Jump to content

Tutorial Sistem garaj


Mister

Recommended Posts

Am vazut ca este foarte cautat acest sistem deoarece cand cineva adauga ceva nou se iau cam toti dupa el asa ca m-am gandit sa va postez acest tutorial, desigur el va trebui configurat pe gmul vostru si "calibrat" pentru baza voastra de date si variabilele voastre de case.

Sa incepem.

In baza voastra de date veti crea un tabel nou numit garages, cu 2 variabile de tip integer si 3 de tip float cum este in imaginea de mai jos

gfVcjn5.png

Acum in gm vom defini variabilele necesare:

enum gInfo
{
    gID,
    Float: gX,
    Float: gY,
    Float: gZ,
    gHouse
}
new GarageVariable[100][gInfo];//100 trebuie inlocuit cu numarul de case din joc
new GarageNum;//numarul total de garaje care vor fi pe server
new Text3D:GarageLabel[sizeof(GarageVariable)];//Textul pentru fiecare garaj in parte

Acum vom crea publicul pentru incarcarea datelor din baza de date.


forward OnLoadGarages();
public OnLoadGarages()
{
 	new Cache:resul = mysql_query(SQL,"SELECT * FROM `garages` ORDER BY `garages`.`ID` ASC");
	new x,temp[144];
 	for(new i,j=cache_get_row_count();i!=j;++i)
	{
	    x++;
        GarageNum++;
		cache_get_field_content(i,"ID", temp);				GarageVariable[x][gID] = strval(temp);
   	    cache_get_field_content(i,"X", temp);				GarageVariable[x][gX] = floatstr(temp);
    	cache_get_field_content(i,"Y", temp);				GarageVariable[x][gY] = floatstr(temp);
        cache_get_field_content(i,"Z", temp);				GarageVariable[x][gZ] = floatstr(temp);
        cache_get_field_content(i,"House", temp);			GarageVariable[x][gHouse] = strval(temp);
	}
	cache_delete(result);
	printf("%d Garages Loaded", GarageNum);
	return 1;
}

Iar la OnGameModeInit vom adauga simplu 


    LoadGarages(); //iar sub el vom crea textul

	new textg[144];
	for(new g=1; g<=GarageNum; g++)
	{
		DestroyDynamic3DTextLabel(GarageLabel[g]
	    format(textg, sizeof(textg),"{FFFFFF}Garaj nr. %d\nOwner %s",g,HouseInfo[GarageVariable[g][gHouse]][hOwner]);//hOwner si HouseInfo va reprezante numele variabilelor din gamemodeul vostru
	    GarageLabel[h] = CreateDynamic3DTextLabel(textg ,0x0066FFFF,GarageVariable[g][gX], GarageVariable[g][gY], GarageVariable[g][gZ],25, INVALID_PLAYER_ID, INVALID_VEHICLE_ID, 1, -1, -1, -1, 100.0);
	}

 

Pana aici am creat tabelul am incarcat datele din baza de date in variabilele din gm si am creat textul la fiecare garaj in parte. Mai departe vom crea comenzile

 

Comanda de intrat si iesit din garaj


CMD:garage(playerid, params[])
{
	new g=-1;
	new house = PlayerInfo[playerid][pHouse];// variabila playerului de casa pentur a putea folosi comanda
	if(house == 0) return SCM(playerid, COLOR_LIGHTRED, "You don t have a house.");
	for(new h = 1; h <= GarageNum; h++)// vom face o verificare peste toate garajele de pe server si vom vedea daca playerul se afla la intrarea acestuia
	{
	    if(PlayerToPoint(5.0, playerid, GarageVariable[h][gX],GarageVariable[h][gY],GarageVariable[h][gZ]))
		g = h;// vom seta variaibla idul garqjului la care se afla playerul
	}
	if(GetPlayerVirtualWorld(playerid)==0)
 	{
	    if(g==-1) return 1;//daca variabila este -1 adica default inseamna ca nu este langa un garaj
	    if(GarageVariable[g][gHouse] != house) return SCM(playerid,COLOR_LIGHTRED,"This garage is not yours");// verificam daca garajul apartine casei playerului
	 	if (GetPlayerState(playerid) == 2)//daca playerul este in masina
		{
            	new tmpcar = GetPlayerVehicleID(playerid);
				SetVehiclePos(tmpcar, 1302.519897,-1.787510,1001.028259);//pozitia de garaj care am gasito eu
		        SetPlayerInterior(playerid,1);// interiorul grajului
		        LinkVehicleToInterior(tmpcar,1);//setam interiorul masinii
				SetVehicleVirtualWorld(tmpcar, g);//setam virtual worldul garajului pentru a sti unde sa iesim
				SetPlayerVirtualWorld(playerid,g);//la fel si pentru masina pentru a putea fi vazuta de playeri
				PutPlayerInVehicle(playerid, tmpcar, 0);//punem playerul inapoi ca sofer in masina
				SCM(playerid, COLOR_GRAD1, "Bun venit in garaj.");//trimitem un mesaj de bun venit

