-
Posts
2,200 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
118
Community Answers
-
WopsS's post in Problema Savedpositions was marked as the answer
Daca pornesti GTA normal, nu ti-l creeaza?
-
WopsS's post in : error 035: argument type mismatch (argument 2) was marked as the answer
Vezi ca ai o paranteza deschisa acolo. Dupa playerid. Mai jos este cum trebuie sa fie.
CreatePlayerTextDraw(playerid, 637.500000, 433.000000, "PROTECTED.ro"); La a doua nu stiu ce poate sa aiba, numarul de parametrii sunt corecti. Cauta in a_samp.inc acea functie si vezi cati parametrii are.
-
WopsS's post in Creare functie (printfex) was marked as the answer
Nu poti sa scrii
format(text, ...); trebuie sa te folosesti de numargs si getarg. Sincer, nu mai stiu exact cum se facea, dar pe undeva este o varianta de al lui Y_Less mai buna.
O alta varianta foarte buna este sa folosesti y_va.
-
WopsS's post in Acces vehicul Job was marked as the answer
Am vorbit cu @Ksenon si mi-a spus ca la OnVehicleStreamIn trebuie sa faci din nou chestia aia pentru toti jucatorii, chit ca scrie si pe pagina functiei, dar nu am bagat de seama.
-
WopsS's post in Debug cmd_attack was marked as the answer
TurfInfo[turf][zOwned] este problema, vezi cum incarci zonele sau poate ai alta variabila pentru a vedea cine le detine sau poti sa pui o verificare daca este egal cu -1.
-
WopsS's post in Erroare start server was marked as the answer
Pentru x86? Daca da, instaleaza si 2012 si 2010.
-
WopsS's post in GM Debug error was marked as the answer
Daca vrei sa folosesti asta
for(new i = 1; i <= sizeof(TurfInfo); i++) ori declari TurfInfo cu o valoare mai mare si zici sizeof(...) - 1 ori pleci de la 0 pana la sizeof(TurfInfo) (fara <=).
-
WopsS's post in Functie SeteazaHP was marked as the answer
Salut,
Nu inteleg de ce ai verificarea aia sa vezi daca HP-ul o sa fie mai mic decat 100, altfel il setezi pe 99 (poate ai vrut sa-l faci pentru anti-cheat). Poti sa adaugi un parametru in plus si sa daca e are valoarea true sa ii setezi viata indiferent de acea verificare (if(Ammount < 100)).
-
WopsS's post in problema OnObjectMoved was marked as the answer
Făi actualizare și la fișierele SA-MP.
-
WopsS's post in Cum pun interiorul unei mape la /createhouse was marked as the answer
Nu stiu cum e comanda, dar posibil sa fie un vector cu interioare prestabilite, adauga-l si pe al tau acolo.
-
WopsS's post in Erroare 025 la OnPlayerTakeDamage was marked as the answer
Functia OnPlayerTakeDamageEx arata asa
forward OnPlayerTakeDamageEx(); ii lipsesc parametrii functiei OnPlayerTakeDamage, modific-o in
forward OnPlayerTakeDamageEx(playerid, issuerid, Float:amount, weaponid, bodypart); asa ii adaugi paramtrii pe care ii are functia originala.
-
WopsS's post in PROBLEMA gamemode mysql was marked as the answer
Foloseste verificarea asta sa vezi daca s-a conectat cu succes la baza de date
if(Handle && mysql_errno(Handle) == 0) { print("[MYSQL]: Connection to database was established!"); }
-
WopsS's post in Problema string was marked as the answer
Salut,
Acel avertisment e din cauza ca deja ai o variabila cu numele string2 si giveplayer, pune-le alt nume.
-
WopsS's post in Problema /park was marked as the answer
Fai un debug la carVariables[vPersonal[vehicleid]][cRotate] cand se spawneaza masina. O metoda mai buna e sa o distrugi si sa o spawnezi iar, asa nu mai faci toate alea.
-
WopsS's post in Kick silent was marked as the answer
Foloseste strfind sa vezi daca contine textul | silent.
-
WopsS's post in Intrebare float was marked as the answer
Pai poti sa imparti direct la 60 de minute sa afli cate ore a jucat, fara sa mai faci toate alea. In loc de
floatround(floatmul(PlayerInfo[i][pPayDay]/60+1, 0.99), floatround_ceil); poti sa pui mai simplu
floatdiv(PlayerInfo[i][pPayDay], 60); Si asa daca ai 30 de minute jucate o sa ai 0.55 ore jucate.
https://wiki.sa-mp.com/wiki/Floatdiv
-
WopsS's post in Problema ordinea preturilor was marked as the answer
In acea iteratie modifica new i in new i = 0 (doar ca sa fi sigur ca o sa fie 0). Dupa asta nu face Stock[x][...] pentru ca daca tu o sa ai un id lipsa in baza de date o sa-ti dea crash, de exemplu sa zicem ca ai urmatoarele id-uri 1, 2, 3, 6, 8, tu o sa incepti sa accesezi pozitiile 6 si 8, dar ele nu exista in vectorul tau, asa ca foloseste pozitia curenta din vector, adica i-ul.
-
WopsS's post in Problema salvare variabila was marked as the answer
Pune
#define pSecondsx 1 si foloseste LIMIT 1 la sfarsitul comenzii SQL.
-
WopsS's post in Error la pornire server was marked as the answer
La functia LoadBizz accesezi pozitia 9, dar tu ai de la 0 pana la 9.
-
WopsS's post in Problema comanda /levelup was marked as the answer
Trebuie sa stergi ce tine de MySQL, adica astea
mysql_format(SQL,str,sizeof(str),"UPDATE `users` SET `LevelUP` = '1' WHERE `name`='%s'",PlayerInfo[playerid][pNormalName]); mysql_tquery(SQL,str,"",""); Update(playerid, pLevelUPx); Update(playerid, pCashx); Si dupa cand salvezi datele jucatorului sa salvezi si variabila pLevelUP. Uita-te cum se salveaza si celelalte.
-
WopsS's post in Problema afks was marked as the answer
Da, ai pus -6 acolo, dar tu ai 5 caractere. Pune -5.
strlen(sendername)-6
-
WopsS's post in Problema ceas was marked as the answer
In loc de %s%d:%s%d poti folosi %02d:%02d. Poti sa-i dai un printf sa vezi ce este in variabila hours?
-
WopsS's post in problema startevent was marked as the answer
Pune parametrul i (prize) inainte de s (text).
-
WopsS's post in Skin 0 la /spawn - GM BigZone edit by Ainox was marked as the answer
Pot doar sa presupun ceva, dar presupun ca
if(OnDuty[playerid] == 0) { SetPlayerSkin(playerid, PlayerInfo[playerid][pSecSkin]); } asta e problema. Lasa doar
SetPlayerSpawn(playerid); si vezi ce se intampla.
-
WopsS's post in Warning was marked as the answer
Pentru 235 pune
forward Reports(); inainte de
public Reports(); Pentru 215 nu stiu ce ai vrut sa faci, poate ai vrut sa faci o verificare la linia 6625, daca nu sterge chestia aia de acolo.
Pentru 202 nu ai pus bine parametrii pentru GetPlayerPos. https://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerPos