Gireada Posted November 3, 2016 Posted November 3, 2016 Va prezint cel mai rapid procesor de comenzi. Acesta nu este creeat de mine, l-am gasit pe .com (toate creditele ii revin lui YourShadow) si ma gandeam sa le prezint si scripterilor care nu viziteaza acel forum. Mai jos gasiti un grafic, unde arata vitezele dintre procesoarele de comenzi. El are urmatoarele functii: native PC_RegAlias(const cmd[], const alias[], ...); native PC_SetFlags(const cmd[], flags); native PC_GetFlags(const cmd[]); native PC_EmulateCommand(playerid, const cmdtext[]); native PC_RenameCommand(const cmd[], const newname[]); native PC_CommandExists(const cmd[]); native PC_DeleteCommand(const cmd[]); native CmdArray:PC_GetCommandArray(); native CmdArray:PC_GetAliasArray(const cmd[]); native PC_GetArraySize(CmdArray:arr); native PC_FreeArray(&CmdArray:arr); native PC_GetCommandName(CmdArray:arr, index, dest[], size = sizeof dest); si urmatoarele callback-uri: forward PC_OnInit(); // calls after Pawn.CMD initialization forward OnPlayerCommandReceived(playerid, cmd[], params[], flags); // calls before a command forward OnPlayerCommandPerformed(playerid, cmd[], params[], result, flags); // calls after a command Va voi arata un exemplu de comanda. cmd:help(playerid, params[]) // also possible to use CMD and COMMAND { // code here return 1; } Deci trecerea de la ZCDM la Pawn.CMD este foarte usoara, creearea comenzilor fiind identica. Singura diferata cand vorbim de comenzi este un alias. Deci daca in ZCMD aveam: CMD:salut(playerid, params[]) { SendClientMessage(playerid, -1, "Salutare"); return 1; } CMD:salut2(playerid, params[]) { return cmd_salut(playerid, params); } CMD:salut3(playerid, params[]) { return cmd_salut(playerid, params); } Adica comanzile /salut2 /salut3, vor face exact acelasi lucru ca si comanda /salut. In Pawn.CMD, treaba devenind mai simpla: CMD:salut(playerid, params[]) { SendClientMessage(playerid, -1, "Salutare"); return 1; } alias:salut("salut2", "salut3"); Deci sintaxa este astfe: alias:comanda("prescurtare"); Putem pune, cate prescurtari vrem noi fara a mai folosi CMD de zeceori sau de cate ori vrem sa scurtat o comanda. alias:comanda("prescurtare1", "prescurtare2","prescurtare3","prescurtare4"); Pentru mai multe detalii accesati link-ul asta. Download: Github
Kingsley Posted November 16, 2016 Posted November 16, 2016 Ești cam înapoiat bătrâne:D Drăcia asta (care mie sincer, nu îmi place) e celebră pe la noi după ce a recomandat-o un așa mare scripter pe rivală, de prin vară. Acum nu știu cât de bun e, dar eu recomand DC_CMD. Retras
DanielMayson Posted January 1, 2017 Posted January 1, 2017 E destul de bun Pawn.CMD dar se da carsh la Pawno dupa compile Script Developer at Gta-Onyx.com Creatiile mele: Gamemode: Gta-Onyx #Build 10.5b Gamemode: Country-Life v10 Final Gamemode: Dream-Times v3.3.4 Final Gamemode: Cartierul V1 (Curand) AntiCheat Shock Final
MAXYMUSS Posted January 17, 2017 Posted January 17, 2017 On 01.01.2017 at 6:56 PM, DanielMayson said: E destul de bun Pawn.CMD dar se da carsh la Pawno dupa compile Normal ca da crash daca nu sti sa modifici anumite comenzi .. ai acolo tutorial cum se integreaza in gm . Citeste aici : http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=608474
[RW]Robi Posted January 18, 2017 Posted January 18, 2017 (edited) La 11/16/2016 la 11:26, Tud0r. a spus: Ești cam înapoiat bătrâne:D Drăcia asta (care mie sincer, nu îmi place) e celebră pe la noi după ce a recomandat-o un așa mare scripter pe rivală, de prin vară. Acum nu știu cât de bun e, dar eu recomand DC_CMD. Eu am gasit-o pe .com, si am postat-o pe comunitatea de c**** p**** Edited January 18, 2017 by [RW]Robi
Sinner.PWN Posted January 24, 2017 Posted January 24, 2017 Am trecut de la mcmd la acest plugin fix cand a fost lansat pe .com si face exact ce spune in topic si chiar se simte si diferenta daca ai ochiul format si-ti dai seama si de "timpi".
