Jump to content

SA-MP 0.3.7 RC4


Recommended Posts

SA-MP 0.3.7 RC 4

 

Versiunea 0.3.7 RC 4 este o versiune de testare pentru ramura 0.3. Lansarea oficiala va veni odată ce faza de testare este completă.

 

Actualizare server SA-MP 0.3.7 RC4-2 (optional)

 

- Statul sirenă nu a fost actualizat intern înainte ca OnVehicleSirenStateChange sa fie numit. 

- Controalele de parametri pe CreateVehicle / AddStaticVehicleEx din scripturi caz in care utilizează aceste funcții nu au fost recompilate înainte de upgrade la 0.3.7.

- Ls beachside.pawn filterscript a fost actualizat pentru a elimina luminile de construire de noapte. Acest lucru a fost necesar pentru a elimina casetele occulsion interiorul interior.

 
Actualizare SA-MP 0.3.7 RC4 Client / Server
 
- Fixata textura încărcare "scurgere de memorie", care efectuează înlocuiri de materiale de text obiect și înlocuitori de materiale în care textura a fost stabilit la alfa pe deplin.
- Rezolvată arma cu modificarea bullet ID / arma ID desincronizarii (aka spraybug).
- Adaugată capacitatea de sirena audio pentru toate masinile. Există un parametru implicit nou la sfârșitul CreateVehicle / AddStaticVehicleEx pentru activarea sirena audio în loc de corn normale.
- Adaugată ușă vehicul cu capacitatea de deschidere / închidere de script-ul de server.
- Adaugate ferestrele deschise pentru vehicule / capacitatea de aproape de script-ul de server.
- aspecte de animație ,,încătușat" (SPECIAL_ACTION_CUFFED): Nu au fost încă probleme cu aceasta animație in anumite cazuri în care brațele vor scormoni prin partea din spate a modelului. Orice echipament existent va avea nevoie, probabil, poziția lor actualizata din nou. Există un nou model de cătușe (11749), care se bazează pe cele din jocul din introducere.
- Cursorul mouse-ului va fi dezactivat atunci când fereastra GTA:SA este activata (întoarcerea de la Alt-Tab, etc).
- Casa din LS de pe malul mării este acum înlocuit de SA-MP de unul implicit (similar cu clădirea cu etaje LS Office). Acest lucru a fost făcut pentru că funcționează mai bine cu LOD existente jocului și are mai puține probleme cu coliziuniunile aparatului de fotografiat.
 
Adaugate 61 de obiecte noi de Matite.
 
Sirena legata de funcții audio:
 
native CreateVehicle(vehicletype, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rotation, color1, color2, respawndelay, addsiren=0);
native AddStaticVehicleEx(modelid, Float:spawn_x, Float:spawn_y, Float:spawn_z, Float:z_angle, color1, color2, respawn_delay, addsiren=0);
forward OnVehicleSirenStateChange(playerid, vehicleid, newstate);
native GetVehicleParamsSirenState(vehicleid);

Important:

 

Deoarece există modificări ale parametrilor de CreateVehicle și AddStaticVehicleEx, toate script-urile care folosesc aceste funcții ar trebui să fie compilate pentru 0.3.7. Codul nu are nevoie să fie actualizat cu toate acestea, deoarece parametrii au valori implicite. Funcții auto usa / fereastra:

native SetVehicleParamsCarDoors(vehicleid, driver, passenger, backleft, backright);
native GetVehicleParamsCarDoors(vehicleid, &driver, &passenger, &backleft, &backright);
native SetVehicleParamsCarWindows(vehicleid, driver, passenger, backleft, backright);
native GetVehicleParamsCarWindows(vehicleid, &driver, &passenger, &backleft, &backright);
 
Descărcări:
 

SA-MP 0.3.7 RC 4 Client: http://www.sa-mp.ro/utils/client/sa-mp-0.3.7-RC4-1-install.exe
SA-MP 0.3.7 RC 4 Linux Server: http://www.sa-mp.ro/utils/server/samp037_svr_RC4-2_win32.zip
SA-MP 0.3.7 RC 4 Windows Server: http://www.sa-mp.ro/utils/server/samp037svr_RC4-2.tar.gz

 

Notă! Dacă copiaţi acest text măcar aveţi respectul să pune-ţi şi link-ul care acest topic unde îl copiaţi.

