Jump to content

IstuntmanI

Membru
  • Posts

    3,897
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

IstuntmanI last won the day on January 3 2021

IstuntmanI had the most liked content!

6 Followers

About IstuntmanI

  • Birthday 09/29/1996

Profile Information

  • Sex
    Masculin
  • In-game Name
    IstuntmanI
  • Level of knowledge
    Avansat

Recent Profile Visitors

1,522 profile views

IstuntmanI's Achievements

Grand Master

Grand Master (14/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Posting Machine Rare
  • Conversation Starter
  • Week One Done

Recent Badges

11

Reputation

1

Community Answers

  1. E mult spus ca inca le am. Serverul, de fapt, l-am inchis acum un an, iar comunitatea o tin doar pentru istoria ei, dar si pentru faptul ca mai am nevoie de un webhost ocazional, iar pentru ca webhost-ul e destul de ieftin... why not? Cat despre activitatea mea... pe acest forum nu am mai intrat, poate doar o data pe an si ma uitam foarte vag pe ici-colo. Cel mai mult frecventam sa-mp.com, dar eram doar lurker in ultimii 3 ani. Lazlow a fost inclusiv moderator pe sa-mp.com la sectiunea in romana. In schimb, l-ati uitat pe Zh3r0, dar mi se pare ca el a fost activ aici o foarte scurta perioada (in care a fost Global Moderator, parca). Pe sa-mp.com cred ca el era mai cunoscut decat cmg4life, mai ales cu 0admin-ul lui. "CuteNews"? Pe sa-mp.ro? Nu mai fumaț. Nici de "Radio Wanted" nu tin minte nimic, dar ok. Eh, cam urata exprimarea... dar te aprob. M-a scos din sarite ani la rand. Cat despre mine... va multumesc pentru ca m-ati amintit. Din punct de vedere profesional... in ultimii ani eu am terminat licenta, apoi am intrat la master si m-am angajat ca programator C++/C#. Anul trecut (2020) am terminat masterul, iar acum inca mai lucrez din cand in cand la disertatie, pentru ca tema mea este un site web in care implementez tot felul de API-uri si framework-uri, dar de care nu prea am chef si energie din cauza ca programez 8-9 ore pe zi, iar apoi teoretic trebuie sa programez si pentru aia. Fara SA-MP nu cred ca as fi ales/"gasit" programarea. Acest mod m-a ajutat sa imbin utilul cu placutul. Totusi, cea mai mare greseala a mea a fost sa raman sa scriptez in Pawn pentru mult prea mult timp (~8 ani), cand acumulasem deja foarte multa experienta. Problema cu Pawn e ca te plafoneaza foarte mult, nu este un limbaj de programare. Nu are nici macar OOP, fara de care nu prea poti ajunge programator (majoritatea limbajelor importante/cautate sunt OOP). Totusi, facultatea m-a ajutat sa vad toate beneficiile OOP-ului, m-a atras si mai mult catre C++, iar cam tot anul 2017 am lucrat la migrarea intregului server catre C++, care mi-a reusit foarte bine, cu toate obstacolele de care am dat. Acest lucru m-a ajutat enorm, deoarece am invatat foarte multe despre acest limbaj prin aceasta practica, iar in 2018 m-am angajat. Sfatul meu pentru cei care inca au servere de SA-MP si inca sunt mici (inca prin liceu sau facultate) si nu stiu ce vor sa devina, dar observa ca au totusi o pasiune pentru scripting: seriozitatea conteaza foarte mult, deci nu faceti asta in bataie de joc (nici pentru bani; daca iti faci server de SA-MP pentru banii din donatii allow me to laugh at you). Daca in SA-MP va descurcati, care ofera o platforma destul de placuta de scripting, puteti păși mai departe, spre o facultate in domeniu si un job, daca va agatati de limbaje cautate (nu, nimeni nu