Jump to content
  • 0

Intrebare optimizare


Voxing25

Question

Am si eu o intrebare, am facut un gamemode de la 0, am incercat sa-l trec cu totul pe YSI, are asa y_master, y_commands, y_iterate, y_timers, streamer, sscanf, fly, a_mysql si a_samp ca includeuri. Apoi gamemodeul este trecut pe switch dialog si lisitem, sunt folositi iteratori: Players (lista doar cu playeri care sunt logati), Admins, Helpers, Leaders, Wanteds, Reports, Members. Toate limitele au fost modificate, este pe modular in totalitate gamemodeul. (!!!) Si intrebarea mea este daca este bine sa aiba 419KB fisierul .amx, si tin sa precizez ca are factiuni, pickups, textdraws, toate comenzile la admini facute cat si la helperi si lideri si la factiuni, cam tot infara de joburi, (CAM TOTUL POTRIVIT UNUI GAMEMODE RPG).

Edited by Voxing25
Link to comment
Share on other sites

9 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
53 minutes ago, WopsS said:

Marimea AMX-ului nu are legatura cu optimizarea. Cu cat este mai mic nu inseamna ca este mai optimizat.

Oare cum are legătură. O să observi că dacă micșorezi limitele o să ai tickuri oarecum mai mari pentru că nu mai este atât de încărcat. Si o să se micșoreze.

Edited by Voxing
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Nu este recomandat sa schimbi limitele (MAX_PLAYERS, etc.). Singura legura care o are marimea fisierului cu optimizarea este atunci cand folosesti d3 (pentru debug) sau O2 (nu mai stiu exact daca asa se numeau). Un gamemode poate sa aiba si 50 MB compilat, asta nu inseamna ca nu e optimizat, inseamna ca are multe librarii incluse (cum ar fi YSI) si este compilat cu d3.

Legatura pe care o vezi tu, este ca atunci cand il compilezi nu este ca in C++ sa aloce dinamic memorie pentru un vector (sa zicem pentru jucatori), in schimb scrie in fisier-ul AMX in segmentul DATA ce si cum pentru acel vector.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0
12 hours ago, WopsS said:

Nu este recomandat sa schimbi limitele (MAX_PLAYERS, etc.). Singura legura care o are marimea fisierului cu optimizarea este atunci cand folosesti d3 (pentru debug) sau O2 (nu mai stiu exact daca asa se numeau). Un gamemode poate sa aiba si 50 MB compilat, asta nu inseamna ca nu e optimizat, inseamna ca are multe librarii incluse (cum ar fi YSI) si este compilat cu d3.

Legatura pe care o vezi tu, este ca atunci cand il compilezi nu este ca in C++ sa aloce dinamic memorie pentru un vector (sa zicem pentru jucatori), in schimb scrie in fisier-ul AMX in segmentul DATA ce si cum pentru acel vector.

Ok, m-am lamurit. Si multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.