Jump to content

NERS

Membru
  • Content Count

    75
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

NERS last won the day on December 31 2020

NERS had the most liked content!

Community Reputation

5 Neutru

About NERS

  • Rank
    Membru junior

Profile Information

  • Sex
    Masculin
  • In-game Name
    NERS
  • Level of knowledge
    Mediu

Recent Profile Visitors

350 profile views
  1. Am gasit eu problema, la onplayerdisconnect se distrug toate masinile personale ale jucatorului si de aceea lua crash, am rezolvat facand asta: cod vechi: foreach(i : PersonalVehicles[playerid]) { if(CarInfo[i][cSpawned] != INVALID_VEHICLE_ID) DestroyVehicleEx(CarInfo[i][cSpawned]); Iter_SafeRemove(TotalPersonals, i, i); Iter_SafeRemove(PersonalVehicles[playerid], i, i); } cod nou: foreach(i : PersonalVehicles[playerid]) { if(CarInfo[i][cSpawned] != INVALID_VEHICLE_ID) DestroyVehicleEx(CarInfo[i][cSpawned]); Ite
  2. nu a pus el cum trebuie, schimba linia cu setvehicleparamsforplayer in asta: SetVehicleParamsForPlayer(vehicleid, playerid, objective, 0);
  3. NERS

    nre

    Presupun ca asta vrei sa faci (/nre id raspuns). // Pe undeva prin gamemode (inainte de comanda /n) adaugi: new NText[MAX_PLAYERS][64]; // La comanda /n pui urmatoarea linie pe undeva pe la final: format(NText[playerid], 64, intrebare); CMD:nre(playerid, params[]) { if(P_Data[playerid][pHelper] == 0 && P_Data[playerid][pAdmin] == 0) return SCM(playerid, color_gray, "Nu ai acces la aceasta comanda!"); new id, raspuns[64]; if(sscanf(params, "us[64]", id, raspuns)) return SCM(playerid, color_gray, "Folosire: /nre <nume/id> <raspuns/answ
  4. eu m-am luat dupa jade(level cu progress), b-hood(numele deasupra logoului) si night lurk(rpg. numele serverului colorat .ro) ceasul este cel default din nick's textdraw editor ca imi era lene sa fac altul daca asa le-a facut si growy atunci scz n-am stiut mersi, nici mie nu prea imi plac servere de genul, de aceea l-am facut asa
  5. Salut, acesta este un gamemode foarte basic de la 0 cu cateva comenzi si functii facut in totalitate de mine, eu as zice ca este destul de ok dar va las pe voi sa decideti. Daca gasiti buguri, va rog sa ma atentionati si o sa incerc sa le rezolv! Acest GM foloseste Zeex Compiler 3.10.10! Include-uri: MySQL R41-4, Crashdetect 4.20, Streamer 2.9.5, Sscanf2 2.10.2, days, fly, easyDialog, YSI 5.4.102 (y_bit, y_iterate, y_va, y_timers, y_stringhash, y_inline_mysql), PawnCMD 3.3.3, BigInt (umpic editat de mine - facut AddSQLBigI
  6. am rezolvat, am adaugat #define YSI_NO_MODE_CACHE la inceputul gm-ului
  7. Salut, cand deschid samp-server primesc eroarea aceasta: "*** YSI Error: YSI code cache write failed!", are cineva idee de ce? Am actualizat toate plugin-urile si include-urile posibile. Server-ul vad ca merge bine momentan, adica pot sa-mi fac cont si sa ma loghez.. Log: ---------- Loaded log file: "server_log.txt". ---------- SA-MP Dedicated Server ---------------------- v0.3.7-R2, (C)2005-2015 SA-MP Team [14:40:58] [14:40:58] Server Plugins [14:40:58] -------------- [14:40:58] Loading plugin: crashdetect [14:40:58] CrashDetect v4.15.1 is
  8. Salut, astazi va voi arata cum sa faceti sa apara cand se conecteaza jucatorul data inregistrarii sale si ultima logare! Pentru asta nu avem nevoie de include-uri/plugin-uri speciale, doar de mysql. In primul si in primul rand, mergem in baza de date si facem doua campuri noi astfel: (Implicit: CURRENT_TIMESTAMP, nu incape tot) In MySQL, variabilele de tipul 'TIMESTAMP' pur si simplu sunt, ati ghicit, data si ora (in format "an/luna/zi - ora:minut:secunda"). Daca ii atribuim unei variabile valoarea implicita de 'CURRENT_TIMESTAMP' se va pune automat data si ora curen
  9. In versiunile MySQL cu cache get value name, ultimul argument este variabila in care stochezi valoarea din baza de date. Deci faci asa: cache_get_value_name_int(0, "ID", PlayerInfo[playerid][pSQLID]);
  10. am rezolvat deja, am editat mesajul acela dupa ce ai scris tu, dar mersi oricum!
  11. mersi, merge, doar ca acum jucatorul cu id 1 nu poate sa scrie pe chat deloc, nici text nici comenzi etc, dar serverul este online si cel cu id 0 poate EDIT: am rezolvat, era o problema de la y_bit, verificarile cu if(!IsPlayerLogged[playerid]) return 0; trebuia sa le schimb in if(!Bit_Get(IsPlayerLogged, playerid)) return 0; cer t/c pwp
  12. mi-am dat seama ca pica tot serverul cand se intampla asta, chiar nu stiu de ce am incercat si pe hamachi cu un prieten, acelasi lucru, cu o versiune mai veche al gm-ului nu se intampla nimic si nu stiu daca conteaza, dar cand deschid samp-server trebuie sa astept vreo 20 de secunde pana se incarca baza de date, are vreo relevanta?
  13. e misto dar in acelasi timp cred ca daca plantezi o bomba langa bancomat ar bubui banii da in rest e misto
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.