angajeaza in Pawn ). Daca aveti suficienta experienta in Pawn acum, aveti un server si visati la o cariera in programare, pentru dezvoltarea voastra personala va sugerez sa migrati si voi serverele catre C++ sau C#. sampGDK (pentru C/C++) este mai dificil, dar va ajuta sa va dezvoltati intr-un limbaj dificil, dar veti invata multe concepte ale programarii, mai low-level. C# prin SampSharp este mai placut de folosit, dar C# este un limbaj mai high level si nu consider ca va ajuta sa cunoasteti prea bine cum functioneaza lucrurile, deoarece totul se intampla under the hood. Veti da de foarte foarte multe probleme in timpul migrarii, dar pentru viitorul vostru se merita extrem de mult, daca va tineti de treaba. Cat despre SA-MP in general... este intr-o moarte continua de vreo 4-5 ani. Trist este faptul ca inca se mai lansau plugin-uri din ce in ce mai indraznete, iar dezvoltatorii lor inca erau activi si SA-MP inca se mentinea in media numarului de jucatori, dar Kalcor o luase razna complet, banase pana si mentionarea youtube.com, google.com, stersese sectiunea de Video/Poze dupa aceea (pentru ca toate videoclipurile erau pe youtube, si practic toate topicurile erau cenzurate), apoi le-a scos ban-ul, apoi a aparut scandalul cu marii dezvoltatori (Y_Less, Southclaws, etc.), care au fost banati pentru ca aflase despre open-mp (nu stiu daca s-a discutat despre asta si aici ), etc. . In momentul actual, forumul sa-mp.com e mort, dar este bine ca exista comunitati stabile precum sa-mp.ro, care mai ofera un loc de discutii pentru jucatori/developeri. Nici n-am mai amintit de fail-ul cu 0.3.DL si 0.3.8, care a lovit rau in comunitate. Eu probabil voi fi intotdeauna prin zona. Nu voi disparea complet niciodata, pentru ca nu voi uita SA-MP. Probabil voi mai juca din cand in cand. Mult succes tuturor!
  2. Daca voi considerati ca PAWN este mort, sunteti liberi sa va faceti serverul in C++ , aveti la dispozitie mai multe chestii avansate, si are o viteza mai mare de executie. sampGDK va va ajuta, dar aveti multe de portat daca vreti sa le folositi. Nu prea cred ca cineva din Romania va face in C++, dar zic doar sa stiti, daca nu doriti sa invatati PAWN, incepeti direct cu C++ .
  3. Nu mai incurajati folosirea mysql_query ! Este ineficient, si nu are nici o treaba aici. Pasi: 1. Inlocuieste tot acel cod de la raspunsul dialogului cu acesta, l-am optimizat cat se poate si am corectat tot ce trebuia: if( dialogid == DIALOG_SET_EMAIL ) { // te rog sa schimbi marimea "64" cu marimea variabilei PlayerInfo[ playerid ][ EMail ]. if( strlen( inputtext ) > 64 ) // 64 aici return SendClientMessage( playerid, -1, "E-Mailul inserat este mult prea lung !" ); new lsMail[ 64 ]; // 64 aici mysql_real_escape_string( inputtext, lsMail ); PlayerInfo[ playerid ][ EMail ][ 0 ] = EOS; strcat( PlayerInfo[ playerid ][ EMail ], lsMail, 64 ); // 64 aici SendClientMessage( playerid, -1, "Your {FFB400}E-Mail Account{FFFFFF} has been set {FFB400}!" ); format( gsQuery, 256, "UPDATE `Accounts` SET `E-Mail` = '%s' WHERE `Key` = %d", lsMail, PlayerInfo[ playerid ][ AccID ] ); mysql_function_query( g_Handle, gsQuery, false, "", "" ); return 1; }2. Compileaza.3. Verifica iar comanda pe server. 4. Primesti mesajul ca s-a modificat E-Mailul ? - Daca nu, atunci iti recomand sa schimbi ID-ul dialogului DIALOG_SET_EMAIL, este posibil sa mai ai un dialog cu acelasi ID. - Daca da: -- verifica daca variabila PlayerInfo[playerid] este afisata corect, de exemplu afiseaza-i intr-o comanda simpla E-Mailul (acea variabila). -- asigura-te ca nu sunt prezente erori la executarea acelui query de updatare a E-Mailului in cont. (poti vedea prin loguri) -- asigura-te ca nu exista nici un alt loc in care se poate schimba E-Mailul automat.
