Jump to content
  • 0

PROBLEMĂ RESTART


Ezeq

Question

Salut, am o problemă cred că destul de simplă dar destul de grea în același timp.  Mi se tot restartează serverul dar nu înțeleg de ce, ultima dată când mi s-a restartat a fost după comanda /buyhouse, am înțeles că e ceva scriptfiles dar nu înțeleg de unde... În consolă îmi apar chestiile ăstea:

Spoiler

*** glibc detected *** ./samp03svr: double free or corruption (!prev): 0x08a84008 ***
======= Backtrace: =========
/lib/libc.so.6(+0x70c91)[0xb7497c91]
/lib/libc.so.6(+0x736f1)[0xb749a6f1]
/lib/libc.so.6(fclose+0x14a)[0xb74876fa]
./samp03svr[0x809bd64]
./samp03svr[0x80950e4]
./samp03svr[0x8096b85]
plugins/streamer.so(+0x927c)[0xb738e27c]
./samp03svr[0x80dfd62]
./samp03svr[0x8096a07]
plugins/streamer.so(+0x927c)[0xb738e27c]
./samp03svr[0x80a5632]
./samp03svr[0x80b1751]
./samp03svr[0x8071d38]
./samp03svr[0x8071e32]
./samp03svr[0x807bc50]
./samp03svr[0x80aed3d]
./samp03svr[0x80aef02]
./samp03svr[0x80aa13a]
/lib/libc.so.6(__libc_start_main+0xe6)[0xb743dd26]
./samp03svr[0x804b4e1]
======= Memory map: ========
08048000-08095000 r-xp 00000000 fd:02 46269206/home/adamdeniss/service1073/samp03/samp03svr
08095000-08097000 rwxp 0004d000 fd:02 46269206/home/adamdeniss/service1073/samp03/samp03svr
08097000-08180000 r-xp 0004f000 fd:02 46269206/home/adamdeniss/service1073/samp03/samp03svr
08180000-081a2000 rw-p 00138000 fd:02 46269206/home/adamdeniss/service1073/samp03/samp03svr
081a2000-081cd000 rw-p 00000000 00:00 0 
086d6000-086d8000 rw-p 00000000 00:00 0 
086d8000-086d9000 rwxp 00000000 00:00 0 
086d9000-08ae9000 rw-p 00000000 00:00 0 
b5300000-b5321000 rw-p 00000000 00:00 0 
b5321000-b5400000 ---p 00000000 00:00 0 
b5500000-b5522000 rw-p 00000000 00:00 0 
b5522000-b5600000 ---p 00000000 00:00 0 
b563e000-b693f000 rw-p 00000000 00:00 0 
b693f000-b6940000 ---p 00000000 00:00 0 
b6940000-b7340000 rw-p 00000000 00:00 0 
b7340000-b734c000 r-xp 00000000 fd:02 37883009/lib/libnss_files-2.12.so
b734c000-b734d000 r--p 0000b000 fd:02 37883009/lib/libnss_files-2.12.so
b734d000-b734e000 rw-p 0000c000 fd:02 37883009/lib/libnss_files-2.12.so
b734e000-b7375000 rw-p 00000000 00:00 0 
b7375000-b737c000 r-xp 00000000 fd:02 37884071/lib/librt-2.12.so
b737c000-b737d000 r--p 00006000 fd:02 37884071/lib/librt-2.12.so
b737d000-b737e000 rw-p 00007000 fd:02 37884071/lib/librt-2.12.so
b7385000-b7423000 r-xp 00000000 fd:02 46269400/home/adamdeniss/service1073/samp03/plugins/streamer.so
b7423000-b7425000 rw-p 0009d000 fd:02 46269400/home/adamdeniss/service1073/samp03/plugins/streamer.so
b7425000-b7427000 rw-p 00000000 00:00 0 
b7427000-b75b8000 r-xp 00000000 fd:02 37882171/lib/libc-2.12.so
b75b8000-b75b9000 ---p 00191000 fd:02 37882171/lib/libc-2.12.so
b75b9000-b75bb000 r--p 00191000 fd:02 37882171/lib/libc-2.12.so
b75bb000-b75bc000 rw-p 00193000 fd:02 37882171/lib/libc-2.12.so
b75bc000-b75bf000 rw-p 00000000 00:00 0 
b75bf000-b75dc000 r-xp 00000000 fd:02 37881398/lib/libgcc_s-4.4.7-20120601.so.1
b75dc000-b75dd000 rw-p 0001d000 fd:02 37881398/lib/libgcc_s-4.4.7-20120601.so.1
b75dd000-b75de000 rw-p 00000000 00:00 0 
b75de000-b7606000 r-xp 00000000 fd:02 37882989/lib/libm-2.12.so
b7606000-b7607000 r--p 00027000 fd:02 37882989/lib/libm-2.12.so
b7607000-b7608000 rw-p 00028000 fd:02 37882989/lib/libm-2.12.so
b7608000-b76e7000 r-xp 00000000 fd:02 38275827/usr/lib/libstdc++.so.6.0.13
b76e7000-b76eb000 r--p 000de000 fd:02 38275827/usr/lib/libstdc++.so.6.0.13
b76eb000-b76ec000 rw-p 000e2000 fd:02 38275827/usr/lib/libstdc++.so.6.0.13
b76ec000-b76f3000 rw-p 00000000 00:00 0 
b76f3000-b770a000 r-xp 00000000 fd:02 37884063/lib/libpthread-2.12.so
b770a000-b770b000 r--p 00016000 fd:02 37884063/lib/libpthread-2.12.so
b770b000-b770c000 rw-p 00017000 fd:02 37884063/lib/libpthread-2.12.so
b770c000-b770e000 rw-p 00000000 00:00 0 
b770e000-b7711000 r-xp 00000000 fd:02 37882299/lib/libdl-2.12.so
b7711000-b7712000 r--p 00002000 fd:02 37882299/lib/libdl-2.12.so
b7712000-b7713000 rw-p 00003000 fd:02 37882299/lib/libdl-2.12.so
b7718000-b771b000 rw-p 00000000 00:00 0 
b771b000-b771c000 r-xp 00000000 00:00 0 [vdso]
b771c000-b773a000 r-xp 00000000 fd:02 37881917/lib/ld-2.12.so
b773a000-b773b000 r--p 0001e000 fd:02 37881917/lib/ld-2.12.so
b773b000-b773c000 rw-p 0001f000 fd:02 37881917/lib/ld-2.12.so
bfdd9000-bfdee000 rw-p 00000000 00:00 0 [stack]

