iară client-ul își dă cu părerea despre lucruri tehnice. am avut un client care-mi spunea mie că unele lucruri sunt simple, cauți pe google și dai copy-paste și rezolvi în căteva ore, când realitatea era total diferită.
referitor la aceste teste, ele se numesc spike testing, și da, doar că conectezi niște boți nu îți garantează că performanța o să fie la fel în scenarii reale (când ai 200 de utilizatori în același loc și fac diferite acțiuni). SA-MP este asemenea JavaScript, single-thread cu ideea de event-driven programming, deci problemele de performanță te asigur că apar când mai multe evenimente se întâmplă în paralel și des.
tu nu prea poți testa asta, nu cred că există o librărie specială care poate testa funcționalițăți in-game în mod controlat (cum este Cypress sau Selenium), nici nu știu dacă există ceva de testare pentru sa-mp, pentru că standardul este foarte low, nu există conceptul de testare pentru a verifica înainte de a împinge în producție că acel lucru funcționează per total cum trebuie.
îți zic de pe acum că dacă vrei pe cineva serios, implicat, du-te pe LinkedIn și caută developeri C/C++, dar îți zic de pe acum că trebuie să ai minim 2-4k euro lunar ca să-ți lucreze. dacă nu ai bugetul ăsta, o să ai parte de plozi, care nu știu lucruri de bază și o să-ți livreze un câcat de produs, iar la final pierzi pe lângă bani, și timp.
baftă!