  4. Vreau sa incep prin a-ti spune ca acel query este FOARTE INEFICIENT: o varianta mult mai buna al acestuia pentru scopul tau este: Acest nou query va avea un singur rand cu o singura coloana (ci nu toate randurile si coloanele din tabel, ca la primul query) care va contine exact numarul de conturi din tabelul respectiv. DAR Iti atrag atentia ca este extrem de prost sa ii atribui ID-ul asa, deoarece un cont poate disparea de acolo prin diferite mijloace (de exemplu scoti tu manual un cont) si va scadea numarul de jucatori inregistrati, deci mai multi jucatori vor putea avea acelasi ID. Poti pur si simplu sa creezi coloana ID ca fiind primară (PRIMARY KEY) si sa foloseasca AUTO INCREMENT. Si in query va trebui doar sa inserezi contul jucatorului asa: mysql_format(mysql, query, sizeof(query), "INSERT INTO `_players`(`ID`, `Username`, `Password`, `IP`) VALUES (0, '%e', '%s', '%s')", PlayerInfo[playerid][pID], Name[playerid], inputtext, IP[playerid]); mysql_query(mysql, query);Deoarece inserezi coloana ID ca fiind 0, MySQL va atribui automat un ID care este mai mare cu 1 fata de cel de la ultima linie introdusa in tabel. Daca ultimul ID este 15 (presupunand ca toate conturile pana acolo sunt la locul lor) si il stergi, un nou player nu va mai avea ID 15, ci direct 16, cum este corect. Pentru a "afla" ce ID i-a atribuit tabelul, poti folosi cache_insert_id, cam in acelasi mod in care ai folosit si tu cache_get_row_count in acel cod, doar ca folosit de la query-ul de inserare a liniei. In acest fel vei putea sa ii setezi variabila cu ID-ul sau imediat dupa ce s-a inserat. Deci prin aceasta a doua metoda, pe care am spus-o eu, vei avea un query mai putin, si o atribuire mai buna a ID-ului. Probabil folosesti versiunea R33 sau mai noua a pluginului MySQL ( http://wiki.sa-mp.com/wiki/MySQL/R33), trebuie sa stii ca trebuie sa si stergi acel query din memorie, prima data trebuie sa stochezi intr-o variabila ID-ul query-ului (egalezi variabila cu acel mysql_query), variabila fiind de forma new Cache:liCacheID;si apoi cand termini de luat tot ce a fost nevoie din acel query, trebuie OBLIGATORIU sa stergi setul rezultatului: cache_delete( liCacheID );Daca nu stergi rezultatul din memorie, o sa ai probleme legate de utilizarea memoriei RAM de catre server, acesta putand sa ajunga sa foloseasca foarte multi MB de RAM, daca nu chiar GB dupa cateva zile de functionare. Este de asemenea foarte recomandat sa folosesti threaded queries (mysql_tquery) sau parallel queries (mysql_pquery) in loc de query-urile clasice, care ofera raspunsul pe loc (mysql_query), deoarece aceastea din urma creeaza lag si nu sterg automat rezultatul, poti vedea diferenta pe pagina de wikipedia pe care ti-am dat-o: In caz ca ai o neclaritate, te rog sa revii in acest topic cu raspunsul. Poti vedea exemple corecte de utilizare ale functiilor pe pagina la care am dat link.