		}
		else//daca playerul este pe jos
		{
			SetPlayerPos(playerid, 1302.519897,-1.787510,1001.028259);
			SetPlayerVirtualWorld(playerid,g);
		    SetPlayerInterior(playerid,1);// interiorul grajului
			SCM(playerid, COLOR_GRAD1, "Bun venit in garaj.");
  		}
	}
	else
	{
	    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,20,1302.519897,-1.787510,1001.028259))//coordonatele interiorului
  		{
		    if (GetPlayerState(playerid) == 2)
			{
				new tmpcar = GetPlayerVehicleID(playerid);
				SetVehiclePos(tmpcar, GarageVariable[GetPlayerVirtualWorld(playerid)][gX],GarageVariable[GetPlayerVirtualWorld(playerid)][gY],GarageVariable[GetPlayerVirtualWorld(playerid)][gZ]);// setam pozitia la coordonatele garajului care are idul egal cu virtual worldul playerului
				SetVehicleVirtualWorld(tmpcar, 0);
				LinkVehicleToInterior(tmpcar,0);
		        SetPlayerInterior(playerid,0);
				SetPlayerVirtualWorld(playerid,0);
				PutPlayerInVehicle(playerid, tmpcar, 0);
			}
			else
			{
				SetPlayerPos(playerid, GarageVariable[GetPlayerVirtualWorld(playerid)][gX],GarageVariable[GetPlayerVirtualWorld(playerid)][gY],GarageVariable[GetPlayerVirtualWorld(playerid)][gZ]);
				SetPlayerVirtualWorld(playerid,0);
		        SetPlayerInterior(playerid,0);
	    	}
	    }
	}
	return 1;
}

Comanda de creat

CMD:gcreate(playerid, params[])
{
	if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] < 8) SCM(playerid, -1,"You don t have acces");// restrictia pentru admini daca aveti diferit veti schimba cum aveti voi in gm
	new house;
	if(sscanf(params, "d", house)) return SCM(playerid,COLOR_WHITE,"Folosire: /gcreate <houseid>");//se va scrie gcreate si idul casei care va fi asociat garajului
                                        
	new Query[256],Float:X,Float:Y,Float:Z;
	GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);// vom crea garagul la pozitia curenta de unde sa foloseste comanda
	mysql_format(SQL, Query, sizeof(Query), "INSERT INTO `garages` (`X`, `Y`, `Z`,`House`) VALUES ('%f', '%f', '%f', '%d')",
	X,Y,Z,house);
	new Cache:result = mysql_query(SQL, Query);
	GarageNum++;// vom creste numarul de garaje pe server
                                        new i = cache_insert_id();// acum vom genera idul din baza de date care nu este important in joc si nu afecteaza cu nimic, este doar pentru baza de date pentru a crea o ordine
	cache_delete(result);
	GarageVariable[i][gID] = i;
	GarageVariable[i][gX] = X;
	GarageVariable[i][gY] = Y;
	GarageVariable[i][gZ] = Z;
	GarageVariable[i][gHouse] = house;
	DestroyDynamic3DTextLabel(GarageLabel[i]);
	format(Query, sizeof(Query),"{FFFFFF}Garaj nr. %d\nOwner %s",i,HouseInfo[GarageVariable[i][gHouse]][hOwner]);
	GarageLabel[i] = CreateDynamic3DTextLabel(Query ,0x0066FFFF,GarageVariable[i][gX], GarageVariable[i][gY], GarageVariable[i][gZ],25, INVALID_PLAYER_ID, INVALID_VEHICLE_ID, 1, -1, -1, -1, 100.0);
	
	
	format(Query, sizeof(Query), "Garaj creat cu succes. ID %d, coordonate (%f, %f, %f), casa %d.", i, X,Y,Z, house);
	SCM(playerid, COLOR_WHITE, Query);
	return 1;
}

