Jump to content
  • 0

Condu fara licenta


StR_MaRy

Question

Problema intalnita (descriere): nu pot sa merg cu bicicleta , pot sa merg cu ea doar cand am carnetu de condus , cum pot face sa o pot conduce si fara carnet
Ero(area / rile) / warning-(ul / urile): -
Liniile de cod / sursa / script-ul(obligatoriu): nu am ce pune
Imagini / Video (optional): -
Ati incercat sa rezolvati singur?: da si nu dau de cap

Link to comment
Share on other sites

7 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Adauga la inceputul gamemode-ului niste linii , precum :

new Bike1, Bike2, Bike3; // pana la cate biciclete ai tu

Apoi la OnGamemodeInit , in fata liniilor bicicletelor vei pune in fata "Bike1 =" , "Bike2 =" , si tot asa pentru fiecare bicicleta . Dupa asta, mergi la OnPlayerStateChange si adaugi urmatoarea linie : 

new vehicleid = GetPlayerVehicleid(playerid);
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER && vehicleid == Bike1 || vehicleid == Bike2 || restul de biciclete && Functia_pentru_condus, gen PlayerInfo[playerid][pCarLic] < 1)
{	return 0; }

Iar linia va trebuii sa arate cam asa :

if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER && vehicleid == Bike1 || vehicleid == Bike2 || vehicleid == Bike3 && PlayerInfo[playerid][pCarLic] <1)
{	return 0; }

Si inlocuiesti cu datele din gamemode-ul tau . Succes ! Sper ca ai inteles .

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
7 hours ago, SoNNy.sys said:

Invata-l si tu corect...


new Bike[ 3 ];

Bike[ 0 ] = ...;
Bike[ 1 ] = ...;
Bike[ 2 ] = ...;

 

E destul de bine ce i-am zis eu , daca esti atent, nu am definit o singura variabila , ci cate o variabila pentru fiecare, inainte sa lasi reply pentru +1 , citeste de 3 ori ce a scris persoana de deasupra ta.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Iti propun eu o metoda mai buna:

Citat

if(PlayerInfo[playerid][pCarLic] < 1)
{
    new bicicleta = GetPlayerVehicleID(playerid);
    if(GetVehicleModel(bicicleta) == 509 || GetVehicleModel(bicicleta) == 510 || GetVehicleModel(bicicleta) == 481)
    {
        return 0;
    }
}

pune-o la OnPlayerStateChange si modifica tu daca ai pCarLic denumit sub alta forma. Pune la finalul callback-ului sa nu se bata in cap cu verificarea de licienta, sau combina-le pe cele 2 sa fie mai sigur.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0
Acum 4 ore, NoNamed a spus:

E destul de bine ce i-am zis eu , daca esti atent, nu am definit o singura variabila , ci cate o variabila pentru fiecare, inainte sa lasi reply pentru +1 , citeste de 3 ori ce a scris persoana de deasupra ta.

Prin ce mi-ai zis acuma mi-ai demonstrat ca esti paralel cu ce am zis eu initial si esti Moderator la sectiunea de scripting...pacat.

Sinner.png

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Acum 17 ore, NoNamed a spus:

E destul de bine ce i-am zis eu , daca esti atent, nu am definit o singura variabila , ci cate o variabila pentru fiecare, inainte sa lasi reply pentru +1 , citeste de 3 ori ce a scris persoana de deasupra ta.

 

Acum 13 ore, SoNNy.sys a spus:

Prin ce mi-ai zis acuma mi-ai demonstrat ca esti paralel cu ce am zis eu initial si esti Moderator la sectiunea de scripting...pacat.

Am deviat de la subiect. Problem solved?

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.