  5. Pentru cei care vor sa vada macar imagini cu toate obiectele noi din 0.3.7, puteti accesa acest site: https://evanabagail.net/objects/?view=normal&show=all(este al unui membru activ al comunitatii oficiale de SA:MP, si este updatat site-ul foarte repede dupa ce apare un nou RC) Si cine vrea sa testeze personal obiectele, puteti descarca Map Editorul lui JernejL (Beta Tester) si le puteti vedea foarte usor, avand posibilitatea de a le roti/adauga in joc. Dar asta abia dupa ce ati instalat ultimul RC, in cazul actual fiind RC4. Noile ID-uri de obiecte sunt urmatoarele: #----------------------------------------------------------------- # Objects Added by Matite in SA:MP 0.3.7 RC4 # ------------------------------------------ # A51 Replacement Land Bit # ------------------------ # This object is designed to replace the land section at the # Area 51 (69) Base (object ID 16203). Use the new filterscript # called a51_base to see an example. 11692, A51LandBit1, a51_ext, 599, 0 #----------------------------------------------------------------- # Hills # ----- 11693, Hills250x250Grass1, beach_sfs, 599, 0 11694, Hill250x250Rocky1, des_sw, 599, 0 11695, Hill250x250Rocky2, des_sw, 599, 0 11696, Hill250x250Rocky3, Hill250x250Rocky3, 599, 0 #----------------------------------------------------------------- # Modular Rope Bridge # ------------------- 11697, RopeBridgePart1, RopeBridge, 299, 0 11698, RopeBridgePart2, RopeBridge, 299, 0 #----------------------------------------------------------------- # More Road Signs # --------------- # The speed limit sign below has a transparent material overlay # (index 3) so you can use it with the SetObjectMaterialText() # or SetPlayerObjectMaterialText() functions 11699, SAMPRoadSign46, SAMPRoadSigns, 50, 132 11700, SAMPRoadSign47, SAMPRoadSigns, 50, 128 #----------------------------------------------------------------- # Ambulance Lights # ---------------- # First object is with lights on and second is with lights off. 11701, AmbulanceLights1, AmbulanceLights1, 150, 0 11702, AmbulanceLights2, AmbulanceLights1, 150, 0 #----------------------------------------------------------------- # Magnetic Crane Object # --------------------- # This object is the same as object ID 1382 except GTASA will not # automatically attach the crane cable and magnet to it. 11703, MagnoCrane_03_2, cranes_dyn2_cj, 150, 4 #----------------------------------------------------------------- # Extracted Items # --------------- 11704, BDupsMask1, bdupsnew, 100, 2097152 11705, BlackTelephone1, cuntcuts, 50, 0 11706, SmallWasteBin1, cuntcuts, 50, 0 11707, TowelRack1, cuntcuts, 50, 0 11708, BrickSingle1, sw_well1, 50, 0 11709, AbattoirSink1, ab_abbatoir01, 50, 0 11710, FireExitSign1, eastbeach8_lae2, 75, 0 11711, ExitSign1, eastbeach8_lae2, 75, 0 11712, Cross1, Cross1, 50, 0 11713, FireExtPanel1, maint1, 50, 0 11714, MaintenanceDoors1, maint1, 50, 0 11715, MetalFork1, gb_dirtycrock01, 50, 0 11716, MetalKnife1, gb_dirtycrock01, 50, 0 11717, WooziesCouch1, ab_wooziec, 50, 0 11718, SweetsSaucepan1, SweetsStuff1, 50, 0 11719, SweetsSaucepan2, SweetsStuff1, 50, 0 11720, SweetsBed1, SweetsStuff1, 50, 0 11721, Radiator1, lahss2_2int2, 50, 0 11722, SauceBottle1, ab_trukstpb, 50, 0 11723, SauceBottle2, ab_trukstpb, 50, 0 11724, FireplaceSurround1, svcunthoose, 50, 0 11725, Fireplace1, svcunthoose, 50, 0 11726, HangingLight1, sfhosemed2, 50, 0 11727, PaperChaseLight1, papaerchaseoffice, 50, 0 11728, PaperChasePhone1, papaerchaseoffice, 50, 0 11729, GymLockerClosed1, intring_gymint3, 50, 0 11730, GymLockerOpen1, intring_gymint3, 50, 0 11731, WHeartBed1, whore_rms, 50, 4 11732, WHeartBath1, whore_rms, 50, 0 11733, WRockingHorse1, whore_rms, 50, 0 