DCosmin
Membru-
Posts
95 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
3
DCosmin last won the day on June 19 2015
DCosmin had the most liked content!
About DCosmin
- Birthday 05/24/1995
Profile Information
-
Sex
Masculin
-
Location
Iasi
-
Interests
„Programeaza intotdeauna ca si cum cel care ajunge sa faca mentenanta codului ar fi un psihopat violent care stie unde locuiesti.” – Martin Golding
-
In-game Name
DCosmin
-
Level of knowledge
Experimentat
Contact Methods
- Website URL
-
Skype
diaconu.cosmin.constantin
DCosmin's Achievements
-
Eroare : array must be indexed (variable "Hacker")
DCosmin replied to iNTeL.'s question in Arhivă probleme
Deci cu acel for() treci prin toate ID-urile playerilor de pe server. „i” memorează acel ID și la apel Hacker dacă are s0b, e 1 iar dacă nu, e 0; Pe scurt, este un vector ce memorează 0/1 pentru playerii de pe server; Topic closed! -
Eroare : array must be indexed (variable "Hacker")
DCosmin replied to iNTeL.'s question in Arhivă probleme
Ia pune la acel if: if(Hacker[i] == 1) -
Eroare : array must be indexed (variable "Hacker")
DCosmin replied to iNTeL.'s question in Arhivă probleme
new Hacker[MAX_PLAYERS];Ai uitat să pui asta la începutul codului. Și la OnPlayerConnect să pui: Hacker[playerid] = 0; -
Presupun că ai făcut un Loader pentru mașini, vezi dacă mai întâi de toate resetează parametrii fiecărei mașini; înainte de a scrie!
-
Ai încercat să schimbi limba întregului calculator?
-
Arată cum arată o comanda de respawn la tine, gen /rac.
-
Ce înseamnă „Merge in totalitate” ? Încerci să reformulezi, sunt puțin în ceață. Încerc să ghicesc dar tot ce reușesc este că: comanda salvează setările dar la o comandă de respawn al vehiculelor, acestea nu apar la ultima poziție salvată cu /v park?!
-
Executând mysql_fetch_field_row(i,"fr_name"); format(name,sizeof(name),i);Ai salvat în name, numele lui, deci acum declară funcția de mai jos care te va ajuta să scoți ID-ul după nume: stock GetIdFromName(name[]) { for(new j = 0; j <= MAX_PLAYERS; j++) { if(IsPlayerConnected(j)) { new numevalidare[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(j, numevalidare, sizeof(numevalidare)); if(strcmp(numevalidare, name, true, strlen(playername)) == 0) { return j; } } } return INVALID_PLAYER_ID; }Apelul returnează ID-ul; Nu mai ai de făcut decât să faci new id_fri = GetIdFromName(name); SendClientMessage(id_fri, COLOR, mesaj);SAU new id_fri = GetIdFromName(name); ShowPlayerDialog(id_fri, DIALOG_PRIMIRE_MESAJ, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Mesaj", mesaj, "Raspunde", "Inchide");
-
0.3d-R2 ?! Actualizează tot serverul la ultima versiune, compilează cu ultimele .inc apărute și cu siguranță va merge! Să nu uiți să scoți și ultimele versiuni pentru plugins.
-
OFF: @HopaMitica Abține-te, asta e părerea ta, personală, așa că nu dramatiza. Eu la momentul actual folosesc Visual Studio.. Poți folosi și Notepad; și aproape orice editor text... La partea de compilare, trebuie lucrat. ON: Aruncă un ochi aici, poate te ajută pe viitor. ->PAWN for SA-MP in Notepad++<-
-
Fă ca în momentul în care selectează un prieten din acea listă să îi afișeze un nou dialog ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_MESAJ, DIALOG_STYLE_INPUT, "Mesaj", "Introduceti textul pe care doriti sa il trimiteti", "Trimite", "Renunta");După aceea, ceea ce scrii în căsuța dialogului, să memoreze într-un string, după care să trimită persoanei selectate, mesajul memorat în string. SendClientMessage(ID_PRIETEN, COLOR, mesaj);Sau să-i afișeze prietenului un dialog text: ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_PRIMIRE_MESAJ, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Mesaj", mesaj, "Raspunde", "Inchide");PS# In mesaj să salvezi într-un string (ex: mesaj[128]) sub forma: (”Mesaj privat de la %s: %s”, sender, mesajul_acestuia)
-
Mulțumim pentru feedback! Topic closed!
-
Dragilor, aceste modele sunt puse și gândite astfel încât totul să fie clar, simplu și ușor de înțeles/ interpretat. Pentru toată lumea. Vă rugăm pentru a mia oară să respectați modelele pentru o rapidă și organizată activitate pe forum. Topic closed!