Jump to content
  • 0

Comanda /jobs


D@Rkyy

Question

3 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Asi dori sa editez comanda /jobs ma refer sa nu mai trebuiasca sa mergi pana la primarie sa scri /takejob ci doar sa  scri /jobs si sa iti apara joburile si locatile ,care imi poate da script sau sa ma ajute?

1) Nu ai respectat modelul.

2)Nu ai incercat nimic

3) Nici nu stim cum ai definite tu job-urile in GM.

4) Nici nu stim cate joburi ai.

In mod normal ti-as inchide topicul din motivele enumerate mai sus. Am sa fac o exceptie si nu am sa ti-l inchid, asa ca spune-mi cum ai definite joburile, cate joburi sunt si numarul lor.

EXEMPLU: P_DATA[playerid][pJob] = 1 - jobul de trucker(doar un exemplu, nu cred ca asa e si in GM tau)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Sunt 16 joburi:

if(strcmp(cmd,"/takejob",true)==0)
    {
        if(IsPlayerConnected(playerid))
        {
            if(PlayerToPoint(25.0,playerid,347.8292,162.1138,1025.7891) || PlayerToPoint(25.0,playerid,209.159606,988.214721,1088.268798))
            {
               new x_nr[256];
               x_nr = strtok(cmdtext, idx);
               if(!strlen(x_nr)) {
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTGREEN, "|_________________________ Joburi __________________________________|");
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, "USAGE: /takejob [name]");
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, "Job: Detective, Farmer, Avocat, Mechanic, Bodyguard");
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, "Job: BusDriver, Boxer, CarDealer, PaperBoy, Trucker");
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, "Job: PizzaBoy, StreetSweeper, Tractorist, TransportHotdog, Gunoier, Pescar");
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTGREEN, "|___________________________________________________________________|");
                  return 1;
               }
               if(strcmp(x_nr,"Detective",true) == 0)
               {
                  if (GetPlayerState(playerid) == 1)
                  {
                     SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, "* Ai confirmat ca vrei acest job, ai semnat un contract cu primaria.");
                     SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, "* Felicitari pentru noul job, scrie /help ca sa vezi comenzile.");
                     PlayerInfo[playerid][pJob] = 1;
                  }
               }
               if(strcmp(x_nr,"Farmer",true) == 0)
               {
                  if (GetPlayerState(playerid) == 1)
                  {
                     SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, "* Ai confirmat ca vrei acest job, ai semnat un contract cu primaria.");
                     SetPlayerCheckpoint(playerid, -376.0385,-1440.0708,25.2968, 1.0);
                     SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, "* Ti-am pus un checkpoint pe harta unde poti incepe munca.");
                     SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, "* Felicitari pentru noul job, scrie /help ca sa vezi comenzile.");
                     PlayerInfo[playerid][pJob] = 18;
                  }
               }
               if(strcmp(x_nr,"Avocat",true) == 0)
               {
                  if (GetPlayerState(playerid) == 1)
                  {
                     SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, "* Ai confirmat ca vrei acest job, ai semnat un contract cu primaria.");
                     SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, "* Felicitari pentru noul job, scrie /help ca sa vezi comenzile.");
                     PlayerInfo[playerid][pJob] = 2;
                  }
               }
               if(strcmp(x_nr,"Mechanic",true) == 0)
               {
                  if (GetPlayerState(playerid) == 1)
                  {
                     SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, "* Ai confirmat ca vrei acest job, ai semnat un contract cu primaria.");
                     SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, "* Felicitari pentru noul job, scrie /help ca sa vezi comenzile.");
                     PlayerInfo[playerid][pJob] = 7;
                  }
               }
               if(strcmp(x_nr,"Bodyguard",true) == 0)
               {
                  if (GetPlayerState(playerid) == 1)
                  {
                     SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, "* Ai confirmat ca vrei acest job, ai semnat un contract cu primaria.");
                     SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, "* Felicitari pentru noul job, scrie /help ca sa vezi comenzile.");
                     PlayerInfo[playerid][pJob] = 8;
                  }
               }
               if(strcmp(x_nr,"BusDriver",true) == 0)
               {
                  if (GetPlayerState(playerid) == 1)
                  {
                     SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, "* Ai confirmat ca vrei acest job, ai semnat un contract cu primaria.");
                     SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, "* Felicitari pentru noul job, scrie /help ca sa vezi comenzile.");
                     PlayerInfo[playerid][pJob] = 14;
                  }
               }
               if(strcmp(x_nr,"Boxer",true) == 0)
               {
                  if (GetPlayerState(playerid) == 1)
                  {
                     SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, "* Ai confirmat ca vrei acest job, ai semnat un contract cu primaria.");
                     SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, "* Felicitari pentru noul job, scrie /help ca sa vezi comenzile.");
                     PlayerInfo[playerid][pJob] = 12;
                  }
               }
               if(strcmp(x_nr,"CarDealer",true) == 0)