Mă poate ajuta cineva?

 

Edited by Ezeq
Link to comment
Share on other sites

9 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

daca e pe VPS bagati librariile, daca e de pe hosting schimbati GMu sau vorbeste cu cei de la support

Script Developer at Gta-Onyx.com

Creatiile mele:

Gamemode: Gta-Onyx #Build 10.5b

Gamemode: Country-Life v10 Final

Gamemode: Dream-Times v3.3.4 Final

Gamemode: Cartierul V1 (Curand)

AntiCheat Shock Final

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Daca serverul e pe MySQL nu are ce sa fie din scriptfiles. Eu iti recomand sa verifici versiunea de plugin MySQL daca e pe MySQL, am avut si eu probleme asa. 

Si ai grija, poate ai ceva loop in gamemode care returneaza 1; si care iti pica automat serverul, exemplu: 

for(new i = 1; i < 69; i++)
{
      if(i == 68) return 1;
}

In loc de return 1; vine break; 

 

// Daca nu e de la MySQL plugin sau loop-uri, verifica pluginul streamer.so, versiunea de plugin sa fie cu cea din pawno/include/

M-ai putea lasa sa te ajut daca mi-ai da si comanda buyhouse sa vad cum optimizat.

Edited by JustRed
Link to comment
Share on other sites

  • 0
La 16.12.2016 la 22:21, JustRed a spus:

Daca serverul e pe MySQL nu are ce sa fie din scriptfiles. Eu iti recomand sa verifici versiunea de plugin MySQL daca e pe MySQL, am avut si eu probleme asa. 

Si ai grija, poate ai ceva loop in gamemode care returneaza 1; si care iti pica automat serverul, exemplu: 

for(new i = 1; i < 69; i++)
{
      if(i == 68) return 1;
}

In loc de return 1; vine break; 

 

// Daca nu e de la MySQL plugin sau loop-uri, verifica pluginul streamer.so, versiunea de plugin sa fie cu cea din pawno/include/

M-ai putea lasa sa te ajut daca mi-ai da si comanda buyhouse sa vad cum optimizat.

return 1; nu pica servere..

                        

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
On 12/16/2016 at 11:21 PM, JustRed said:

Daca serverul e pe MySQL nu are ce sa fie din scriptfiles. Eu iti recomand sa verifici versiunea de plugin MySQL daca e pe MySQL, am avut si eu probleme asa. 

Si ai grija, poate ai ceva loop in gamemode care returneaza 1; si care iti pica automat serverul, exemplu: 

for(new i = 1; i < 69; i++)
{
      if(i == 68) return 1;
}

In loc de return 1; vine break; 

 

// Daca nu e de la MySQL plugin sau loop-uri, verifica pluginul streamer.so, versiunea de plugin sa fie cu cea din pawno/include/

M-ai putea lasa sa te ajut daca mi-ai da si comanda buyhouse sa vad cum optimizat.

daca el punea break acolo, acel loop se va opri la prima valoarea pe care o ia, nu va mai ajunge pana la i == 68, deci de ce ar face asta?

**********************************

Servicii Scripting de calitate:

*********************************

Future Project: ExpertGame

*********************************

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Nu am mai auzit așa ceva, să oprească LOOP-ul din prima.

Păi și atunci cum verifici de exemplu valoarea lui i ?

