Jump to content

Spmn

Membru
  • Content Count

    186
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    10

Spmn last won the day on February 6 2017

Spmn had the most liked content!

Community Reputation

31 Bine

About Spmn

  • Rank
    Membru avansat

Profile Information

  • Sex
    Masculin
  • Name in game
    pawNOOB????
  • Level of knowledge
    Avansat

Contact Methods

  • Skype
    spmn.x0

Recent Profile Visitors

1,390 profile views
  1. LOL Nu asa se verifica un fisier pe virustotal.
  2. Spmn

    gamemode unic pret

    Nimeni intreg la cap nu face un gamemode de la 0 pt banii aia.
  3. Unde gasiti fratilor toti parlitii astia carora le pica un VPS pe mana si au "firma" de host? P.S: Voi sunteti aia care nu aveau bani de domeniu si foloseau .ml?
  4. Spmn

    [GM] RolePlay

    Nu vreau sa fiu hater, dar judecand dupa ce ai scris in paragraful updates, tot ce ai facut a fost sa adaugi harti si sa pui 2-3 scripturi de pe net.
  5. Gandeste-te la sampgdk ca la o extensie pt C/C++ care adauga librariile SA-MP. Asa ca ce gamemode poti face cu sampgdk, faci si in PAWN. (ok, poate cu mai multa bataie de cap)
  6. @LunoxxPoate ca a presupus ca numarul 99 din adresa ta de skype reprezinta anul de nastere si a calculat varsta ta. Oricum, baiatul asta chiar scripteaza, spre deosebire de ceilalti autointitulati programatori care cred ca daca au copiat un cod din fisierul x in fisierul y sunt atotstiutori.
  7. Normal ca nu merge daca tu folosesti caracterul '|' in noul nume.
  8. Un sfat: nu fa updateuri mici, prea dese. Restarturile dauneaza la playerbase.
  9. Spmn

    [Map] Meteoritul

    Invata sa scrii romaneste si dupa invata sa scrii cod. Daca te ducea capusorul ala, atunci ai fi postat si eroarea, dar se pare ca procesul de gandire necesita un efort mult prea mare.
  10. Spmn

    [Map] Meteoritul

    Trebuie sa fii analfabet digital daca nu esti in stare sa dai copy-paste.
  11. Spmn

    Kick silent

    Si apelul propriu-zis la functia Kick unde e?
  12. Spmn

    Damage afk

    Asta se intampla pentru ca tu te bazezi doar pe damageul raportat de jucatorul care il primeste, iar in cazul in care acesta este AFK (cazul de fata), jucatorul nu raporteaza damage primit, deci poti trage in el pana cand se lanseaza GTA 6 ca nu reactioneaza la gloante. Tu trebuie sa ai o variabila globala care stocheaza pt fiecare jucator ce viata are (HP+AP), iar in momentul cand OnPlayerGiveDamage e apelat, tu scazi din acea variabila damageul cauzat. In momentul cand valoarea variabilei este <= 0, atunci apelezi manual OnPlayerDeath si creezi o alta variabila (eg: AlreadyDead) pe care o setezi pe 1 pentru jucatorul mort. Cand jucatorul va reveni din AFK, OnPlayerDeath va fi apelat "din oficiu", iar tu te vei folosi de variabila AlreadyDead pentru a face apelul asta inutil (eg: pui la inceputul OnPlayerDeath: " if(AlreadyDead[playerid]) { AlreadyDead[playerid] = 0; return 0; }" ) Optional, poti seta mortului alt virtualworld ca sa dispara din peisaj pana revine din AFK.
  13. Spmn

    Damage afk

    In cazul in care jucatorii sunt AFK, faci tu calculele necesare sa verifici daca jucatorii ar trebui sa fie morti si apelezi direct OnPlayerDeath din OnPlayerGiveDamage/OnPlayerWeaponShot. Ar trebui sa ai grija daca faci asta pentru ca OnPlayerDeath va fi apelat automat de server cand jucatorul va reveni din AFK, asa ca trebuie sa anulezi acel apel. (o simpla variabila bool care verifica daca OPD a fost apelat de tine, din script)
  14. Lel Flameul din chat s-a mutat in topicuri. // LE: @[email protected] mi-au zis niste baieti care se uita la liveuri ca mi-ai pus anticheatul la bookmarks
  15. Lucrez in colaborare cu niste baietasi la un proiect si unul a scris niste verificari EXACT ca asta. Am ramas putin fara cuvinte, avand in vedere ca omul e student in domeniu. Inteleg sa fie preocupat de optimizare, dar in plm, un switch in loc de o verificare if-else arata urat rau.
×
×
  • Create New...

Important Information

This site uses cookies. By continuing browsing, you agree to the use of this information. For more details, see Terms of Use and Privacy Policy.