Comanda pentru distrus garajul


CMD:destroygarage(playerid, params[])
{
	if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] < 7) SCM(playerid, -1,"Admin to low");
	new i;
	if(sscanf(params, "d", i)) return SCM(playerid,COLOR_WHITE,"folosire /destroygarage <id>");
	new Query[200];
	GarageVariable[i][gX] = 0;
	GarageVariable[i][gY] = 0;
	GarageVariable[i][gZ] = 0;
	GarageVariable[i][gHouse] = 0;

	format(Query, sizeof(Query), "DELETE FROM  `garages` WHERE `ID`='%d'", i);
	mysql_query(SQL ,Query);
	DestroyDynamic3DTextLabel(GarageLabel[i]);
	SCM(playerid, COLOR_GOLD, "Garage destroyed");
	return 1;
}

Comanda pentru mutat garajul


CMD:movegarage(playerid, params[])
{
	if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] < 7) SCM(playerid, -1,"Admin to low");
	new i;
	if(sscanf(params, "d", i)) return SCM(playerid,COLOR_WHITE,"folosire: /garagepos <id>");
	new Query[200],Float:X,Float:Y,Float:Z;
	GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
	GarageVariable[i][gX] = X;
	GarageVariable[i][gY] = Y;
	GarageVariable[i][gZ] = Z;
	format(Query, sizeof(Query), "UPDATE `garages` SET `X`='%f',`Y`='%f',`Z`='%f' WHERE `ID`='%d'",GarageVariable[i][gX],GarageVariable[i][gY],GarageVariable[i][gZ], i);
	mysql_query(SQL ,Query);
	DestroyDynamic3DTextLabel(GarageLabel[i]);
	format(Query, sizeof(Query),"{FFFFFF}Garaj nr. %d\nOwner %s",i,HouseInfo[GarageVariable[i][gHouse]][hOwner]);
	GarageLabel[i] = CreateDynamic3DTextLabel(Query ,0x0066FFFF,GarageVariable[i][gX], GarageVariable[i][gY], GarageVariable[i][gZ],25, INVALID_PLAYER_ID, INVALID_VEHICLE_ID, 1, -1, -1, -1, 100.0);
	SCM(playerid, COLOR_GOLD, "Garage moved");
	return 1;
}

 

 

Si mai sunt 2 scripturi de adaugat la comenzile de cumparat si vandut casa

		for(new g=1; g<= GarageNum; g++)
			{
			    if(GarageVariable[g][gHouse]==house)
			    {
			    	DestroyDynamic3DTextLabel(GarageLabel[g]);
					format(Query, sizeof(Query),"{FFFFFF}Garaj nr. %d\nOwner %s",g,HouseInfo[GarageVariable[g][gHouse]][hOwner]);
					GarageLabel[g] = CreateDynamic3DTextLabel(Query ,0x0066FFFF,GarageVariable[g][gX], GarageVariable[g][gY], GarageVariable[g][gZ],25, INVALID_PLAYER_ID, INVALID_VEHICLE_ID, 1, -1, -1, -1, 100.0);
				}
			}

Si cam atat pentru acest sistem de dificultate medie as spune eu. Nu este chiar un tutorial as spune pentru ca este prea de a gata totul, iar la filterscripturi nu se putea incadra de aceea l-am postat aici.

Daca sunt greseli in tutorial gramaticale sau de script voi remedia, sper ca va este de ajutor si il veti folosi. 

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Upvote 1

 

    __  ____      __           
   /  |/  (_)____/ /____  _____
  / /|_/ / / ___/ __/ _ \/ ___/
 / /  / / (__  ) /_/  __/ /    
/_/  /_/_/____/\__/\___/_/     
SERVICII SCRIPTING DE CALITATE
Pagina     Scripting     pawn
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
2 hours ago, Dennis12. said:

Frumos, dar se putea totusi si mai bine, totusi pentru internet e ok. 

Este baza daca vor ceva mai dezvoltat il pot dezvolta asa cum doresc,  totusi este ceva moka. Nu poti avea ceva si bun si gratis

 

    __  ____      __           
   /  |/  (_)____/ /____  _____
  / /|_/ / / ___/ __/ _ \/ ___/
 / /  / / (__  ) /_/  __/ /    
/_/  /_/_/____/\__/\___/_/     
SERVICII SCRIPTING DE CALITATE
Pagina     Scripting     pawn
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, LucianSGS225 said:

Ne poti da o poza ? la interiorul garajului ?

image.thumb.png.01b6985519d3415ba29a5e1d72ff11c7.png

am pus acest interior doar pentru a te teleporta undeva, coordonatele trebuie schimbate interiorul nu stiu daca este foarte potrivit pentru un garaj

  • Like 1

 

    __  ____      __           
   /  |/  (_)____/ /____  _____
  / /|_/ / / ___/ __/ _ \/ ___/
 / /  / / (__  ) /_/  __/ /    
/_/  /_/_/____/\__/\___/_/     
SERVICII SCRIPTING DE CALITATE
Pagina     Scripting     pawn
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 3 weeks later...
On 9/13/2017 at 6:54 PM, Mister said:

Am vazut ca este foarte cautat acest sistem deoarece cand cineva adauga ceva nou se iau cam toti dupa el asa ca m-am gandit sa va postez acest tutorial, desigur el va trebui configurat pe gmul vostru si "calibrat" pentru baza voastra de date si variabilele voastre de case.

Sa incepem.

In baza voastra de date veti crea un tabel nou numit garages, cu 2 variabile de tip integer si 3 de tip float cum este in imaginea de mai jos

gfVcjn5.png

Acum in gm vom defini variabilele necesare:


enum gInfo
{
    gID,
    Float: gX,
    Float: gY,
    Float: gZ,
    gHouse
}
new GarageVariable[100][gInfo];//100 trebuie inlocuit cu numarul de case din joc
new GarageNum;//numarul total de garaje care vor fi pe server
new Text3D:GarageLabel[sizeof(GarageVariable)];//Textul pentru fiecare garaj in parte

Acum vom crea publicul pentru incarcarea datelor din baza de date.



forward OnLoadGarages();
public OnLoadGarages()
{
 	new Cache:resul = mysql_query(SQL,"SELECT * FROM `garages` ORDER BY `garages`.`ID` ASC");
	new x,temp[144];
 	for(new i,j=cache_get_row_count();i!=j;++i)
	{
	    x++;
        GarageNum++;
		cache_get_field_content(i,"ID", temp);				GarageVariable[x][gID] = strval(temp);
   	    cache_get_field_content(i,"X", temp);				GarageVariable[x][gX] = floatstr(temp);
    	cache_get_field_content(i,"Y", temp);				GarageVariable[x][gY] = floatstr(temp);
        cache_get_field_content(i,"Z", temp);				GarageVariable[x][gZ] = floatstr(temp);
        cache_get_field_content(i,"House", temp);			GarageVariable[x][gHouse] = strval(temp);
	}
	cache_delete(result);
	printf("%d Garages Loaded", GarageNum);
	return 1;
}

Iar la OnGameModeInit vom adauga simplu 


    LoadGarages(); //iar sub el vom crea textul


	new textg[144];
	for(new g=1; g<=GarageNum; g++)
	{
		DestroyDynamic3DTextLabel(GarageLabel[g]
	    format(textg, sizeof(textg),"{FFFFFF}Garaj nr. %d\nOwner %s",g,HouseInfo[GarageVariable[g][gHouse]][hOwner]);//hOwner si HouseInfo va reprezante numele variabilelor din gamemodeul vostru
	    GarageLabel[h] = CreateDynamic3DTextLabel(textg ,0x0066FFFF,GarageVariable[g][gX], GarageVariable[g][gY], GarageVariable[g][gZ],25, INVALID_PLAYER_ID, INVALID_VEHICLE_ID, 1, -1, -1, -1, 100.0);
	}

 

Pana aici am creat tabelul am incarcat datele din baza de date in variabilele din gm si am creat textul la fiecare garaj in parte. Mai departe vom crea comenzile

 

Comanda de intrat si iesit din garaj



CMD:garage(playerid, params[])
{
	new g=-1;
	new house = PlayerInfo[playerid][pHouse];// variabila playerului de casa pentur a putea folosi comanda
	if(house == 0) return SCM(playerid, COLOR_LIGHTRED, "You don t have a house.");
	for(new h = 1; h <= GarageNum; h++)// vom face o verificare peste toate garajele de pe server si vom vedea daca playerul se afla la intrarea acestuia
	{
	    if(PlayerToPoint(5.0, playerid, GarageVariable[h][gX],GarageVariable[h][gY],GarageVariable[h][gZ]))
		g = h;// vom seta variaibla idul garqjului la care se afla playerul
	}
	if(GetPlayerVirtualWorld(playerid)==0)
 	{
	    if(g==-1) return 1;//daca variabila este -1 adica default inseamna ca nu este langa un garaj
	    if(GarageVariable[g][gHouse] != house) return SCM(playerid,COLOR_LIGHTRED,"This garage is not yours");// verificam daca garajul apartine casei playerului
	 	if (GetPlayerState(playerid) == 2)//daca playerul este in masina
		{
            	new tmpcar = GetPlayerVehicleID(playerid);
				SetVehiclePos(tmpcar, 1302.519897,-1.787510,1001.028259);//pozitia de garaj care am gasito eu
		        SetPlayerInterior(playerid,1);// interiorul grajului
		        LinkVehicleToInterior(tmpcar,1);//setam interiorul masinii
				SetVehicleVirtualWorld(tmpcar, g);//setam virtual worldul garajului pentru a sti unde sa iesim
				SetPlayerVirtualWorld(playerid,g);//la fel si pentru masina pentru a putea fi vazuta de playeri
				PutPlayerInVehicle(playerid, tmpcar, 0);//punem playerul inapoi ca sofer in masina
				SCM(playerid, COLOR_GRAD1, "Bun venit in garaj.");//trimitem un mesaj de bun venit

		}
		else//daca playerul este pe jos
		{
			SetPlayerPos(playerid, 1302.519897,-1.787510,1001.028259);
			SetPlayerVirtualWorld(playerid,g);
		    SetPlayerInterior(playerid,1);// interiorul grajului
			SCM(playerid, COLOR_GRAD1, "Bun venit in garaj.");
  		}
	}
	else
	{
	    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,20,1302.519897,-1.787510,1001.028259))//coordonatele interiorului
  		{
		    if (GetPlayerState(playerid) == 2)
			{
				new tmpcar = GetPlayerVehicleID(playerid);
				SetVehiclePos(tmpcar, GarageVariable[GetPlayerVirtualWorld(playerid)][gX],GarageVariable[GetPlayerVirtualWorld(playerid)][gY],GarageVariable[GetPlayerVirtualWorld(playerid)][gZ]);// setam pozitia la coordonatele garajului care are idul egal cu virtual worldul playerului
				SetVehicleVirtualWorld(tmpcar, 0);
				LinkVehicleToInterior(tmpcar,0);
		        SetPlayerInterior(playerid,0);
				SetPlayerVirtualWorld(playerid,0);
				PutPlayerInVehicle(playerid, tmpcar, 0);
			}
			else
			{
				SetPlayerPos(playerid, GarageVariable[GetPlayerVirtualWorld(playerid)][gX],GarageVariable[GetPlayerVirtualWorld(playerid)][gY],GarageVariable[GetPlayerVirtualWorld(playerid)][gZ]);
				SetPlayerVirtualWorld(playerid,0);
		        SetPlayerInterior(playerid,0);
	    	}
	    }
	}
	return 1;
}