Edited by WopsS
Aranjat putin textul.
Link to comment
Share on other sites

Mnoh.. vreo idee unde gasim noile obiecte?

Nu mai deschideti in pu*a mea servere de SA:MP !

Jucati-va pe cele care sunt !   Sunt suficiente !

Reguli de bun simt:

1. Nu faceti reclama unde nu trebuie !

2. Nu injurati ca la usa cortului !

3. Daca esti analfabeti, taci din gura !

4. Nu abuza de 'scuze', 'din greseala' !

 

My work ::: http://pastebin.com/VRNRcaAs

Link to comment
Share on other sites

 

 

Am gasit eu, uite aici

Nu mai deschideti in pu*a mea servere de SA:MP !

Jucati-va pe cele care sunt !   Sunt suficiente !

Reguli de bun simt:

1. Nu faceti reclama unde nu trebuie !

2. Nu injurati ca la usa cortului !

3. Daca esti analfabeti, taci din gura !

4. Nu abuza de 'scuze', 'din greseala' !

 

My work ::: http://pastebin.com/VRNRcaAs

Link to comment
Share on other sites

Pentru cei care vor sa vada macar imagini cu toate obiectele noi din 0.3.7, puteti accesa acest site:

https://evanabagail.net/objects/?view=normal&show=all(este al unui membru activ al comunitatii oficiale de SA:MP, si este updatat site-ul foarte repede dupa ce apare un nou RC)

 

Si cine vrea sa testeze personal obiectele, puteti descarca Map Editorul lui JernejL (Beta Tester) si le puteti vedea foarte usor, avand posibilitatea de a le roti/adauga in joc. Dar asta abia dupa ce ati instalat ultimul RC, in cazul actual fiind RC4.

 

Noile ID-uri de obiecte sunt urmatoarele:

#-----------------------------------------------------------------
# Objects Added by Matite in SA:MP 0.3.7 RC4
# ------------------------------------------
# A51 Replacement Land Bit
# ------------------------
# This object is designed to replace the land section at the
# Area 51 (69) Base (object ID 16203). Use the new filterscript 
# called a51_base to see an example.
11692, A51LandBit1, a51_ext, 599, 0
#-----------------------------------------------------------------
# Hills
# -----
11693, Hills250x250Grass1, beach_sfs, 599, 0
11694, Hill250x250Rocky1, des_sw, 599, 0
11695, Hill250x250Rocky2, des_sw, 599, 0
11696, Hill250x250Rocky3, Hill250x250Rocky3, 599, 0
#-----------------------------------------------------------------
# Modular Rope Bridge
# -------------------
11697, RopeBridgePart1, RopeBridge, 299, 0
11698, RopeBridgePart2, RopeBridge, 299, 0
#-----------------------------------------------------------------
# More Road Signs
# ---------------
# The speed limit sign below has a transparent material overlay 
# (index 3) so you can use it with the SetObjectMaterialText() 
# or SetPlayerObjectMaterialText() functions
11699, SAMPRoadSign46, SAMPRoadSigns, 50, 132
11700, SAMPRoadSign47, SAMPRoadSigns, 50, 128
#-----------------------------------------------------------------
# Ambulance Lights
# ----------------
# First object is with lights on and second is with lights off.
11701, AmbulanceLights1, AmbulanceLights1, 150, 0
11702, AmbulanceLights2, AmbulanceLights1, 150, 0
#-----------------------------------------------------------------
# Magnetic Crane Object
# ---------------------
# This object is the same as object ID 1382 except GTASA will not
# automatically attach the crane cable and magnet to it.
11703, MagnoCrane_03_2, cranes_dyn2_cj, 150, 4
#-----------------------------------------------------------------
# Extracted Items
# ---------------
11704, BDupsMask1, bdupsnew, 100, 2097152
11705, BlackTelephone1, cuntcuts, 50, 0
11706, SmallWasteBin1, cuntcuts, 50, 0
11707, TowelRack1, cuntcuts, 50, 0
11708, BrickSingle1, sw_well1, 50, 0
11709, AbattoirSink1, ab_abbatoir01, 50, 0
11710, FireExitSign1, eastbeach8_lae2, 75, 0
11711, ExitSign1, eastbeach8_lae2, 75, 0
11712, Cross1, Cross1, 50, 0
11713, FireExtPanel1, maint1, 50, 0
11714, MaintenanceDoors1, maint1, 50, 0
11715, MetalFork1, gb_dirtycrock01, 50, 0
11716, MetalKnife1, gb_dirtycrock01, 50, 0
11717, WooziesCouch1, ab_wooziec, 50, 0
11718, SweetsSaucepan1, SweetsStuff1, 50, 0
11719, SweetsSaucepan2, SweetsStuff1, 50, 0
11720, SweetsBed1, SweetsStuff1, 50, 0
11721, Radiator1, lahss2_2int2, 50, 0
11722, SauceBottle1, ab_trukstpb, 50, 0
11723, SauceBottle2, ab_trukstpb, 50, 0
11724, FireplaceSurround1, svcunthoose, 50, 0
11725, Fireplace1, svcunthoose, 50, 0
11726, HangingLight1, sfhosemed2, 50, 0
11727, PaperChaseLight1, papaerchaseoffice, 50, 0
11728, PaperChasePhone1, papaerchaseoffice, 50, 0
11729, GymLockerClosed1, intring_gymint3, 50, 0
11730, GymLockerOpen1, intring_gymint3, 50, 0
11731, WHeartBed1, whore_rms, 50, 4
11732, WHeartBath1, whore_rms, 50, 0
11733, WRockingHorse1, whore_rms, 50, 0
11734, WRockingChair1, whore_rms, 50, 0
11735, WBoot1, whore_rms, 50, 0
11736, MedicalSatchel1, paperchase_bits2, 50, 0
11737, RockstarMat1, carter_block_2, 50, 0
11738, MedicCase1, MedicCase1, 50, 0
#-----------------------------------------------------------------
# Extracted from Marco's Bistro
# -----------------------------
11739, MCake1, MarcosStuff1, 50, 0
11740, MCake2, MarcosStuff1, 50, 0
11741, MCake3, MarcosStuff1, 50, 0
11742, MCakeSlice1, MarcosStuff1, 50, 0
11743, MCoffeeMachine1, MarcosStuff1, 50, 0
11744, MPlate1, MarcosStuff1, 50, 0
#-----------------------------------------------------------------
# Hold All (Carry Bag) Edited
# ---------------------------
# This object is the same as ID 2919 except it is smaller and
# not dynamic.
11745, HoldAllEdited1, kmb_chute, 50, 4
#-----------------------------------------------------------------
# Misc
# ----
11746, DoorKey1, DoorKey1, 50, 0
11747, Bandage1, Bandages, 50, 0
11748, BandagePack1, Bandages, 50, 0
#-----------------------------------------------------------------
# Cutscene Handcuffs
# ------------------
11749, CSHandcuffs1, CSHandcuffs1, 50, 0
# The handcuffs below are the same as above except they are folded
# in half so they can be attached to an officers belt.
11750, CSHandcuffs2, CSHandcuffs1, 50, 0
#-----------------------------------------------------------------
# Area Boundaries
# ---------------
11751, AreaBoundary50m, EnExMarkers, 599, 2097220
11752, AreaBoundary10m, EnExMarkers, 599, 2097220
11753, AreaBoundary1m, EnExMarkers, 599, 2097220
#-----------------------------------------------------------------
#-----------------------------------------------------------------

 

Ce nu inteleg eu:

1. De ce se face un topic nou pentru fiecare Release Candidate ?

2. De ce OP-ul a folosit Google Translate ? (cel putin asa pare) Trebuia pe altcineva sa faca topicul daca el nu stie engleza.

3. De ce s-a facut o greseala ca asta: "SA-MP 0.3z R4" ? (jos in primul post, la descarcari) Nu e foarte greu sa se verifice inainte sa se posteze/editeze.

Edited by ![]stuntman[]!
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

@![]stuntman[]!

 

1. Nici eu nu stiu, Gireada a facut unul, dupa au inceput sa faca si altii altul nou din cauza ca nu aveau acces sa modifice postul lui Gireada.

2. Asteptam sa raspunda el ...

3. Eu am facut-o, scuze. Am uitat sa modific si acolo cand am urcat fisierele pe serverul nostru.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.