Jump to content

ID-uri

  1. Arme

    ID Nume Slot Iconiță Motivul morţii Directivă de preprocesare Model Detalii 0 Pumn 0 - - - 1 Armă albă 0 WEAPON_BRASSKNUCKLE 331 - 2 Golf Club 1 WEAPON_GOLFCLUB
  2. Culori

    Grand Theft Auto: San Andreas și SA-MP vă pun la dispoziție 255 de culori pe care le puteți folosi pe vehicule folosind funcția ChangeVehicleColor sau la crearea acestora. Rețineți Din versiunea 0.3x culorile de la 128 până la 255 au fost înlocuite cu alte culori. Vedeți a doua imagine pentru a vedea culorile noi. Culori adăugate în 0.3x: Dacă doriți să folosiți culorile de mai sus într-un script, mai jos aveți vectorul necesar. new VehicleColoursTableRGBA[25
  3. Interioare

    Cum obtii ID-ul unui interior Daca esti intr-un interior scrie /interior si vei vedea ID-ul interiorului respectiv. Acum puteti folosi SetPlayerInterior si LinkVehicleToInterior inainte de a folosi SetPlayerPos. Browse Interiors In-Game You can use Limex's Interior Filterscript, which has quick access to all 146 Interiors using just two commands. It allows you browse through a list of names with one command, and then teleport to the interiors with the other comm
  4. Lista crime

    To be used with PlayCrimeReportForPlayer Crime ID Ten-code Description 3 10-71 Advise nature of fire (size, type, contents of building) 4 10-47 Emergency road repairs needed 5 10-81 Breatherlizer Report 6 10-24 Assignment Completed 7 10-21 Call () by phone 8 10-21
  5. Lista explozii

    To be used with CreateExplosion Type Visible Splits Creates Fire Physical Blast Audible Sound Special Range 0 Yes -- -- Yes Yes Normal Large 1 Yes -- Yes -- Yes Normal Normal 2 Yes --
  6. Obiecte

    Obiectele din Grand Theft Auto: San Andreas sunt figuri care conțin un fișier pentru model (.dff) și un fișier pentru textura (.txd). Obiectele pot avea proprietăți speciale, cum ar fi: Dacă poate fi spart. Transparență. Dacă pot exploda. Unele obiecte au fost create special pentru anumite interioare. Multe dintre acestea au fost create pentru animații modul single-player, de exemplu animația de pe aeroport când începe jocul. Pentru a vedea toate obiectele pe care l
  7. Pickup-uri

    Pickup-urile sunt iconițe pe care jucătorul le poate ridica, actionând OnPlayerPickupPickup. Orice model poate fi folosi ca și pickup. Mai jos aveți o listă cu cele mai utilizate pickup-uri (după tipuri). Tipuri Pickup-urile pot fi de mai multe tipuri, mai jos este o listă cu tipurile pe care le puteți utiliza, desigur, mai sunt și alte tipuri care nu sunt în această listă, dar sunt similare cu tipul 1, dar nu le folosiți doar pentru că sunt similare cu tipul 1 pentru că pot avea efect
  8. Sunete

    În Grand Theft Auto: San Andreas există 7.071 sunete. ID-urile acestora pot fi găsite în fișierul AudioEvents.txt din folderul numit data care se află în folderul unde este instalat Grand Theft Auto: San Andreas. Pentru a vedea o listă cu toate sunetele incluzând caracterul care le produce și replica acestuia puteți accesa acest document. Acestă listă este facută de Austin și de [NoV]LaZ. Există două sunete speciale, acestea sunt 1000 - Opreşte sunetul produs de elicopter.
  9. Vreme

    Grand Theft Auto: San Andreas conține câteva tipuri de vreme care vă permite să le folosiți în scripturile create. ID Descriere 0 Forate însorit (Los Angeles) 1 Însorit (Los Angeles) 2 Forate însorit dar cu poluare (Los Angeles) 3 Însorit dar cu poluare (Los Angeles) 4 Înnorat (Los Angeles) 5 Însorit (San Fierro) 6 Fo
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.