Comanda de creat


CMD:gcreate(playerid, params[])
{
	if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] < 8) SCM(playerid, -1,"You don t have acces");// restrictia pentru admini daca aveti diferit veti schimba cum aveti voi in gm
	new house;
	if(sscanf(params, "d", house)) return SCM(playerid,COLOR_WHITE,"Folosire: /gcreate <houseid>");//se va scrie gcreate si idul casei care va fi asociat garajului
                                        
	new Query[256],Float:X,Float:Y,Float:Z;
	GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);// vom crea garagul la pozitia curenta de unde sa foloseste comanda
	mysql_format(SQL, Query, sizeof(Query), "INSERT INTO `garages` (`X`, `Y`, `Z`,`House`) VALUES ('%f', '%f', '%f', '%d')",
	X,Y,Z,house);
	new Cache:result = mysql_query(SQL, Query);
	GarageNum++;// vom creste numarul de garaje pe server
                                        new i = cache_insert_id();// acum vom genera idul din baza de date care nu este important in joc si nu afecteaza cu nimic, este doar pentru baza de date pentru a crea o ordine
	cache_delete(result);
	GarageVariable[i][gID] = i;
	GarageVariable[i][gX] = X;
	GarageVariable[i][gY] = Y;
	GarageVariable[i][gZ] = Z;
	GarageVariable[i][gHouse] = house;
	DestroyDynamic3DTextLabel(GarageLabel[i]);
	format(Query, sizeof(Query),"{FFFFFF}Garaj nr. %d\nOwner %s",i,HouseInfo[GarageVariable[i][gHouse]][hOwner]);
	GarageLabel[i] = CreateDynamic3DTextLabel(Query ,0x0066FFFF,GarageVariable[i][gX], GarageVariable[i][gY], GarageVariable[i][gZ],25, INVALID_PLAYER_ID, INVALID_VEHICLE_ID, 1, -1, -1, -1, 100.0);
	
	
	format(Query, sizeof(Query), "Garaj creat cu succes. ID %d, coordonate (%f, %f, %f), casa %d.", i, X,Y,Z, house);
	SCM(playerid, COLOR_WHITE, Query);
	return 1;
}

Comanda pentru distrus garajul



CMD:destroygarage(playerid, params[])
{
	if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] < 7) SCM(playerid, -1,"Admin to low");
	new i;
	if(sscanf(params, "d", i)) return SCM(playerid,COLOR_WHITE,"folosire /destroygarage <id>");
	new Query[200];
	GarageVariable[i][gX] = 0;
	GarageVariable[i][gY] = 0;
	GarageVariable[i][gZ] = 0;
	GarageVariable[i][gHouse] = 0;

	format(Query, sizeof(Query), "DELETE FROM  `garages` WHERE `ID`='%d'", i);
	mysql_query(SQL ,Query);
	DestroyDynamic3DTextLabel(GarageLabel[i]);
	SCM(playerid, COLOR_GOLD, "Garage destroyed");
	return 1;
}

Comanda pentru mutat garajul



CMD:movegarage(playerid, params[])
{
	if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] < 7) SCM(playerid, -1,"Admin to low");
	new i;
	if(sscanf(params, "d", i)) return SCM(playerid,COLOR_WHITE,"folosire: /garagepos <id>");
	new Query[200],Float:X,Float:Y,Float:Z;
	GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
	GarageVariable[i][gX] = X;
	GarageVariable[i][gY] = Y;
	GarageVariable[i][gZ] = Z;
	format(Query, sizeof(Query), "UPDATE `garages` SET `X`='%f',`Y`='%f',`Z`='%f' WHERE `ID`='%d'",GarageVariable[i][gX],GarageVariable[i][gY],GarageVariable[i][gZ], i);
	mysql_query(SQL ,Query);
	DestroyDynamic3DTextLabel(GarageLabel[i]);
	format(Query, sizeof(Query),"{FFFFFF}Garaj nr. %d\nOwner %s",i,HouseInfo[GarageVariable[i][gHouse]][hOwner]);
	GarageLabel[i] = CreateDynamic3DTextLabel(Query ,0x0066FFFF,GarageVariable[i][gX], GarageVariable[i][gY], GarageVariable[i][gZ],25, INVALID_PLAYER_ID, INVALID_VEHICLE_ID, 1, -1, -1, -1, 100.0);
	SCM(playerid, COLOR_GOLD, "Garage moved");
	return 1;
}

 

 