               {
                  if (GetPlayerState(playerid) == 1)
                  {
                     SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, "* Ai confirmat ca vrei acest job, ai semnat un contract cu primaria.");
                     SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, "* Felicitari pentru noul job, scrie /help ca sa vezi comenzile.");
                     PlayerInfo[playerid][pJob] = 10;
                  }
               }
               if(strcmp(x_nr,"PaperBoy",true) == 0)
               {
                  if (GetPlayerState(playerid) == 1)
                  {
                    SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, "* Ai confirmat ca vrei acest job, ai semnat un contract cu primaria.");
                    SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, "* Felicitari pentru noul job, scrie /help ca sa vezi comenzile.");
                    PlayerInfo[playerid][pJob] = 15;
                  }
               }
               if(strcmp(x_nr,"PizzaBoy",true) == 0)
               {
                  if (GetPlayerState(playerid) == 1)
                  {
                    SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, "* Ai confirmat ca vrei acest job, ai semnat un contract cu primaria.");
                    SetPlayerCheckpoint(playerid, 2100.684326,-1806.364990,13.554687, 1.0);
                    SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, "* Ti-am pus un checkpoint pe harta unde poti incepe munca.");
                    SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, "* Felicitari pentru noul job, scrie /help ca sa vezi comenzile.");
                    PlayerInfo[playerid][pJob] = 17;
                  }
               }
               if(strcmp(x_nr,"StreetSweeper",true) == 0)
               {
                  if (GetPlayerState(playerid) == 1)
                  {
                    SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, "* Ai confirmat ca vrei acest job, ai semnat un contract cu primaria.");
                    SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, "* Felicitari pentru noul job, scrie /help ca sa vezi comenzile.");
                    PlayerInfo[playerid][pJob] = 21;
                  }
               }
               if(strcmp(x_nr,"Trucker",true) == 0)
               {
                   if (GetPlayerState(playerid) == 1)
                   {
                     SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, "* Ai confirmat ca vrei acest job, ai semnat un contract cu primaria.");
                     SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, "* Felicitari pentru noul job, scrie /help ca sa vezi comenzile.");
                     PlayerInfo[playerid][pJob] = 16;
                  }
               }
               if(strcmp(x_nr,"Tractorist",true) == 0)
               {
                   if (GetPlayerState(playerid) == 1)
                   {
                     SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, "* Ai confirmat ca vrei acest job, ai semnat un contract cu primaria.");
                     SetPlayerCheckpoint(playerid, -37.921279,-1.555945,3.117187, 1.0);
                     SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, "* Ti-am pus un checkpoint pe harta unde poti incepe munca.");
                     SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, "* Felicitari pentru noul job, scrie /help ca sa vezi comenzile.");
                     PlayerInfo[playerid][pJob] = 19;
                  }
               }
               if(strcmp(x_nr,"TransportHotdog",true) == 0)
               {
                   if (GetPlayerState(playerid) == 1)
                   {
                     SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, "* Ai confirmat ca vrei acest job, ai semnat un contract cu primaria.");
                     SetPlayerCheckpoint(playerid, 154.319747,-1941.589721,3.773437, 1.0);
                     SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, "* Ti-am pus un checkpoint pe harta unde poti incepe munca.");
                     SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, "* Felicitari pentru noul job, scrie /help ca sa vezi comenzile.");
                     PlayerInfo[playerid][pJob] = 25;
                  }
               }
               if(strcmp(x_nr,"Gunoier",true) == 0)
               {
                   if (GetPlayerState(playerid) == 1)
                   {
                     SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, "* Ai confirmat ca vrei acest job, ai semnat un contract cu primaria.");
                     SetPlayerCheckpoint(playerid, 2111.671630,-2090.078857,13.554370, 1.0);
                     SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, "* Ti-am pus un checkpoint pe harta unde poti incepe munca.");
                     SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, "* Felicitari pentru noul job, scrie /help ca sa vezi comenzile.");
                     PlayerInfo[playerid][pJob] = 26;
                  }
               }
               if(strcmp(x_nr,"Pescar",true) == 0)
               {
                   if (GetPlayerState(playerid) == 1)
                   {
                     SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, "* Ai confirmat ca vrei acest job, ai semnat un contract cu primaria.");
                     SetPlayerCheckpoint(playerid, 2134.080566,-83.658035,2.960876, 1.0);
                     SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, "* Ti-am pus un checkpoint pe harta unde poti incepe munca.");
                     SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, "* Felicitari pentru noul job, scrie /help ca sa vezi comenzile.");
                     PlayerInfo[playerid][pJob] = 27;

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.