11734, WRockingChair1, whore_rms, 50, 0 11735, WBoot1, whore_rms, 50, 0 11736, MedicalSatchel1, paperchase_bits2, 50, 0 11737, RockstarMat1, carter_block_2, 50, 0 11738, MedicCase1, MedicCase1, 50, 0 #----------------------------------------------------------------- # Extracted from Marco's Bistro # ----------------------------- 11739, MCake1, MarcosStuff1, 50, 0 11740, MCake2, MarcosStuff1, 50, 0 11741, MCake3, MarcosStuff1, 50, 0 11742, MCakeSlice1, MarcosStuff1, 50, 0 11743, MCoffeeMachine1, MarcosStuff1, 50, 0 11744, MPlate1, MarcosStuff1, 50, 0 #----------------------------------------------------------------- # Hold All (Carry Bag) Edited # --------------------------- # This object is the same as ID 2919 except it is smaller and # not dynamic. 11745, HoldAllEdited1, kmb_chute, 50, 4 #----------------------------------------------------------------- # Misc # ---- 11746, DoorKey1, DoorKey1, 50, 0 11747, Bandage1, Bandages, 50, 0 11748, BandagePack1, Bandages, 50, 0 #----------------------------------------------------------------- # Cutscene Handcuffs # ------------------ 11749, CSHandcuffs1, CSHandcuffs1, 50, 0 # The handcuffs below are the same as above except they are folded # in half so they can be attached to an officers belt. 11750, CSHandcuffs2, CSHandcuffs1, 50, 0 #----------------------------------------------------------------- # Area Boundaries # --------------- 11751, AreaBoundary50m, EnExMarkers, 599, 2097220 11752, AreaBoundary10m, EnExMarkers, 599, 2097220 11753, AreaBoundary1m, EnExMarkers, 599, 2097220 #----------------------------------------------------------------- #----------------------------------------------------------------- Ce nu inteleg eu: 1. De ce se face un topic nou pentru fiecare Release Candidate ? 2. De ce OP-ul a folosit Google Translate ? (cel putin asa pare) Trebuia pe altcineva sa faca topicul daca el nu stie engleza. 3. De ce s-a facut o greseala ca asta: "SA-MP 0.3z R4" ? (jos in primul post, la descarcari) Nu e foarte greu sa se verifice inainte sa se posteze/editeze.
  6. Pentru prima: trebuie sa verifici daca jucatorul specificat este conectat (IsPlayerConnected), imediat dupa codul in care verifici parametrii. Pentru a doua: asigura-te ca ai fisierul "AntiServerFullFix.so" in "/plugins/" . Sfat: Se pare ca MAX_PLAYERS il ai la 500, cum vine prestabilit in include-urile SA:MP. Iti recomand sa adaugi aceasta bucata de cod: #undef MAX_PLAYERS #define MAX_PLAYERS <numarul tau maxim de sloturi> imediat dupa ce incluzi "a_samp" . * <numarul tau maxim de sloturi> - il inlocuiesti cu cate sloturi ai, de exemplu 100. Aceasta este o metoda care imbunatateste mult performanta serverului.
  7. Desigur, ai dreptate. Toti avem ceva, dar tu esti cel perfect. Pana si tu mi-ai recunoscut ca ai ceva. (cum am specificat intr-un post anterior) Ei (ei foarte putin de fapt, foarte rar, si altii care nici macar nu sunt in staff, si nu i-a pus nimeni. Eu nu fac asta, dar tu o faci) mai ma avertizeaza cand mai pui tu ceva legat de mine, nu i-a pus nimeni sa se uite. Multe posturi ale tale pe acolo sunt legate de cat de "naspa" sunt eu si SG-ul, pentru ca esti un hater care n-are ce sa faca altceva decat sa stea pe capul altora. (te pot compara cu o musca, mustele au o durata de viata de cateva zile, iar cele mai multe stau in casa si enerveaza persoane toata viata lor ... pana sunt omorate ) Tu cam asta o sa faci toata viata ta, o sa stai pe capul altora sa ii enervezi, dar cu mine nu iti merge. Eu unul nici nu stiam de acest topic de pe sa-mp.ro daca nu imi spunea cineva de el. Serios ? Nu inchide nimeni topicul ? Nu vreau sa fiu nevoit sa mai verific acest forum, cu atat mai putin acest topic.