Si mai sunt 2 scripturi de adaugat la comenzile de cumparat si vandut casa


		for(new g=1; g<= GarageNum; g++)
			{
			    if(GarageVariable[g][gHouse]==house)
			    {
			    	DestroyDynamic3DTextLabel(GarageLabel[g]);
					format(Query, sizeof(Query),"{FFFFFF}Garaj nr. %d\nOwner %s",g,HouseInfo[GarageVariable[g][gHouse]][hOwner]);
					GarageLabel[g] = CreateDynamic3DTextLabel(Query ,0x0066FFFF,GarageVariable[g][gX], GarageVariable[g][gY], GarageVariable[g][gZ],25, INVALID_PLAYER_ID, INVALID_VEHICLE_ID, 1, -1, -1, -1, 100.0);
				}
			}

Si cam atat pentru acest sistem de dificultate medie as spune eu. Nu este chiar un tutorial as spune pentru ca este prea de a gata totul, iar la filterscripturi nu se putea incadra de aceea l-am postat aici.

Daca sunt greseli in tutorial gramaticale sau de script voi remedia, sper ca va este de ajutor si il veti folosi. 

Sistem de pe GM-ul Galaxy-Arena. Doar ca e scos mappingul de la acel sistem.

Ai nevoie de ajutor in scripting si nu ai bani? Te pot ajuta cu mare drag. Dar asta nu inseamna sa iti lucrez un Sistem de joc complet, daca ai nevoie de ajutor ma poti contacta pe Discord.ezgif-2-3a38433e2465.gif.9283810e304f5e405309769455e5e14b.gif

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, razvanduciuc said:

Sistem de pe GM-ul Galaxy-Arena. Doar ca e scos mappingul de la acel sistem.

E scris de mana mea, pentru atata lucru stau sa iau din nu stiu ce gm un sistem? pe bune? Cauta tu in gmul ala si vezi daca e la fel, probabilitatea ca scripterul acelui gm sa fi gandit la fel ca mine e destul de mica, in plus daca si eu stau sa plagiez atunci in cine se mai are incredere?

EDIT: acum ti am citit numele, tu vezi cum imi mai furi scripturi din gmul BristonGOV si ti le insusesti si dupa sa imi comentezi mie

 

    __  ____      __           
   /  |/  (_)____/ /____  _____
  / /|_/ / / ___/ __/ _ \/ ___/
 / /  / / (__  ) /_/  __/ /    
/_/  /_/_/____/\__/\___/_/     
SERVICII SCRIPTING DE CALITATE
Pagina     Scripting     pawn
Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, Mister said:

E scris de mana mea, pentru atata lucru stau sa iau din nu stiu ce gm un sistem? pe bune? Cauta tu in gmul ala si vezi daca e la fel, probabilitatea ca scripterul acelui gm sa fi gandit la fel ca mine e destul de mica, in plus daca si eu stau sa plagiez atunci in cine se mai are incredere?

EDIT: acum ti am citit numele, tu vezi cum imi mai furi scripturi din gmul ala si ti le insusesti si dupa sa imi comentezi mie

Ce sa iti fac daca am acces la tine in PC, prin IP. Sorry, nu este vina mea ca nu ti-ai securizat PC-ul. 

Eu sunt un hacker si fur de la tine apoi adaug la mine! ;) Patetic!

 

Edit: Ba Mister, tu pentru acest comentariu imi dai Warn 15 puncte?

Te deranjeaza parerea mea? Te deranjeaza ca iti comentez in postari?

Crezi ca prin asta te trag in jos? Ai ceva personal cu mine?

Mi-ai dat block la cont de 3 ori pana acum, mi-ai dat 140 Warn Points doar prin chestii extrem de minore, cum mi-ai dat si acum pentru acest comentariu. Ba nene, crezi ca pe mine ma afecteaza chestia asta pe care o faci tu?

Vrei sa iti demonstrez ceva super tare care te face sa te dai cu, capul de pereti pentru asta?

Ti-am dat mesaj in privat. Daca nu incetezi cu fazele astea de copil prost de 12 ani care se da mare smecher pe aici. O sa te fac "Cu sitemele tale unice". Iti arat eu ce e unic la tine in pc.

Vezi-ti de lucrurile tale si nu mai da warn aiurea pentru orice cacat. Ca eu daca am vorbit sarcastic asta nu inseamna ca ti-am facut ceva la pc sau mai stiu eu ce. Cum ti-am dat si in PM, Daca ai ceva personal cu mine spune-mi si o rezolvam personal. Nu prin smecherii de warnuri si block la conturile mele. Ca altfel se va intoarce roata groaznic, crede-ma.

