Jump to content

Propunere incepatori.


bEnZ

Recommended Posts

Salut, vin si eu cu o propunere. 

Ma gandeam la o categorie in care cineva sa posteze tutoriale de scripting.

Să ajute toti incepatori care vor sa se apuce de scripting, cu asta ati avea si mai multa activitate pe forum.

Să o ia de la 0 cu ce trebuie facut, ce sunt variabilele, ce sunt funcțiile , ce sunt defineurile si tot asa. Adică, eu cum sunt bâta in scripting mi-ar prinde de folos niste tutoriale explicate corect si bine parola punct.

Link to comment
Share on other sites

Acum 10 ore, WopsS a spus:

Salut,

Avem deja tutoriale aici https://www.sa-mp.ro/forums/forum/353-tutoriale/ sau te referi la o sub-cateogire pentru incepatori?

Da, cineva care poate face tutorialul 1 , 2 , 3 ... pentru incepatori. Am vazut ca avem tutoriale dar categoria aia e plina cu mai multe chestii si nu sunt pentru incepatori.

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 minute, Jamal Alin a spus:

Cine crezi ca-si pierde timpul cu asa ceva ? Foloseste-te de SAMK WIKI sa afli tot ce vrei despre functiii, variabile etc ...

Te inteleg.. dar intelege.ma si tu pe mine ca nu stiu, nu le am asa bine cu engleza incat sa inteleg tot ce scrie acolo. Doar am propus ceva, nu am dat in cap nimanui. Poate cineva poate face asa ceva, chiar i-as fi recunoscator.

Link to comment
Share on other sites

Am facut eu o serie de tutoriale pt a incepe un GM, voi reveni cu inca cateva tutoriale cand imi va permite timpul, le ai in semnatura mea, la un click distanta. Nu trebuie sa ai cunostinte vaste in limba engleza, trebuie doar sa citesti, sa incerci sa intelegi, traduci cuvintele cu google translate, eventual le notezi si memorezi, aplici ce zice wiki, adica vezi cum se comporta functia, apoi te folosesti de ea.

Link to comment
Share on other sites