Jump to content

Recommended Posts

Posted

Salutare, astazi vreau sa vorbim despre hack-uri. Multi jucatori vor sa abuzeze de niste chaturi cum ar fi sobeit sau money hack sau barbut hack sau multe altele....

 

In primul rand, nu exista hack-urile astea nu vor merge , si de ce va spun ca nu vor merge? Inafara de sobeit, money-hack, si barbut sau coins hack sau ce mai cautati voi nu va vor da nici odata bani, sau noroc la barbut pentru ca ele sunt simple programe.

 

Q:Si de ce nu vor merge daca sunt simple programe?

A: Sunt niste facaturi, si ele merg doar in GTA-San Andreas, pe serverele de sa-mp nu vor merge ca trebuie sa apeleze la server(GM), adica trebuie sa foloseasca functia GivePlayerMoney, si sunt rare hack-urile care o folosesc, la fel si la barbut hack. Barbut-ul foloseste random(alegere), adica alege numerele la intamplare, si barbut hack nu poate apela la aceste functii, la fel si coins hack sau alte prosti.

 

Pentru cateva hack-uri care merg, de exemplu sobeit care are integrata funcia jetpack si merge, sau teleport se pot crea callback-uri pentru a contracara acestea.

 

De exemplu la jetpack putem apela la urmatoarea:

public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    if(GetPlayerSpecialAction(playerid) == SPECIAL_ACTION_USEJETPACK)
    {
        if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] < 1)
        {
            Kick(playerid);
        }
    }
    return 1;
}

sau la moneyHack putem apela la urmatorul stock:

http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=71136

 

Daca vrem sa ii returnam kick player-ului care se teleporteaza fara admin putem face urmatoarea:

new pTeleported[MAX_PLAYERS];

forward PlayerTeleported(playerid);

public PlayerTeleported(playerid)
{
       pTeleported[playerid] = 0;
}

public OnPlayerConnect(playerid)
{
        pTeleported[playerid] = 0;
}

CMD:gotols( playerid )
{

	if(P_DATA[playerid][pAdmin] >= 1 || P_DATA[playerid][pHelper] >= 2) { } else return SendError( playerid, "/gotols" );
	gszString[ 0 ] = EOS;
	InHouse [ playerid ] = 0;
	if (GetPlayerState(playerid) == 2)
	{
		new tmpcar = GetPlayerVehicleID(playerid);
		SetVehiclePos(tmpcar, 1529.6,-1691.2,13.3);
	}
	else
	{
		SetPlayerPos(playerid, 1529.6,-1691.2,13.3);
	}
	SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "Ai fost teleportat cu succes!");
	SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0);
	SetPlayerInterior(playerid,0);
	P_DATA[playerid][pInt] = 0;
        pTeleported[playerid] = 1;
        SetTimerEx("PlayerTeleported", 1500, false, "i", playerid);
	format(gszString, 144, "{2D82D6}AW{FFFFFF}:{FFFFFF} Admin %s s-a teleportat. (/gotols)", GetPName( playerid ) );
	SendAdminMessage( -1, gszString );
	return 1;
}

Si inafara de asta trebuie a luam in calcul si viteza cu care playerul strabate drumul de unde e pana in fata PD-ului , de obicei ajunge la 7000 m/s.

 

si putem pune conditia:

if(PvitezaTeleported[playerid > 1000)
{
        if(pTeleported[playerid] == 0)
        {
               Kick(playerid);
               SendClientMessage(playerid,culoare,"Ai folosit un hack de teleportare!");
        }
}

Acum eu v-am aratat o metoda de gandire, voi trebuie sa creati conditiile si functiile complete.

 

La fel trebuie gandit si anti gun hack-ul.

 

V-am aratat doar cum trebuie sa ganditi aceste functii. Cam atat v-am putut zice, daca mai aveti metode de antichat postatile cu un reply.

  • Upvote 10
Posted

Frumos, aranjat, cat de cat :D !

Respect acestei comunitati, dar mai presus respect membrilor ei !

  • 4 weeks later...
Posted

In loc de

OnPlayerUpdate

mai bine ai folosi un timer, e mai bine, crede-ma. Nu vrei sa-l chem de 10 ori pe secunda sau mai mult, vrei sa verifici regulat daca are sau nu jetpack.

  • 9 months later...
Posted
On 15/4/2015 at 12:00, WiDuAlK said:

Kick(playerid); SendClientMessage(playerid,culoare,"Ai folosit un hack de teleportare!");

Ai pus Kick(playerid); inainte, si dupa SendClientMessage, player-ul respectiv nu va primi mesajul, va primi doar kick, pune SendClientMessage primul :D

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.