Edited by razvanduciuc
  • Haha 1

Ai nevoie de ajutor in scripting si nu ai bani? Te pot ajuta cu mare drag. Dar asta nu inseamna sa iti lucrez un Sistem de joc complet, daca ai nevoie de ajutor ma poti contacta pe Discord.ezgif-2-3a38433e2465.gif.9283810e304f5e405309769455e5e14b.gif

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, razvanduciuc said:

Ce sa iti fac daca am acces la tine in PC, prin IP. Sorry, nu este vina mea ca nu ti-ai securizat PC-ul. 

Eu sunt un hacker si fur de la tine apoi adaug la mine! ;) Patetic!

 

Edit: Ba Mister, tu pentru acest comentariu imi dai Warn 15 puncte?

Te deranjeaza parerea mea? Te deranjeaza ca iti comentez in postari?

Crezi ca prin asta te trag in jos? Ai ceva personal cu mine?

Mi-ai dat block la cont de 3 ori pana acum, mi-ai dat 140 Warn Points doar prin chestii extrem de minore, cum mi-ai dat si acum pentru acest comentariu. Ba nene, crezi ca pe mine ma afecteaza chestia asta pe care o faci tu?

Vrei sa iti demonstrez ceva super tare care te face sa te dai cu, capul de pereti pentru asta?

Ti-am dat mesaj in privat. Daca nu incetezi cu fazele astea de copil prost de 12 ani care se da mare smecher pe aici. O sa te fac "Cu sitemele tale unice". Iti arat eu ce e unic la tine in pc.

Vezi-ti de lucrurile tale si nu mai da warn aiurea pentru orice cacat. Ca eu daca am vorbit sarcastic asta nu inseamna ca ti-am facut ceva la pc sau mai stiu eu ce. Cum ti-am dat si in PM, Daca ai ceva personal cu mine spune-mi si o rezolvam personal. Nu prin smecherii de warnuri si block la conturile mele. Ca altfel se va intoarce roata groaznic, crede-ma.

esti penibil rau coaie. :))))))))

Link to comment
Share on other sites

On 4/2/2018 at 11:59 AM, trrandafiru said:

esti penibil rau coaie. :))))))))

"Coaie", le spui prietenilor tai, nu te cunosc, nu ma cunosti. Tu nu ai nici un drept sa ma jignesti pe mine, ok.

Daca parerea ta este ca eu sunt penibil, ma bucura faptul ca gandesti asa. Da sunt penibil ca spun adevarul!

Daca as spune ca "Mister e cel mai tare" as minti cu siguranta! 

Si mi-ar fi rusine de mine sa fac aceasta chestie.

Bafta copilas.

Ai nevoie de ajutor in scripting si nu ai bani? Te pot ajuta cu mare drag. Dar asta nu inseamna sa iti lucrez un Sistem de joc complet, daca ai nevoie de ajutor ma poti contacta pe Discord.ezgif-2-3a38433e2465.gif.9283810e304f5e405309769455e5e14b.gif

Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, razvanduciuc said:

"Coaie", le spui prietenilor tai, nu te cunosc, nu ma cunosti. Tu nu ai nici un drept sa ma jignesti pe mine, ok.

Daca parerea ta este ca eu sunt penibil, ma bucura faptul ca gandesti asa. Da sunt penibil ca spun adevarul!

Daca as spune ca "Mister e cel mai tare" as minti cu siguranta! 

Si mi-ar fi rusine de mine sa fac aceasta chestie.

Bafta copilas.

de fapt te cunosc foarte bine si stiu cat esti de lache.
lacheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Link to comment
Share on other sites

43 minutes ago, trrandafiru said:

de fapt te cunosc foarte bine si stiu cat esti de lache.
lacheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Esti putin mai mult prost!

Ai nevoie de ajutor in scripting si nu ai bani? Te pot ajuta cu mare drag. Dar asta nu inseamna sa iti lucrez un Sistem de joc complet, daca ai nevoie de ajutor ma poti contacta pe Discord.ezgif-2-3a38433e2465.gif.9283810e304f5e405309769455e5e14b.gif

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.