Jump to content

shane

Membru
  • Content Count

    67
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

shane last won the day on February 24

shane had the most liked content!

Community Reputation

31 Bine

1 Follower

About shane

  • Rank
    Membru junior

Profile Information

  • Sex
    Masculin
  • Location
    127.0.0.1:8000
  • In-game Name
    shane
  • Level of knowledge
    Avansat

Contact Methods

  • Discord
    shane /aka Bugsy#4354

Recent Profile Visitors

220 profile views
  1. Salut. M-am apucat si eu de scriptat si am facut un gm "de la 0" cum se zice din cate am inteles. M-am gandit sa postez update-uri la el cand am timp de pierdut, deci daca printr-o minune se gandeste cineva sa il descarce si sa-l foloseasca, 'stai gianâ pi el' cum ar zice Speak. Voi incerca sa il fac cat mai diferit de ce s-a mai vazut prin romania, nu neaparat la sisteme, ci si pe design. Numele gamemodeului l-am pus doar asa ca mi-am amintit de zeroping (hostu) si nu stiam cum sa-i spun ca era obligatoriu ca sa pot posta, iar 'gamemode shane' e prea asa parca. Cu ce mi-
  2. Asta difera de la gamemode la gamemode. La gamemode-urile mai vechi, se salva intr-un rand in tabelul cu jucatori numarul vehiculului din alt tabel, era mai complicat. {entru unele gamemode-uri (mai noi spre exemplu), trebuie sa modifici doar un numar. Ce ar trebui sa faci ar fi sa cauti locul in care sunt enumerate variabilele de la vehicule (de la inceputul gamemodeului, pCar, pCarOwner, etc.. in functie de gm). Ca sa iti dai seama mai usor ce anume ar trebui sa faci, cauti mesajul pe care il primesti atunci cand iti spune ca ai numarul maxim de sloturi si vezi despre ce e vorba. I
  3. Salut @Never Mine, Daca pornesti serverul in calculator la tine (windows), atunci, poti modifica numarul maxim de sloturi din fisierul server.cfg Daca serverul tau se afla pe un host cumparat, numarul de sloturi poate fi schimbat din Control Panel, pe care ti l-a oferit firma atunci cand ai cumparat hostul. (majoritatea au aceasta 'functie'). Insa numarul de sloturi nu poate fi mai mare decat numarul pe care l-ai ales la achizitia hostului, ci doar egal sau mai mic. (Exemplu: daca ai cumparat un host de 50 de sloturi, vei putea modifica numarul maxim de sloturi pana la 50, ex: 45, 30
  4. Salut @Raduq, Trebuie sa detectezi si daca vehiculul in care urca e diferit fata de un avion si de o barca. Atunci cand jucatorul urca intr-un vehicul, la tine in script detectezi doar daca e bicicleta. Exemplu de rezolvare: new vehModel = GetVehicleModel(vehicleid); //ajuta la citirea codului mai bine if(!isBike(vehModel) && !isPlane(vehModel) && !isBoat(vehModel) && PlayerInfo[playerid][pDrivingLic] == 0)
  5. SA:MP Server Launcher (C# .Net Core) Am folosit acest launcher pentru o scurta perioada de timp, motiv pentru care, pentru efortul depus, nu are rost sa-l mai pastrez degeaba doar pentru mine. Oricum nu o sa-l mai folosesc, asa ca.. daca are cineva nevoie de o baza de la care sa porneasca, o poate folosi pe asta. Ideea acestui launcher a fost sa poti juca sa-mp pe server cu anumite moduri pe care sa le vada toti jucatorii. Va dau cateva exemplu cum il puteti folosi: Textdraw-uri noi, vehicule moderne precum Bugatti, Lambo, Ferrari, Rolls, etc., tinte custum, hud custom, enb, etc. Pra
  6. Salut @AnDrEyUpS, E foarte simplu sa faci un race-checkpoint. Ai urmatoarea structura pentru race-checkpointuri: SetPlayerRaceCheckpoint( playerid, type, Float:x, Float:y, Float:z, Float:nextx, Float:nexty, Float:nextz, size ); Sa zicem ca primul tau checkpoint are coordonatele: x = 1, y = 2, z = 3; (primul checkpoint din cursa) Dupa care, urmatorul tau checkpoint are coordonatele: nextx = 4, nexty = 5, nextz = 6; (al 2-lea checkpoint din cursa) Iar cursa incepe cu urmatoare functie (un exemplu): function startRace( ) { foreach( new i : Player ) { if( isPlay
  7. Salut @BogdazWz, Cea mai simpla metoda de a rezolva problema e sa faci un ticket la firma ce ti-a furnizat serviciile de gazduire si sa ii rogi sa iti rezolve problema. Pur si simplu le explici care e problema cu ceasul tau, iar in urma unui raspuns pozitiv al acestora o sa fii nevoit sa acorzi un restart serverului (nu mai stiu daca e neaparat restartul). Dupa parerea mea, nu are rost sa te complici in alt fel, mai ales daca nu ai experienta. Rar se intampla ca firmele de furnizare a serviciilor de gazduire sa nu aiba ora setata pe fusul orar corect, din Romania, deci nu are rost sa te c
  8. shane

