Jump to content

Masini Benzina


WiDuAlK

Recommended Posts

Ai doua modalitati!

 

1. La OnGameModeInit sau OnFilterScriptInit sa pui un timer care sa cheme o functie care sa parcurga toti playerii si sa verifice daca sunt in masina, daca sunt sa le scada din bezina. Iar atunci cand scrii engine sa verifice daca masina are bezina.

 

2. Atunci cand un player se urca in masina sa porneasca un timer pe jucator care acceseaza aceeasi functie doar ca are parametrii playerid si carid. Sa se opreasca atunci cand iese din masina.

 

Ca sa faci asta trebuie sa pui si o mica chestie pe la OnGameModeInit sau OnFilterScriptInit si la OnVehicleSpawn adica:

 

Sa faci o variabila globala care sa aiba toate masinile in ea [pawn]new BenzinaMasina[MAX_VEHICLES];[/pawn]

Si o o initializezi cu 100.

Link to comment
Share on other sites

Salut foloseste acest script si spunemi daca merge

Click:)

Si benzina, tu ai acolo doar de engine si cam atat , nu ai cu fill

 

Ai doua modalitati!

 

1. La OnGameModeInit sau OnFilterScriptInit sa pui un timer care sa cheme o functie care sa parcurga toti playerii si sa verifice daca sunt in masina, daca sunt sa le scada din bezina. Iar atunci cand scrii engine sa verifice daca masina are bezina.

 

2. Atunci cand un player se urca in masina sa porneasca un timer pe jucator care acceseaza aceeasi functie doar ca are parametrii playerid si carid. Sa se opreasca atunci cand iese din masina.

 

Ca sa faci asta trebuie sa pui si o mica chestie pe la OnGameModeInit sau OnFilterScriptInit si la OnVehicleSpawn adica:

 

Sa faci o variabila globala care sa aiba toate masinile in ea [pawn]new BenzinaMasina[MAX_VEHICLES];[/pawn]

Si o o initializezi cu 100.

Nu am o idee cum sa il construiesc, de aia am facut topicul

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.