Jump to content

Lunoxx

Membru
  • Content Count

    253
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

Lunoxx last won the day on April 11

Lunoxx had the most liked content!

Community Reputation

40 Bine

7 Followers

About Lunoxx

  • Rank
    Membru senior

Profile Information

  • Sex
    Masculin
  • Name in game
    Lunoxx
  • Level of knowledge
    Experimentat

Recent Profile Visitors

1,240 profile views
  1. Salut. Te rog sa iei legatura cu mine in cazul in care consideri ca serviciile pe care le ofer se potrivesc criteriilor tale. Ai mai multe informatii in descrierea mea.
  2. Lunoxx

    CAUT SCRIPTER !

    Salut, datele mele de contact se afla in semnatura, ia legatura cu mine in cazul in care consider ca ai nevoie de serviciile pe care le ofer.
  3. Lunoxx

    Cerere GameMode

    Salut, daca doresti ceva calitativ te rog sa iei legatura cu mine, prin una din metodele mentionate in semnatura mea. https://facebook.com/pawnscripts
  4. Lunoxx

    Cerere Scripter

  5. E topic deschis in 2018
  6. Tu n-ai bani dar iti doresti, abea astept sa lucrez cu unul din cei 10000 de oameni aflati in situatia ta, esti special.
  7. Salut. M-ai mentionat in topic, imi poti lasa un mesaj daca vrei sa continuam discutia, poate as putea sa te ajut. Gasesti in semnatura mea mai multe metode prin care ma poti contacta.
  8. Lunoxx

    [Tutorial]Rainbow Baza

    Variabilele locale nu se numeste scurtaturi, iar in cazul tau nu era necesar sa le creezi, pentru ca apelezi o singura data functia aia si o puteai apela direct in a doua functie, astfel n-ai mai ocupa degeaba memoria cu acele "scurtaturi". Ca sa fiu mai exact: public RainbowTimer(playerid) { // public-ul new carcol[2];//Definim 2 variabile (scurtaturi) new carid = GetPlayerVehicleID(playerid);//inca o scurtatura carcol[0] = randomEx(165, 255), carcol[1] = randomEx(165, 255);//Conferim valorile scurtaturilor ChangeVehicleColor(carid, carcol[0], carcol[1]);//Schimbam culoarea vehiculului return 1; } ->> public RainbowTimer(playerid) return ChangeVehicleColor(GetPlayerVehicleID(playerid), randomEx(165, 255), randomEx(165, 255));//Schimbam culoarea vehiculului Si a doua mentiune, randomEx nu este o functie "predefinita" in librariile sampului, lumea o sa primeasca eroare si n-o sa stie de ce. Daca nu te-ai suparat deja, ai mai putea arunca o privire la modul in care "verifici daca are sistemul pornit", ai locuri in care folosesti KillTimer, dar functia aia nu o sa-ti seteze variabila pe -1, iar tu faci mai incolo verificari cu TimerRainbow[playerid] == -1 / != 1 / etc, de aici o sa iti apara buguri din cauza ca odata ce ai setat un timer, acea variabila nu va mai avea valoarea -1 pana cand n-o setezi tu, dar tu nu o setezi nicaieri. Sper sa citesti asta si sa-ti dai seama ca e o critica constructiva, succes!
  9. Lunoxx

    [Tutorial] - Modificarea vitezei vehiculelor.

    OnPlayerUpdate este apelat oricum, chiar daca tu adaugi alea acolo sau nu.
  10. Lunoxx

    [Tutorial] - Modificarea vitezei vehiculelor.

    Faci un timer global in care faci un loop pe toti jucatorii conectati, asta la 250 ms. Nu ti se pare ca ceva nu-i deloc ok? 2 solutii care-mi vin acum, fara sa ma gandesc: Aplici ceea ce ai facut tu, dar iti faci un iterator in care incluzi doar jucatorii care-s in vehicule "modificare" pe scaunul soferului si faci loop doar pe astia sau te folosesti de OnPlayerUpdate in loc de acel timer.
  11. Lunoxx

    Caut scripter priceput

    Salut, te rog sa iei legatura cu mine daca inca nu ai gasit persoana potrivita. https://facebook.com/pawnscripts
  12. Salut, daca vrei calitate si esti dispus sa platesti pentru serviciile prestate, te rog sa iei legatura cu mine, printr-un PM sau pe pagina mea de facebook, https://facebook.com/pawnscripts. Vom discuta acolo mai multe legate despre orice subiect mentionat in primul post din acest topic, daca inca mai cauti pe cineva. Multumesc.
×

Important Information

This site uses cookies. By continuing browsing, you agree to the use of this information. For more details, see Terms of Use and Privacy Policy.