Jump to content

Exaton

Membru
  • Posts

    287
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Exaton last won the day on February 27 2018

Exaton had the most liked content!

Profile Information

  • Sex
    Masculin
  • In-game Name
    Exaton
  • Level of knowledge
    Începător

Recent Profile Visitors

1,473 profile views

Exaton's Achievements

Rising Star

Rising Star (9/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

6

Reputation

1

Community Answers

  1. Exaton

    Neon

    Salut sa:mp am si eu o problema la toate masinile si motocicletele se baga 2 neon dar la nrg vreau sa fie doar unu si nu pot am incercat cu if(model == 522) cu switch(car) { case 522: Si am pus acolo 1 neon dar nu merge, ma poate ajuta cineva? Poftim codu function AttachNeon(carid) { if(CarInfo[carid][cNeon] == 0) return true; new vehicleid = CarInfo[carid][Spawned]; switch(CarInfo[carid][cNeon]) { case 1: { NeonObj[0][vehicleid] = CreateDynamicObject(18652,0,0,0,0,0,0); NeonObj[1][vehicleid] = CreateDynamicObject(18652,0,0,0,0,0,0); } case 2: { NeonObj[0][vehicleid] = CreateDynamicObject(18651,0,0,0,0,0,0); NeonObj[1][vehicleid] = CreateDynamicObject(18651,0,0,0,0,0,0); } case 3: { NeonObj[0][vehicleid] = CreateDynamicObject(18650,0,0,0,0,0,0); NeonObj[1][vehicleid] = CreateDynamicObject(18650,0,0,0,0,0,0); } case 4: { NeonObj[0][vehicleid] = CreateDynamicObject(18649,0,0,0,0,0,0); NeonObj[1][vehicleid] = CreateDynamicObject(18649,0,0,0,0,0,0); } case 5: { NeonObj[0][vehicleid] = CreateDynamicObject(18648,0,0,0,0,0,0); NeonObj[1][vehicleid] = CreateDynamicObject(18648,0,0,0,0,0,0); } case 6: { NeonObj[0][vehicleid] = CreateDynamicObject(18647,0,0,0,0,0,0); NeonObj[1][vehicleid] = CreateDynamicObject(18647,0,0,0,0,0,0); } } AttachDynamicObjectToVehicle(NeonObj[0][vehicleid], CarInfo[carid][Spawned], -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); AttachDynamicObjectToVehicle(NeonObj[1][vehicleid], CarInfo[carid][Spawned], 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); return true; }
  2. Un sistem de raport automat cu fw uninvite etc. Ar fi frumos
  3. Salut, cumpara sistem de battlepass ca a lui nobilzeus, astept pm pentru oferte!!
  4. Exaton

    Timer

    in timer scade hp-ul jucatorului in preajma actorului si cand se distruge actoru se distruge timerul
  5. Exaton

    Timer

    Salut grup am si eu o intrebare cum as putea sa distrug doar IsActor[0] fara sa afecteze IsActor[1]? function Timer1sec() { foreach(Player, playerid) { if(IsActor[0] == 1) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,10, -372.3956,-1458.6648,25.7209)) { if(GetPlayerVirtualWorld(playerid) == playerid+1) { new Float:playerHP, Float:PlayerAngle; GetPlayerFacingAngle(playerid, PlayerAngle); GetPlayerHealth(playerid, playerHP); SetActorFacingAngle(MyActor[playerid], PlayerAngle + 180); SetPlayerHealthEx(playerid, playerHP-10); } } } if(ISActor[1] == 1) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,10, -372.3956,-1458.6648,25.7209)) { if(GetPlayerVirtualWorld(playerid) == playerid+1) { new Float:playerHP, Float:PlayerAngle; GetPlayerFacingAngle(playerid, PlayerAngle); GetPlayerHealth(playerid, playerHP); SetActorFacingAngle(MyActor[playerid], PlayerAngle + 180); SetPlayerHealthEx(playerid, playerHP-10); } } } } } ca nu stiu cum sa fac ca sa distrug doar IsActor[0] fara sa afectez IsActor[1] stiu doar cum sa distrug tot timerul dar nu si pe bucati as putea sa fac 2 timere dar o sa fie lag ca vreau sa adaug mai multe in timer, mersi pentru atenti! Sa aveti un paste fericit!
  6. Exaton

    Problema

    e la fel, actorul se distruge doar atunci cand definesc ActorHP asa new ActorHP[MAX_PLAYERS] = 100; se duce in hp 0 dispare cand fac din nou actorul cu comanda /actor si da in el dispare instant din primul glont dar in comanda /actor actorul este setat pe hp 100
  7. Exaton

    Problema

    Salut grup am si eu o problema am facut un actor ca cand ajunge la hp 0 sa dispara el in sine ajunge la hp 0 dar nu mai dispare stie cineva ce are? new Float: ActorHP[MAX_PLAYERS]; public OnPlayerGiveDamageActor(playerid, damaged_actorid, Float: amount, weaponid, bodypart) { GetActorHealth(MyActor[playerid], ActorHP[playerid]); if(damaged_actorid == MyActor[playerid]) { SetActorHealth(MyActor[playerid], ActorHP[playerid]-7); } if(ActorHP[playerid] <= 0) { DestroyActor(MyActor[playerid]); } return 1; } cand ajunge la hp 0 nu vrea sa execute aceasta functie stie cineva de ce? if(ActorHP[playerid] <= 0) { DestroyActor(MyActor[playerid]); }
  8. Mersi, daca o sa am probleme te anunt!
  9. Îmi poți arăta o bază a scriptului după care să mă conduc?
  10. Era un bug la fuel dacă nu mă greșesc scadea și la biciclete
  11. Ar fi tare ca în noua versiune să bagi raport automat să primesți rankup dacă ai raport și dacă nu să primești uninvite
  12. Salut grup, aș vrea să fac un actor care trage și care da damege la jucator in raza lui și jucatorul daca trage in actor să "moară" actorul, am căutat pe internet dar nu am gasit nimic, ar putea cineva sa ma ajute sau sa imi dea link la aceste functii. Mersi si succes la toti!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.