Jump to content

shane

Membru
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

shane last won the day on October 23

shane had the most liked content!

Community Reputation

7 Neutru

About shane

  • Rank
    Membru

Profile Information

  • Sex
    Masculin
  • Location
    127.0.0.1:8000
  • In-game Name
    shane
  • Level of knowledge
    Avansat

Contact Methods

  • Discord
    shane /aka Bugsy#4354

Recent Profile Visitors

55 profile views
  1. shane

    problema cica

    Salut @Waller, In cazul in care ce ti-au spus cei de mai sus nu a functionat, procedeaza in felul urmator: Inchide XAMPP (de tot) Mergi in folderul in care ai tu instalat XAMPP -> mysql -> data Sterge fisierul ibdata1 Deschide XAMPP si vezi daca s-a rezolvat. Asta ar trebui sa mearga.
  2. Salut @MarianLeo, Prima eroare se produce deoarece scriptul tau incearca sa acceseze un id care nu exista pe server. Pentru a rezolva eroarea, tot ce ai de facut e sa detectezi daca id-ul jucatorului este diferit de INVALID_PLAYER_ID. Probabil e de la functia GetVehicleDriver. Pentru a 2-a eroare, verifica daca MAX_PERSONAL_VEHICLES nu e cumva mai mare decat pCar[ x ], astfel accesand un ID care nu exista.
  3. Salut @KenyRPG, Pentru asta, ai nevoie de un sistem pentru bani, care sa-ti permita sa depasesti limita de 2kkk. Desi mi se pare destul de greu pentru un incepator (daca e si in cazul tau) si fiind singura disponobile pe sa-mp.ro, iti recomand o rezolvare romaneasca, si anume, include-ul facut de Matt, BigINT:
  4. Salut @JoeMirana, Te poti folosi de urmatoarea animatie: ApplyAnimation( playerid, "PED", "IDLE_CHAT", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0 ); ... pe care o adaugi la publicul "OnPlayerText"
  5. Salut @Xtrem_Maddox, Pai e foarte simplu. Iti las mai jos un exemplu: function CustomWeapName( weapon_id ) { //weapon_id = id-ul armei, pe care il detectezi cu GetPlayerWeaponID new String[ 17 ]; switch( weapon_id ) { case 24: String = "Numele armei" // 24 = idul armei pe samp (adica arma desert eagle / deagle) case 31: String = "Numele armei" // 31 = idul armei pe samp (adica arma m4) //si tot asa } return String; } Asta ar fi cred ca cea mai simpla varianta. Dupa, detectezi numele armei folosind functia respectiva. (EX: format( String, sizeof String, "Arma ta este:
  6. Salut @VAurel, Posteaza IsAPizza. Desi, ar trebui sa-ti faci o functie pentru a opri lucrul peste tot unde o apelezi (ex: Stop_Work(playerid), sau cum e pe burned) Si ar fi bine sa stockezi ID-ul vehiculului de la job intr-o variabila (ex: JobVehicle[playerid]) Poti folosi ca exemplu sistemul de joburi de pe burned, e exact ce zic eu. In cazul in care totusi vrei sa pastrezi functia ta (IsAPizza), iar tu din functia asta detectezi daca modelul pe care jucatorul il conduce este acel vehicul de la Pizza delivery, verifica daca nu cumva tu creezi vehiculele folosin
  7. Salut @JoeMirana, Pai e foarte simplu, faci o salvare in baza de date, spre ex cum se salveaza levelul: PlayerInfo[playerid][pLevel] Sa zicem ca tu adaugi variabila pAutoSleep. Cauti locul in care salvezi tu variabilele jucatorilor, care se salveaza in baza de date, si adaugi o noua variabila (ex: pAutoSleep) Dupa care, va trebui sa adaugi in tabelul users (sau players, sau unde ti se salveaza tie conturile), adaugi o coluana noua, spre ex: AutoSave, care va fi de tip INT (valoarea 2), conform definitiei (AS DEFINED), 0. (poti sa copiezi un rand cum ar fi Level, stii ce zic).