Ksenon Posted January 25, 2017 Posted January 25, 2017 Acum 18 ore, SoNNy.sys a spus: Am trecut de la mcmd la acest plugin fix cand a fost lansat pe .com si face exact ce spune in topic si chiar se simte si diferenta daca ai ochiul format si-ti dai seama si de "timpi". isi face cu siguranta simtita prezenta la cei 10 jucatori pe care-i ai online. Degeaba obtineti un timp mai bun cu 3 ms la 1000000000 comenzi executate ca nu va ajuta cu nimic.
Kingsley Posted January 25, 2017 Posted January 25, 2017 ZCMD rămâne după mine cel mai bun. Uitati-ca doar la faptul că e din 2009 si inca se tine bine. Numai zic ca e făcut de ZeeX probabil omilul care fara el, Y_Less si Incognito sa-mp nu ar fi fost ce e azi. Plus ca e cel mai stabil dintre toate. Retras
Ksenon Posted January 25, 2017 Posted January 25, 2017 Acum 4 minute, Tud0r. a spus: ZCMD rămâne după mine cel mai bun. Uitati-ca doar la faptul că e din 2009 si inca se tine bine. Numai zic ca e făcut de ZeeX probabil omilul care fara el, Y_Less si Incognito sa-mp nu ar fi fost ce e azi. Plus ca e cel mai stabil dintre toate. Exact, iar daca vrei mai multe functii recomand y_commands.
Sinner.PWN Posted January 28, 2017 Posted January 28, 2017 La 1/25/2017 la 18:27, Ksenon a spus: isi face cu siguranta simtita prezenta la cei 10 jucatori pe care-i ai online. Degeaba obtineti un timp mai bun cu 3 ms la 1000000000 comenzi executate ca nu va ajuta cu nimic. Asa-i ba, nici la boti nu ajuta ce-i drept.
[RW]Robi Posted February 1, 2017 Posted February 1, 2017 La 28.01.2017 la 12:12, SoNNy.sys a spus: Asa-i ba, nici la boti nu ajuta ce-i drept. +1
FOCA Posted April 22, 2017 Posted April 22, 2017 ba e util atunci cand pornesti cu un GM de la 0 , dar daca editezi unul , nu cred ca sta nimeni sa rescrie comenzile....eu recunosc ca folosesc pawn cmd in gm la mine ca e mai simplu si mai putine coduri....
khain.dev Posted May 5, 2019 Posted May 5, 2019 Ai reprezentat acest procesor de comenzi bine dar nu sunt toate functiile,uite mai sunt native PC_Init(bool:is_gamemode); native PC_RegAlias(const cmd[], const alias[], ...); native PC_SetFlags(const cmd[], flags); native PC_GetFlags(const cmd[], &flags); native PC_EmulateCommand(playerid, const cmdtext[]); native PC_RenameCommand(const name[], const newname[]); native PC_DeleteCommand(const name[]); Mai este si callbacks forward OnPlayerCommandReceived(playerid, cmd[], params[], flags); forward OnPlayerCommandPerformed(playerid, cmd[], params[], result, flags);
khain.dev Posted May 5, 2019 Posted May 5, 2019 La 22.04.2017 la 20:50, FOCA a spus: ba e util atunci cand pornesti cu un GM de la 0 , dar daca editezi unul , nu cred ca sta nimeni sa rescrie comenzile....eu recunosc ca folosesc pawn cmd in gm la mine ca e mai simplu si mai putine coduri.... Daca ai DC_CMD - ZCMD poti liber sa treci la Pawn.CMD
Sancky Posted January 4, 2020 Posted January 4, 2020 Eu tot pe YCMD raman, dupa parerea mea e cel mai bun.
st0ry Posted January 16, 2020 Posted January 16, 2020 Este unul bun, il folosesc pe burned optimizat.
HPQ123 Posted January 16, 2020 Posted January 16, 2020 La 25.01.2017 la 18:27, Ksenon a spus: isi face cu siguranta simtita prezenta la cei 10 jucatori pe care-i ai online. Degeaba obtineti un timp mai bun cu 3 ms la 1000000000 comenzi executate ca nu va ajuta cu nimic. Acum 3 ore, st0ry a spus: Este unul bun, il folosesc pe burned optimizat.
segmentationfault Posted January 22, 2021 Posted January 22, 2021 (edited) m-am uitat rapid peste codul sursa si foloseste un unordered_map ca sa stocheze numele comenzii ca cheie, iar pointer-ul functiei ca valoare. daca va plictisiti, incercati in aceasi maniera, doar ca folosind algoritmul asta: https://www.geeksforgeeks.org/trie-insert-and-search/ Edited January 22, 2021 by George-Valentin Hulpoi
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now