[MAP] San Fierro Kart Track v2.0

Mark.W

San Fierro Kart Track v2.0

• Romana

Dupa cum am promis (pe fostul forum sa-mp.com), am reusit sa termin a doua versiune a Pistei mele de Karting construita in San Fierro. Stiu ca am folosit foarte multe obiecte, dar totusi, o sa va placa. Pot sa garantez asta. Harta este total schimbata fata de prima versiune. Nici macar un singur obiect nu mai este la fel ca in prima versiune. Restul descrierii o gasiti in filmulet. Scuzati-ma pentru lipsa screen-urilor dar Tinypic nu imi merge din anumite motive necunoscute. Oricum, sper sa va placa!

NOTE: Daca vrei sa ai acces la locurile de langa standuri, trebuie sa iti faci propriul teleport. Altfel, poti scoate pur si simplu obiectul de la linia 227 (pastebin)

NOTE: Problema care o vedeti in filmulet la cosurile de gunoi este deja reparata!

• English

As I promissed, I`ve managed to finish the second version of my Kart Track based in San Fierro. I know I`ve used alot of objects, but hey! you`ll like it, I can guarantee it. The map is tottaly changed. Not even one thing is the same as in the first version. The rest of the description you want is in the movie. Excuse me for the missing screens, but Tinypic doesn`t seem to work for me... Anyway, hope you`ll like it!

NOTE: If you want to access the seats next to the pit stop, you must create a teleport. Otherwise, you will need to remove the object at line 227 (on pastebin)

NOTE: The bug that you see in the movie with the trashcans, is already fixed!

Video

Misc. Information

Location/Locatie: San Fierro

Worktime/Timp de lucru: 7 hours/ore

Objects/Obiecte: 270

Bugs/Probleme: There is one, which I can`t fix, it`s in the GTA map. There are some braking and oil marks floating./Este una singura, pe care nu o pot repara. Sunt niste urme de frane si de ulei care plutesc.

Version/Versiune: 2.0

Other versions

•Version 1.0 : HERE

Download

•Pastebin: HERE

Enjoy!

• 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...