  8. Da. Am vazut. Dar de ce iti pasa si de ce se posteaza pe SG ? Asta nu inteleg. Uita de el, nu vei mai fi primit niciodata acolo, mai ales ca tot ce-ai facut a fost sa-ti agravezi situatia. Stai tot timpul cu ochii pe el, la panda dupa tot ce e nou. Un cuvant te descrie perfect: hater. Hai sa n-o mai lungim te rog, stii bine ca nu-mi pasa de tine. Tot ce nu inteleg e de ce esti atat de hater, de ce stai atat prin jurul SG-ului, mai ales ca majoritatea de acolo te resping. Tu chiar nu te gandesti ca poate e ceva gresit cu tine de sunt atatia contra ta ? Gandeste-te la asta, nu imi place cand cineva persista in greseala, mai ales ca tu ai depasit cam orice limita. Probabil se va inchide topicul ... anul asta.
  9. Desigur ca ai... toti stim ca ai cei mai adevarati prieteni langa tine. Ai avut si tu cativa prieteni mai buni, si te-au lasat pentru ca si-au dat seama cum esti de fapt. E bine ca tu esti optimist si te vezi perfect ! Se vede ca nu m-ai cunoscut. Eu cand ma inteleg bine cu cineva, pot sa ii zic orice, PENTRU CA O ZIC IN GLUMA ( nu stiu daca ai observat, dar si cu HellGirl mai vorbesc asa, si e printre ce mai buni prieteni ai mei ^^, si ea intelege cand fac o gluma si cand nu ). Tu n-ai inteles asta, asa ca te-a apucat nebuneala. Iti trebuie creier sa intelegi niste glume. Cat timp vorbesc cu cineva, inseamna ca ma inteleg bine cu el, iar daca nu ma inteleg, pur si simplu dau ignore/block, ceea ce am facut la tine. Uite inca o dovada cum te roade de tot de SG: (daca SG si eu suntem asa naspa cum spui tu, de ce tot amintesti de el ?) Si inca una: Ce trebuie sa intelegi tu ? - Tu trebuie sa intelegi ca floodul nu il face orice copil imatur, ci il face cineva care detine zeci de dedicate, cu viteze de minim 100mbps fiecare (recomandate ar fi cele de 1gbps). Skilled Gaming este hostat la una dintre cele mai bune firme de hosting din Romania, care are protectie DDoS, si are vechime (deci experienta). Tot ce poti face cu un program de "flood" in calculatorul tau este sa iti blochezi temporar internetul, pentru ca ti-l suprasolicita, iar la noi nu se simte nimic. O protectie DDoS poate inghiti zeci/sute de gbps, iar traficul tau de nici 10mb/s transmis nu afecteaza nimic. Nici macar un DDoS de 1gbps nu afecteaza. Poti sa pui cati prieteni (daca ai vreunul) de-ai tai vrei sa floodeze, sparga, sau altele, Skilled Gamingul, n-ai nici o sansa, este prea bine securizat. Dar cum banuiesc ca fiecare prieten ramas al tau e ca tine, imatur, tot ce puteti face impreuna e un trafic de 100-200mbps maxim, ca toti faceti din calculatoarele personale. Eu credeam ca s-a inchis topicul asta. Se poate sa-l inchida cineva ? Este chiar inutil. Nici macar nu are ce cauta aici. De ce sa i se acorde atentia unei non-valori, MefX ? Asta e tot ce cauta. E doar gura de el, si faza e ca vorbeste mult si prost. Eu il voi ignora in continuare.
  10. EDIT: Sa se vada cat e de frustrat pe viata, si ca n-are nimic de facut decat sa se ia de viata mea (l-am banat, i-am dat ignore, block, peste tot, ca sa nu mai am nici o metoda de contact cu el), a facut un topic si aici, dar si pe o alta comunitate legata de GTA (EDIT: se pare ca nu pot da link, dar cei care stiu, e o comunitate rivala cu aceasta, gta-mp). Imi cer scuze daca se considera reclama. Puteti scoate linkul daca am gresit. Degeaba ai 17 ani, nu dai dovada de ei. Eu te-am lasat in pace acum mult timp... cand te-am banat, si tu te tot tii de viata mea. De ce naiba faci asta ? Crezi ca esti destept sau ceva ? Imi pare rau ca probabil am o viata prea interesanta si te tot bagi in ea. Tu si cu vreo cativa catei de pe "super-comunitatea" ta (de fapt nu e a ta, ci ai primit administrator, si voi cand primiti rank undeva sunteti cei mai recunoscatori catelusi ever). Ieri sau alaltaieri a facut cineva cerere pe Skilled Gaming (comunitatea mea, veche de 4 ani, cu aproape 4k membri) sa se alature cu serverul, iar apoi am observat ca a intrat in "comunitatea" lui xStyle (tot incerci sa furi de la mine, si nu stiu ce vrei de la viata mea ??). Tie ti-a placut de o fata, nu te-a placut, si ai inceput s-o injuri dupa un timp, tu ducandu-te in continuare cu o fiinta (ca om nu e nici aia) care s-a certat si ea cu acea fata pe care o placeai. Eu nu cer bani la unban (dadusem recent unban la toti ... cateva zeci de pagini de banuri). Am cerut bani doar la vreo 2-3 retardati, care tot faceau tampenii si nu mai voiam sa le dau unban, si stiu ca atunci cand vi se aduce vorba de bani nu mai aude nimeni de voi, voi vreti totul, facand numai prostii. ( + nu am cerut doar 1 euro, am cerut mai mult, cu cat e mai mult, cu atat sunt sanse mai mari sa scap de tampenia voastra ) Cica imi sare tandara usor... te referi atunci cand ai dat mass la toata lista ta pe Yahoo! Messenger cu un videoclip de pe facebook cand un indian (sau asa ceva) facea ... *ceva* ... cu o gaina zicand ca sunt eu ? Aia ti se pare tie o gluma buna ? Mie nu. E nevoie sa spun ca atunci cand iti mai ziceam ca ai probleme la cap tu spuneai ca e de la cele nu stiu cate anestezii facute de tine in ultimele luni ? (ai recunoscut ca ai ceva la cap) Maturizeaza-te copilule. Nici nu inteleg de ce ai facut topic aici. Nici nu vedeam topicul daca nu-mi atragea un prieten atentia. Crezi ca-i pasa cuiva de problema ta la cap ? Inainte sa spui ceva de rau, asigura-te ca macar e adevarat (oricum intentia ta e doar sa-mi faci rau, asta tot faci de cand ai luat ban, frustratule). Cei mai vechi de pe aici (daca mai e cineva vechi pe aici, vad ca a fost refacuta comunitatea) probabil ca ma stiu. Am fost Global Moderator aici in urma cu vreo 2-3 ani, apoi am decis sa ma las de aceasta comunitate. ----------- Specific ca nu vreau nici un raspuns de la tine, pentru ca spui numai minciuni, si esti un jeg de om. ----------- Multumesc. As vrea ca un membru al staffului sa blocheze acest topic, si, eventual, sa aplice o sanctiune utilizatorului de mai sus.
  11. Ca sa vezi exact la ce linie da crashul trebuie sa compilezi gamemode-ul in Debug Mode. http://forum.sa-mp.com/showpost.php?p=1253632&postcount=7 Pe scurt: in folderul pawno creezi "pawno.cfg" si in el adaugi -d3. Apoi deschizi gamemode-ul si-l compilezi. Apoi cand va da crash serverul, va zice exact linia la care a dat crash. O mica sugestie: verifica daca exista acele foldere in care scrii. Vad ca zice ca problema este la o linie "fwrite", si fwrite da crash (nu mereu din cauza asta, dar de cele mai multe ori d'asta da) atunci cand nu exista acel folder. Probabil aceasta este cauza.
  12. Acest tutorial se poate aplica si la sistemele de conturi pe fisiere.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.