-
ID
Nume
Slot
Iconiță
Motivul morţii
Directivă de preprocesare
Model
Detalii
0
Pumn
0
-
-
-
1
Armă albă
0
WEAPON_BRASSKNUCKLE
331
-
2
Golf Club
1
WEAPON_GOLFCLUB
-
Grand Theft Auto: San Andreas și SA-MP vă pun la dispoziție 255 de culori pe care le puteți folosi pe vehicule folosind funcția ChangeVehicleColor sau la crearea acestora.
Rețineți
Din versiunea 0.3x culorile de la 128 până la 255 au fost înlocuite cu alte culori. Vedeți a doua imagine pentru a vedea culorile noi.
Culori adăugate în 0.3x:
Dacă doriți să folosiți culorile de mai sus într-un script, mai jos aveți vectorul necesar.
new VehicleColoursTableRGBA[25
-
Cum obtii ID-ul unui interior
Daca esti intr-un interior scrie
/interior
si vei vedea ID-ul interiorului respectiv.
Acum puteti folosi SetPlayerInterior si LinkVehicleToInterior inainte de a folosi SetPlayerPos.
Browse Interiors In-Game
You can use Limex's Interior Filterscript, which has quick access to all 146 Interiors using just two commands. It allows you browse through a list of names with one command, and then teleport to the interiors with the other comm
-
To be used with PlayCrimeReportForPlayer
Crime ID
Ten-code
Description
3
10-71
Advise nature of fire (size, type, contents of building)
4
10-47
Emergency road repairs needed
5
10-81
Breatherlizer Report
6
10-24
Assignment Completed
7
10-21
Call () by phone
8
10-21
-
To be used with CreateExplosion
Type
Visible
Splits
Creates Fire
Physical Blast
Audible Sound
Special
Range
0
Yes
--
--
Yes
Yes
Normal
Large
1
Yes
--
Yes
--
Yes
Normal
Normal
2
Yes
--
-
Obiectele din Grand Theft Auto: San Andreas sunt figuri care conțin un fișier pentru model (.dff) și un fișier pentru textura (.txd). Obiectele pot avea proprietăți speciale, cum ar fi:
Dacă poate fi spart.
Transparență.
Dacă pot exploda.
Unele obiecte au fost create special pentru anumite interioare. Multe dintre acestea au fost create pentru animații modul single-player, de exemplu animația de pe aeroport când începe jocul.
Pentru a vedea toate obiectele pe care l
-
Pickup-urile sunt iconițe pe care jucătorul le poate ridica, actionând OnPlayerPickupPickup. Orice model poate fi folosi ca și pickup. Mai jos aveți o listă cu cele mai utilizate pickup-uri (după tipuri).
Tipuri
Pickup-urile pot fi de mai multe tipuri, mai jos este o listă cu tipurile pe care le puteți utiliza, desigur, mai sunt și alte tipuri care nu sunt în această listă, dar sunt similare cu tipul 1, dar nu le folosiți doar pentru că sunt similare cu tipul 1 pentru că pot avea efect
-
În Grand Theft Auto: San Andreas există 7.071 sunete. ID-urile acestora pot fi găsite în fișierul AudioEvents.txt din folderul numit data care se află în folderul unde este instalat Grand Theft Auto: San Andreas.
Pentru a vedea o listă cu toate sunetele incluzând caracterul care le produce și replica acestuia puteți accesa acest document. Acestă listă este facută de Austin și de [NoV]LaZ.
Există două sunete speciale, acestea sunt
1000 - Opreşte sunetul produs de elicopter.
-
Grand Theft Auto: San Andreas conține câteva tipuri de vreme care vă permite să le folosiți în scripturile create.
ID
Descriere
0
Forate însorit (Los Angeles)
1
Însorit (Los Angeles)
2
Forate însorit dar cu poluare (Los Angeles)
3
Însorit dar cu poluare (Los Angeles)
4
Înnorat (Los Angeles)
5
Însorit (San Fierro)
6
Fo