectToVehicle(ServerVehicles[idd][Obj2], idd, 0.0646, 0.1661, 0.6957, 0.0000, 0.0000, 0.0000); } Ca atunci pune acele obiecte pe toate masinile care sunt modelu' 411 (Infernus). Modelu care l-ai facut tu , nu pune pe toate infernusurile acele obiecte , pune doar pe ultimul infernus ca din cate vad ai un loop. Ex: Ai 2 masini infernus (ID: 411) infernus1 = CreateVehicle(); infernus2 = CreateVehicle(); for(new i=0;i<MAX_VEHICLES;i++) if(GetVehicleModelID(i) == 411) etc... Obiectele se vor pune prima data pe infernus1 dupa se muta pe Infernus2 dar problema este ca il recreeaza ... apar alte buguri etc... ca nu ii da DestroyObject (ma refer la scriptul pe care l-ai facut tu nu care ti l-am dat eu)
  15. Off: Serios...? Pentru asta ai dat reply? ... On: Discord: Ph0eniX #9713 pentru a vorbi de termeni si conditii. PS: Sa specifici de unde si pentru ce m-ai adaugat pe discord daca ma adaugi.
×
×
  • Create New...

Important Information

This site uses cookies. By continuing browsing, you agree to the use of this information. For more details, see Terms of Use and Privacy Policy.