Jump to content

Mister

Moderator
  • Posts

    1,867
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    107

Mister last won the day on March 12

Mister had the most liked content!

About Mister

  • Birthday 05/06/1998

Profile Information

  • Sex
    Masculin
  • Location
    Craiova
  • In-game Name
    Mr.Zeth
  • Level of knowledge
    Avansat

Contact Methods

Recent Profile Visitors

11,680 profile views

Mister's Achievements

Veteran

Veteran (13/14)

  • Dedicated Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In
  • Conversation Starter

Recent Badges

367

Reputation

32

Community Answers

  1. Salutare, Nu se cer scripturi, incerci si daca ai probleme sau erori postezi codul cu ce ai incercat si te ajutam.
  2. Salutare, Ar trebui sa ai o functie in gamemode de genul ProxDetector(Float: Raza, playerid, culoare, culoare... ) Daca nu, poti folosi un simplu for sau foreach daca ai. new Float:X,Float:Y,Float:Z; GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z); foreach(Player,i)// for(new i=0; i< MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(i,100, X,Y,Z)) SendClientMessage(i,-1,"Mesaj"); }
  3. Salut, Nu se cer scripturi, incerci si daca ai probleme postezi erorile pentru a fi ajutat. De altfel exista o categorie speciala unde poti cere ajutor contra cost. https://www.sa-mp.ro/forums/forum/382-caut-servicii-partener-etc/
  4. Salutare, Posteaza public onplayerdisconnect Iar daca ai crashdetect verifica server log dupa ce iti pica
  5. Incearca sa pui la onplayerentervehicle urmatorul cod new carid = FindSpawnID(vehicleid); if(CarInfo[carid][Userid] == PlayerInfo[playerid][pSQLID]) { new objective; GetVehicleParamsEx(vehicleid,objective,objective,objective,objective,objective,objective,objective); SetVehicleParamsForPlayer(vehicleid,objective,0); }
  6. Salutare, Trebuie sa vedem o parte din cod, comanda /lock si partea de verificare unde intra in masina la onplayerstatechange sau onplayerentervehicle depinde cum e facut sistemul.
  7. am avut eu o greseala la a doua metoda if(StartedSprayOn[i] == id && i != playerid) Asa ar trebui sa fie linia aceea. Iar la prima metoda ai pus exact asa? fara else? if(CountWallSpray(h) > 1)
  8. Salutare, Ai nevoie de o variabila de genul, plasata pe la inceputul gamemodeului new CooldownCollect[MAX_PLAYERS]; Apoi la inceputul comenzii tale inaitne de new castig, o sa adaugi un if if(CooldownCollect[playerid] > 0) return SendClientMessage(playerid,-1,"Ai luat deja cadoul"); Iar la finalul comenzii tale inainte de return true; o sa setezi aceasta variabila in 120 sau cate secunde vrei sa astepte pana o poate folosi iar CooldownCollect[playerid] = 120; Mai ai nevoie de un timer de o secunda sau minute depinde cat de exact si cat de mult vrei dureze, unde o sa adaugi decrementarea variabilei intr un for sau foreach al jucatorilor if(CooldownCollect[i]> 0) CooldownCollect[i] --; Dar totul va fi local fara baza de date si nu va ramane salvat, daca vrei sa ramana salvat va trebuie sa creezi in baza de date variabila iar apoi sa faci incarcarea si salvarea acesteia ceea ce este unpic mai complicat.
  9. Salutare, Incearca sa modifici functia ca in exemplul de mai jos function CountWallSpray(id) { new count = 0; foreach(Player, i) if(StartedSprayOn[i] == id) count++; return count; } iar la verificare din comanda //else if(CountWallSpray(h) == 1) inloc de == 1 modifica in > 1 In functia ta doar verificai daca cineva foloseste comanda, iar rezultatul era pozitiv pentru ca tu foloseai comanda, mai poti modifica functia ta adaugand un parametru de id si apoi sa il excluzi in for astfel verifici daca mai este cineva in comanda de spray inafara de tine. Si poti face in felul urmator if(CountWallSpray(h,playerid) == 1) Iar la functie modifici in felul urmator function CountWallSpray(id,playerid) { foreach(Player, i) { if(StartedSprayOn[i] == id && id != playerid) return true; } return false; }
  10. Salutare, Verifica daca functia Update(playerid,pDarkPointsx); este corect scrisa ca in baza de date. Ultima varianta ar fi daca la logare alaturi de celelalte variabile din baza de date ai adaugat si pDarkPoints. De exemplu ar putea fi numita functia WhenPlayerLogin unde se incarca toate variabilele din baza de date. Eventual pune aici liniile de cod, unde se face incarcarea si salvarea a ce am zis eu mai sus sa vedem daca ai o greseala de sintaxa sau ceva de genul.
  11. Salutare, Nu se ajuta in privat, de aceea este forum public si de aceea postezi ca sa vedem toti ce problema ai si cum ai rezolvat. Daca nu, trebuia sa postezi la caut servicii si te ajuta cineva in privat contra cost. Posteaza codul de la comanda /exam sa vedem despre ce este vorba, eventual verifica si server log sa nu cumva sa ai erori ceva.
  12. Nu se cer scripturi, nu mai face topic aiurea si dublu post. Incerci iar daca ai probleme postezi codul cu problema ca sa te putem ajuta.
  13. Acela este obiectul, pozele sunt la fel. Cat despre problema coliziunii, nu prea ai ce sa faci, dar poti adauga un al doilea obiect cum ar fi id 19900 de aproximativ aceleasi dimensiuni in acelasi loc, aplici textura de geam sau una complet transparenta sa il faci invizibiil si te folosesti de acesta, cand se trage in el obiectul Camera[1] sa fie distrus.
  14. Salutare, foloseste functia OnPlayerShootDynamicObject obiectul respectiv creazal de tip dynamic, Camera[1] = CreateDynamicObject iar in functie folosesti if objectid == Camera[1] DestroyDynamicObject Camera[1] apoi iti restrictionezi totul in functie de sistemul tau de rob, adaugi ce e de adaugat EDIT: ID ul obiectul s a aflat.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.