Description:
Adauga vehicule 'statice' (modelele sunt pre-incarcate pentru jucatori) in gamemode.
Important |
Poate fi folosita doar cand serverul porneste (sub OnGameModeInit). |
Parametri:
(modelid, Float:spawn_x, Float:spawn_y, Float:spawn_z, Float:z_angle, color1, color2)
modelid | Model ID pentru vehicul. |
Float:spawn_X | X-coordonata pentru vehicul. |
Float:spawn_Y | Y-coordonata pentru vehicul. |
Float:spawn_Z | Z-coordonata pentru vehicul. |
Float:z_angle | Directia vehiculului - unghi. |
color1 | ID-ul primei culori. ID culoare. -1 pentru aleatoriu. |
color2 | ID-ul pentru a doua culoare. ID culoare. -1 pentru aleatoriu. |
Return Values:
- ID Vehicul pentru vehiculul creat (intre 1 si MAX_VEHICLES).
- INVALID_VEHICLE_ID (65535) daca vehiculul nu a fost creat (limita de vehicule atinsa sau ID-ul vehicului este invalid).
Exemplu:
public OnGameModeInit() { // Add a Hydra to the game AddStaticVehicle(520, 2109.1763, 1503.0453, 32.2887, 82.2873, 0, 1); return 1; }
Related Functions
The following functions may be useful, as they are related to this function in one way or another.
- AddStaticVehicleEx: Add a static vehicle with custom respawn time.
- CreateVehicle: Create a vehicle.
- DestroyVehicle: Destroy a vehicle.
native AddStaticVehicle();