 

if(i == x)
{

SendClientMessage(playerid, -1, "S-a ajuns la numarul: x");
  break;
}

 

Si nu se mai face numărătoarea mai sus, de exemplu dacă avem un loop de la 1 la 100 odată ajuns la un număr se oprește la respectivul număr.

 

Robică, te invit să faci o verificare la OnPlayerConnect și să pui return 1; 

Din experiențele trecute vorbesc, nu mă aflu în treabă aiurea.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
La 1/19/2017 la 12:47, JustRed a spus:

Nu am mai auzit așa ceva, să oprească LOOP-ul din prima.

Păi și atunci cum verifici de exemplu valoarea lui i ?

 

if(i == x)
{

SendClientMessage(playerid, -1, "S-a ajuns la numarul: x");
  break;
}

 

Si nu se mai face numărătoarea mai sus, de exemplu dacă avem un loop de la 1 la 100 odată ajuns la un număr se oprește la respectivul număr.

 

Robică, te invit să faci o verificare la OnPlayerConnect și să pui return 1; 

Din experiențele trecute vorbesc, nu mă aflu în treabă aiurea.

return 1; opreste continuarea unui cod, break; opreste un for.

Daca tu pui sus la OnPlayerConnect return 1; si mai jos ai variabile care sa se reseteze e si logic ca acele variabilele de la OnPlayerConnect nu se seteaza deoarece tu ai oprit continuarea.

2.Nu cred ca esti omul potrivit care sa ma traga la raspundere sa fim seriosi.

                        

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Faci acum pe deșteptul și mai sus ai scris că nu are ce să facă return 1; și acum scrii că break; oprește un for, eu ce am zis? =)))))

Adică eu mai sus explic că nu se pune return 1; în for-uri și tu comentezi cu "return 1; nu pică servere" ceea ce nu are nici un sens, logic că return 1; nu-ți pică serverul dacă oprești executarea unui cod aflat mai jos. Eu îi explic omului să nu pună return 1; în for-uri că îi poate pica serverul la unele callback-uri și tu postezi, cum ai făcut mai sus cu 2-3 posturi aiurea.

Și culmea, vii acum pe final ca deșteptu` după ce îi specific clar omului că break; distruge un for și return 1; oprește executarea unui cod aflat mai jos într-un respectiv callback sau într-o comandă, s.a.m.d. și tu vii, din nou și postezi același lucru, ai de pula mea =))))

Logic că, de exemplu, asta nu pică servere:

new verificare = 1;

if(verificare == 1)
{
        print("Verificarea este facuta, codul de mai jos nu se executa");

       return 1;
}

... // cod în continuare

Și te rog să-mi spui mie cine naiba ești și tu să nu fii tras la răspundere? Din câte știu eu și tu ești om, deci și tu faci greșeli. 

P.S. Nu te mai băga dacă nu ai ceva constructiv de spus și ceva prin care ai trecut/experimentat, toți știm să ne dăm mari scripteri cu atâta informație preluată de pe Internet.

Edited by JustRed
Link to comment
Share on other sites

  • 0
La 1/21/2017 la 6:50, JustRed a spus:

Faci acum pe deșteptul și mai sus ai scris că nu are ce să facă return 1; și acum scrii că break; oprește un for, eu ce am zis? =)))))

Adică eu mai sus explic că nu se pune return 1; în for-uri și tu comentezi cu "return 1; nu pică servere" ceea ce nu are nici un sens, logic că return 1; nu-ți pică serverul dacă oprești executarea unui cod aflat mai jos. Eu îi explic omului să nu pună return 1; în for-uri că îi poate pica serverul la unele callback-uri și tu postezi, cum ai făcut mai sus cu 2-3 posturi aiurea.

Și culmea, vii acum pe final ca deșteptu` după ce îi specific clar omului că break; distruge un for și return 1; oprește executarea unui cod aflat mai jos într-un respectiv callback sau într-o comandă, s.a.m.d. și tu vii, din nou și postezi același lucru, ai de pula mea =))))

Logic că, de exemplu, asta nu pică servere:

new verificare = 1;

if(verificare == 1)
{
        print("Verificarea este facuta, codul de mai jos nu se executa");

       return 1;
}

... // cod în continuare

Și te rog să-mi spui mie cine naiba ești și tu să nu fii tras la răspundere? Din câte știu eu și tu ești om, deci și tu faci greșeli. 

P.S. Nu te mai băga dacă nu ai ceva constructiv de spus și ceva prin care ai trecut/experimentat, toți știm să ne dăm mari scripteri cu atâta informație preluată de pe Internet.

Sincer esti prost rau, serverul ia crash din alte motive nu ca pui tu return 1;, daca tu pui return 1; pur si simplu nu mai continua, asta nu inseamna ca callbackul ii da crash, el pur si simplu se opreste.

Daca iara nu sunt pe subiect, sa stii ca eu nu citesc posturile doar asa unde imi pica ochii, si mi-a picat acum pe callback.

 

                        

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.