    MYSQL

    Salut @GEORGIKAA, Cel mai probabil, asta te va ajuta sa rezolvi problema.
  9. Salut @DeepC00L, Procesul pentru asa ceva necesita ceva experienta. Intereseaza-te de CostumSAAS2 (sau ceva de genul) si de programul Map Cleaner, care ar trebui sa steaga mapa san andreas facand astfel posibila adaugarea unei harti noi. Daca te intereseaza mapa de pe serverul g-stone, aceasta se numeste Criminal Russia si poti gasi metoda foarte usor pe internet daca cauti 'cr-mp' si intri pe forumul siteului respectiv. Desi nu m-am informat foarte mult in legatura cu asta, din ce am inteles si sper sa nu gresesc, foloseste metoda pe care ti-am spus-o mai sus. Daca te pricepi i
  10. Este 'celebrul' plugin pentru voice chat, insa cu o problema rezolvata. Aceasta versiune de plugin ar trebui sa functioneze pe orice host. Versiunea de pe github trebuie binduita pe ip-ul serverului. (Cine stie despre ce vorbesc). Problema provine de la acest cod (bindAddr.sin_addr.s_addr = INADDR_ANY;), care trebuie schimbata cu aceasta: bindAddr.sin_addr.s_addr = RakNet::GetInternalId().binaryAddress; (in fisieru Network.cpp). Cine vrea poate face modificarea direct pe pluginul lor, sau daca vi se pare ca am pus eu ceva in el, schimbati cu ce v-am dat mai sus. Link: https
  11. Salut @Oliver. - RPG2, Warningurile respective inseamna urmatoarele: warning 219: local variable "tmpobjid" shadows a variable at a preceding level => variabila "tmpobjid" a fost deja definita odata mai sus. (Rezolvare: deschizi fisierul systems.inc, care se afla in folderul pawno -> include, cauti linia 1263 si stergi urmatoarea linie "new tmpobjid") Daca codul tau este scris in felul urmator de la linia 1263 in jos: new tmpobjid = CreateDynamicObject( etc etc.. ); new tmpobjid = CreateDynamicObject( etc etc.. ); new tmpobjid = CreateDynamicObject( etc etc.. ); ...
  12. @Pitbul97, Ce pluginuri folosesti? Cum le-ai trecut in randul "plugins" din fisierul server.cfg? Ai incercat sa le actualizezi? Primesti vr-o eroare in server_log legata de pluginuri? (Ex. Failed to load plugin X). Pana la urma, trebuie sa iti pui singur intrebarile de mai sus ca sa rezolvi problema. (daca crezi ca e de la pluginuri).
  13. Salut @Pitbul97, Ia legatura cu firma de la care ai cumparat hostul printr-un ticket, o eventuala cauza ar putea fi lipsa unor permisiuni sau o problema la sistemul de operare linux. (daca e pe linux) O alta eventuala cauza ar putea fi prezenta unui fisier .amx care sa cauzeze problema asta (poate un filterscript pe care il folosesti atunci cand porneste serverul).
  14. @GEORGIKAA, In primul rand, aceasta functie (stock LoadPlayerTextdraw()), trebuie sa fie per/playerid, adica: stock LoadPlayerTextdraw( playerid ). In al 2-lea rand, nu ai nevoie sa incluzi a_samp iar, il ai odata introdus in gamemode. Si nu in ultimul rand, incearca sa muti acel include undeva deasupra la OnGameModeInit. Iar pe langa asta, nu ai creata in gamemode variabila FishTD. (EROAREA: error 017: undefined symbol "FishTD")
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.