  8. Salut @SenpaiAdv, Foloseste exemplul de mai jos: new result[ 50 ], var[ 50 ]; cache_get_field_content(i, "Mods", result), format(var, sizeof var, result); // sau cache_get_field_name (daca folosesti Mysql r40+) sscanf(var, "p<|>iiiiiiiiiiiiii", CarInfo[id][cMod][0], CarInfo[id][cMod][1], CarInfo[id][cMod][2], CarInfo[id][cMod][3], CarInfo[id][cMod][4], CarInfo[id][cMod][5], CarInfo[id][cMod][6], CarInfo[id][cMod][7], CarInfo[id][cMod][8], CarInfo[id][cMod][9], CarInfo[id][cMod][10], CarInfo[id][cMod][11], CarInfo[id][cMod][12], CarInfo[id][cMod][13]);
  9. Salut @Yonut, Pe romaneste, daca folosesti "sleep" in server.cfg o sa creeze un deelay de executie al scripturilor care ruleaza pe server. Nu stiu nici eu exact cu ce ajuta, pentru ca nu m-am interesat niciodata atat de mult incat sa aflu. E pur si simplu o command folosita in linux pentru a adauga un deelay in executarea unui script. Deci iti poti da si tu seama ca nu te ajuta absolut deloc, ci din potriva, "te deranjeaza" si te sfatuiesc sa il elimini din server.cfg . Folosind sleep in server.cfg mai poti provoca si probleme precum desync-uri, timeout-uri, etc. // edit
  10. Nu e vorba de erorile de la compilare. Daca ai facut ce ti-am spus, iti afiseaza linia problemei in consola, atunci cand o intampini. Nu iti spune linia problemei dupa ce l-ai compilat. Pornesti serverul, astepti pana primesti eroarea respectiva, sau daca stii ca o primesti de la un sistem, "folosesti" sistemul respectiv pe server ca sa primesti eroarea in consola si tot odata sa primesti si linia problemei. Iti spun asta pentru ca altfel nu rezolvi problema. Cum a spus si @L0K3D, ai depasit un array si daca nu stii exact ce ai facut sau daca nu folosesti metoda pe care ti-am spus-o
  11. Salut @The_RobyRo, Pentru inceput, descarca urmatorul fisier si pune-l in folderul tau pawno (unde se afla compilatorul, adica pawno.exe): https://www.solidfiles.com/v/p5Ny7mrzvWNa7 Fisierul respectiv te va ajuta sa vezi exact unde se afla linia care cauzeaza acea eroare in consola. In cazul in care ai deja fisierul, nu-l mai schimba, compileaza direct cu ce ti-am spus mai jos. Deci dupa ce ai adaugat fisierul respectiv, compileaza iar gamemodeul folosind compilatorul default (adica pawno.exe), urca-l pe host sau porneste consola (daca esti pe windows) si fa iar actiunea care a
  12. Salut @Slay3r, In primul rand, vei descarca, in functie de versiunea mysql pe care o foloseste serverul tau, mysql_static.so de pe link-ul urmator: https://github.com/pBlueG/SA-MP-MySQL/releases Daca nu stii ce versiune mysql foloseste serverul tau, deschide consola pe windows (samp-server.exe) si nu uita ca in server.cfg, la linia plugins, sa ai trecute pluginurile sub forma => plugins mysql sscanf streamer (etc etc). Dupa ce serverul a pornit pe windows, dupa "Loading plugin: mysql", o sa iti apara ceva gen: >> plugin.mysql: R*versiunea ta* successfully loaded. Dupa c
  13. Salut @Aesma, Parerea mea, problema asta s-ar putea rezolva cu o atentie directa. Exista 2 cauze care sa determine problema ta, ori ai o eroare atat de mare incat "compilatorul nu o poate rezolva", ori nu ai instalat bine compilatorul pe sublime. Da-mi add pe discord (shane /aka Bugsy#4354) sa vad ce pot face si revin cu rezolvarea in cazul in care reusesc.
  14. Salut @Serbaq, De aici poti descarca TDE Editor -> https://www.solidfiles.com/v/p5NAVBLBLw3nr (VIRUS TOTAL: https://www.virustotal.com/gui/file/8d87b77df847cd977a27242a6979a99b0c523540d3d6c7845d95265723bf1329/detection) Sau il poti descarca direct de pe github -> https://github.com/adri1336/TDEditor
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.