Jump to content

Server

  1. "Packet was modified"

    [hh:mm:ss] Packet was modified, sent by id: <id>, ip: <ip>:<port> Această problemă apare când un jucător are probleme cu conexiunea.
  2. "Warning: client exceeded ackslimit"

    Warning: client exceeded 'ackslimit' <ip>:<port> (<count>) Limit: x/sec Această problemă apare când numarul de pachete de confirmare (acks) trece peste limita admisă.
  3. "Warning: client exceeded messageholelimit"

    Warning: client exceeded 'messageholelimit' (<type>) <ip>:<port> (<count>) Limit: x Această problemă apare când numărul maxim de pachete lipsă raportat de un jucător este depașit.
  4. "Warning: client exceeded messageslimit"

    Warning: client exceeded 'messageslimit' (1) <ip>:<port> (<count>) Limit: x/sec Această problemă apare când numărul de mesaje trimise de un jucător către server într-o secundă trece de limita admisă de server.
  5. "Warning: Too many out-of-order messages"

    Warning: Too many out-of-order messages from player <ip>:<port> (<count>) Limit: x (messageholelimit) Această problemă apare când mesajele care nu ajung în ordine utilizează setarea messageholelimit.
  6. Jucătorii primesc constant eroarea "Unacceptable NickName" chiar dacă numele este valid

    Dacă ești sigur că jucătorii nu au caractere nepermise în nume (pot folosi doar cifre de la 0 la 9, caractere de la a la z, [], (), $, @, ., _ și =) și serverul rulează pe Windows, atunci încearcă să schimbi setările de compatibilitate pentru executabilul samp-server, selectând Windows 98 și problema ar trebui să fie rezolvată după restart. Serverele care rulează pe Windows și au o durată de funcționare mai mare de 50 de zile pot să cauzeze această problemă. Pentru a rezolva această problem
  7. MSVCR___.dll/MSVCP___.dll nu poate fi găsit

    Această problemă apare la serverele care rulează pe Windows când serverul încearcă să încarce un plugin care a fost dezvoltat cu o versiune mai mare de Visual C++ decât cea care este instalată pe calculator-ul tău. Luați aminte că serverele de SA-MP rulează pe 32 de biți, asta înseamnă că trebuie să descărcați versiunea pentru 32 de biți (x86), indiferent de arhitectură pe care aveți instalat Windows-ul. Versiunea pe care trebuie s-o instalați este specificată în numele fișierului (vezi tabelul
  8. Serverul nu răspunde, firewall-ul este dezactivat

    Trebuie să faci port forwarding pentru a permite altor jucători să intre pe serverul tău. Puteți să accesați portforward.com pentru a vedea pașii pe care trebuie să-i faceți pentru a face acest lucru.
  9. Serverul se închide imediat ce este deschis

    De cele mai multe ori este o problemă în server.cfg sau modul de joc lipsește. Verificați server_log.txt, motivul probleme ar trebui să fie la sfârșitul fisierului, dacă nu, verificați crashinfo.txt. O soluție mai bună pentru a afla cauza este să folosiți plugin-ul numit crashdetect creat de Zeex care vă va da mai multe informații, cum ar fi numărul linilor, numele funcților, valorile parametrilor, etc.. Dacă script-ul este compilat cu parametrul -d3 (debug) acesta va avea informații suplimentar
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.