Jump to content

Kingsley

Membru
  • Content Count

    774
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    19

Kingsley last won the day on May 1

Kingsley had the most liked content!

Community Reputation

75 Excelent

About Kingsley

  • Rank
    Playboy
  • Birthday 04/10/1998

Profile Information

  • Sex
    Masculin
  • Location
    RO
  • Interests
    /wank
  • Name in game
    Kingsley
  • Level of knowledge
    Avansat

Contact Methods

  • AIM
    pe_sistem2k17
  • Discord
    Tud0r.
  • Website URL
  • ICQ
    infinit
  • Skype
    live:itudor.bd

Recent Profile Visitors

3,223 profile views
  1. boss ma ajuti si pe mine te rog cu gm-ul postat de tine?

  2. Eu in locul tau taceam, sistemul asta era la moda prin 2008, te faci de ras.
  3. O obiectie legata de repetari (loop-uri).. de ce sa folosesti: for/while/do while/etc. atata timp cat poti folosi foreach aproape in intreg modul de joc (exceptie cand incarci chestii din baza de date, acolo trebuie sa te folosesti si de for la un moment) care e muuult mai optim. In rest ce sa zic, ai acoperit multe probleme de care foarte putini probabil stiau (spre exemplu eu stiam de faza cu resetatul variabilelor, pe care am gasit-o aici(click) acum mai mult timp, cea cu stocatul username-ului intr-o variabila, si cea cu updatat-ul in db dupa id), dar ai uitat si de greselile minore pe care multi le fac. Dar sunt si anumite greseli care sa zicem ca nu sunt asa bombe cu ceas, adica sa nu speriam lumea ca trebuie acum sa-si rescrie intreaga baza de date doar pt. ca are anumite greseli care ar putea-o 'ingrasa', totusi bazele de date sunt facute sa lucreze cu muulte date. Dar daca ai in plan sa iti faci un server gen bugged (ca numar de playeri ma refer), va trebui totusi sa-ti optimizezi baza de date, pt. ca totusi vor fi peste 1.000.000 de conturi. Un tutorial foarte bun, respeeect.
  4. Kingsley

    Info

    ehh nu prea cred, atata timp cat se fac $$$ frumosi din asta, vor trage cu dintii de el astia de la bugged, b-z, nephrite, etc.
  5. E sigur de la versiunea de streamer.
  6. Felicitari, dar totusi interioarele sunt cam non-rp (prea mari pentru un garaj)
  7. E mai urat ca cel de pe nephrite. (care nici ala nu e originalul)
  8. Ala e tut la care făceam referire..
  9. Hey. Recent am citit despre ORMs si mi s-a parut destul de interesant, chiar daca nu sunt cu muuult mai rapide ca cache-urile, totusi sunt mai usoare de folosit, plus ca te scapa de cunoasterea limbajului SQL. Am gasit un topic, dar nu prea il inteleg, e explicat destul de ambiguu, sunt folositi termeni putini mai complexi (cam pentru cei ce cunosc si C++). Deci, cum spune si titlu am nevoie de un tutorial explicativ despre ORMs, sa fie simplu explicat (nu detaliat, dar totusi sa intelegi cum functioneaza). Raman dator.
  10. Kingsley

    Admins

    { if(PlayerStat[playerid][Aname] >= 1) { new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,name, sizeof(name)); SendClientMessage(playerid, -1, name); } }
  11. Cum poti sa nu mai faci spam?
×
×
  • Create New...

Important Information

This site uses cookies. By continuing browsing, you agree to the use of this information. For more details, see Terms of Use and Privacy Policy.