Jump to content

LeonardPWN

Membru
  • Content Count

    108
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

LeonardPWN last won the day on May 16 2018

LeonardPWN had the most liked content!

Community Reputation

36 Bine

2 Followers

About LeonardPWN

  • Rank
    Membru avansat
  • Birthday 10/03/2001

Profile Information

  • Sex
    Masculin
  • Location
    Dubai
  • Name in game
    LeonardAdv
  • Level of knowledge
    Experimentat

Contact Methods

Recent Profile Visitors

1209 profile views
  1. Salut La GM Postat De Tine Titanium, Ce Panel E Compatibil ? ??? 

  2. Nu ne arati si noua niste proiecte? Un portofoliu ceva, un video, niste imagini?
  3. Stock care preia numele jucatorului. stock getPlayerName(playerid) { new name[MAX_PLAYER_NAME]; // variabila pentru nume. GetPlayerName(name, sizeof name); // Functia care preia numele jucatorului cu ajutorul variabilei de mai sus. return name; // returnam numele preluat cu ajutorul functiei de mai sus. } Stock pentru a sterge chat-ul mult mai usor. stock stergeChat(playerid, linii = 50) { for(new i, j = linii; i != j; i++) { // o bucla care se repeta de 50 de ori SendClientMessage(playerid, -1, ""); // trimite mesaje goale } return 1; // returnam 1 } Comanda propriu-zisa. CMD:clearchat(playerid, params[]) { if(!PlayerInfo[playerid][pAdmin]) return SendClientMessage(playerid, -1, "Nu ai admin"); // verificare pentru admin foreach(new x : Player) { stergeChat(x); // aici ne folosim de stock-ul creat mai sus pentru a sterge chat-ul if(PlayerInfo[x][pAdmin] != 0) { // aici verificam daca are admin 1+ pentru ai trimite un mesaj SCM(x, -1, "Administratorul %s a sters chat-ul jucatorilor.", getPlayerName(playerid)); // trimitem un mesaj catre admini } } return 1; // returnam 1 }
  4. LeonardPWN

    bug-foc

    Din cate vad eu, alea's niste particule. Cauta aici (https://dev.prineside.com/gtasa_samp_model_id/tag/404-sa-mp-particle-effects/) efectul care se potriveste si dupa cauta l dupa ID.
  5. LeonardPWN

    crate bug

    Cu mare placere.
  6. Pentru a face asta te folosesti de SetPlayerMapIcon Parametrii: (playerid, iconid, Float:x, Float:y, Float:z, markertype, color, style) playerid -> id-ul player-ului iconid -> id-ul iconitei (id-ul trebuie sa fie cuprins intre 0 - 99 deoarece 100 este maximul de iconite pe minimap) Float: x, Float:y, Float:z -> pozitiile markertype -> tipul iconitei (http://wiki.sa-mp.com/wiki/MapIcons) color -> culoarea style -> stilul iconitei (http://wiki.sa-mp.com/wiki/MapIconStyle) Functie: http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerMapIcon Iar ce vrei tu sa faci e simplu. Cand cumpara un ghizdan, faci o bucla si creezi mapicon-urile. Iar cand moare, verifici la OnPlayerDeath daca are backpack == 1, il setezi pe 0 si la fel, faci o bucla si ii stergi mapicon urile cu functia RemovePlayerMapIcon Parametrii: (playerid, iconid) playerid -> id-ul player-ului iconid -> id-ul iconitei, am explicat mai sus ce este acest iconid. Functia:http://wiki.sa-mp.com/wiki/RemovePlayerMapIcon De aici te las sa faci singur, asa inveti.
  7. LeonardPWN

    crate bug

    Nu-ti pica bani deoarece tu ai definit o variabila cu random de 6. new amount, rand = random(6); Iar la cazuri ai pus: case 0..3: case 4..6: Nu ai are cum sa cada cazul default Deoarece tu ai deja cele 6 cazuri. Daca vrei sa pice si bani, pune rand = random(10); Si la cazuri: case 0..3: { ce vrei tu } case 4..7: { ce vrei tu } default: { aici in caz ca nu pica intre 0 - 7 sa primeasca bani } Sper ca ai inteles.
×
×
  • Create New...

Important Information

This site uses cookies. By continuing browsing, you agree to the use of this information. For more details, see Terms of Use and Privacy Policy.