-
[hh:mm:ss] Packet was modified, sent by id: <id>, ip: <ip>:<port>
Această problemă apare când un jucător are probleme cu conexiunea.
-
Warning: client exceeded 'ackslimit' <ip>:<port> (<count>) Limit: x/sec
Această problemă apare când numarul de pachete de confirmare (acks) trece peste limita admisă.
-
Warning: client exceeded 'messageholelimit' (<type>) <ip>:<port> (<count>) Limit: x
Această problemă apare când numărul maxim de pachete lipsă raportat de un jucător este depașit.
-
Warning: client exceeded 'messageslimit' (1) <ip>:<port> (<count>) Limit: x/sec
Această problemă apare când numărul de mesaje trimise de un jucător către server într-o secundă trece de limita admisă de server.
-
Warning: Too many out-of-order messages from player <ip>:<port> (<count>) Limit: x (messageholelimit)
Această problemă apare când mesajele care nu ajung în ordine utilizează setarea messageholelimit.
-
Dacă ești sigur că jucătorii nu au caractere nepermise în nume (pot folosi doar cifre de la 0 la 9, caractere de la a la z, [], (), $, @, ., _ și =) și serverul rulează pe Windows, atunci încearcă să schimbi setările de compatibilitate pentru executabilul samp-server, selectând Windows 98 și problema ar trebui să fie rezolvată după restart.
Serverele care rulează pe Windows și au o durată de funcționare mai mare de 50 de zile pot să cauzeze această problemă. Pentru a rezolva această problem
-
Această problemă apare la serverele care rulează pe Windows când serverul încearcă să încarce un plugin care a fost dezvoltat cu o versiune mai mare de Visual C++ decât cea care este instalată pe calculator-ul tău. Luați aminte că serverele de SA-MP rulează pe 32 de biți, asta înseamnă că trebuie să descărcați versiunea pentru 32 de biți (x86), indiferent de arhitectură pe care aveți instalat Windows-ul. Versiunea pe care trebuie s-o instalați este specificată în numele fișierului (vezi tabelul
-
Trebuie să faci port forwarding pentru a permite altor jucători să intre pe serverul tău. Puteți să accesați portforward.com pentru a vedea pașii pe care trebuie să-i faceți pentru a face acest lucru.
-
De cele mai multe ori este o problemă în server.cfg sau modul de joc lipsește. Verificați server_log.txt, motivul probleme ar trebui să fie la sfârșitul fisierului, dacă nu, verificați crashinfo.txt. O soluție mai bună pentru a afla cauza este să folosiți plugin-ul numit crashdetect creat de Zeex care vă va da mai multe informații, cum ar fi numărul linilor, numele funcților, valorile parametrilor, etc.. Dacă script-ul este compilat cu parametrul -d3 (debug) acesta va avea informații suplimentar