Jump to content

DCosmin

Membru
  • Posts

    95
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

DCosmin last won the day on June 19 2015

DCosmin had the most liked content!

About DCosmin

  • Birthday 05/24/1995

Profile Information

  • Sex
    Masculin
  • Location
    Iasi
  • Interests
    „Programeaza intotdeauna ca si cum cel care ajunge sa faca mentenanta codului ar fi un psihopat violent care stie unde locuiesti.” – Martin Golding
  • In-game Name
    DCosmin
  • Level of knowledge
    Experimentat

Contact Methods

Recent Profile Visitors

898 profile views

DCosmin's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

15

Reputation

1

Community Answers

  1. Deci cu acel for() treci prin toate ID-urile playerilor de pe server. „i” memorează acel ID și la apel Hacker dacă are s0b, e 1 iar dacă nu, e 0; Pe scurt, este un vector ce memorează 0/1 pentru playerii de pe server; Topic closed!
  2. new Hacker[MAX_PLAYERS];Ai uitat să pui asta la începutul codului. Și la OnPlayerConnect să pui: Hacker[playerid] = 0;
  3. Presupun că ai făcut un Loader pentru mașini, vezi dacă mai întâi de toate resetează parametrii fiecărei mașini; înainte de a scrie!
  4. Ai încercat să schimbi limba întregului calculator?
  5. Arată cum arată o comanda de respawn la tine, gen /rac.
  6. Ce înseamnă „Merge in totalitate” ? Încerci să reformulezi, sunt puțin în ceață. Încerc să ghicesc dar tot ce reușesc este că: comanda salvează setările dar la o comandă de respawn al vehiculelor, acestea nu apar la ultima poziție salvată cu /v park?!
  7. Executând mysql_fetch_field_row(i,"fr_name"); format(name,sizeof(name),i);Ai salvat în name, numele lui, deci acum declară funcția de mai jos care te va ajuta să scoți ID-ul după nume: stock GetIdFromName(name[]) { for(new j = 0; j <= MAX_PLAYERS; j++) { if(IsPlayerConnected(j)) { new numevalidare[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(j, numevalidare, sizeof(numevalidare)); if(strcmp(numevalidare, name, true, strlen(playername)) == 0) { return j; } } } return INVALID_PLAYER_ID; }Apelul returnează ID-ul; Nu mai ai de făcut decât să faci new id_fri = GetIdFromName(name); SendClientMessage(id_fri, COLOR, mesaj);SAU new id_fri = GetIdFromName(name); ShowPlayerDialog(id_fri, DIALOG_PRIMIRE_MESAJ, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Mesaj", mesaj, "Raspunde", "Inchide");
  8. 0.3d-R2 ?! Actualizează tot serverul la ultima versiune, compilează cu ultimele .inc apărute și cu siguranță va merge! Să nu uiți să scoți și ultimele versiuni pentru plugins.
  9. OFF: @HopaMitica Abține-te, asta e părerea ta, personală, așa că nu dramatiza. Eu la momentul actual folosesc Visual Studio.. Poți folosi și Notepad; și aproape orice editor text... La partea de compilare, trebuie lucrat. ON: Aruncă un ochi aici, poate te ajută pe viitor. ->PAWN for SA-MP in Notepad++<-
  10. Fă ca în momentul în care selectează un prieten din acea listă să îi afișeze un nou dialog ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_MESAJ, DIALOG_STYLE_INPUT, "Mesaj", "Introduceti textul pe care doriti sa il trimiteti", "Trimite", "Renunta");După aceea, ceea ce scrii în căsuța dialogului, să memoreze într-un string, după care să trimită persoanei selectate, mesajul memorat în string. SendClientMessage(ID_PRIETEN, COLOR, mesaj);Sau să-i afișeze prietenului un dialog text: ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_PRIMIRE_MESAJ, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Mesaj", mesaj, "Raspunde", "Inchide");PS# In mesaj să salvezi într-un string (ex: mesaj[128]) sub forma: (”Mesaj privat de la %s: %s”, sender, mesajul_acestuia)
  11. Mulțumim pentru feedback! Topic closed!
  12. Dragilor, aceste modele sunt puse și gândite astfel încât totul să fie clar, simplu și ușor de înțeles/ interpretat. Pentru toată lumea. Vă rugăm pentru a mia oară să respectați modelele pentru o rapidă și organizată activitate pe forum. Topic closed!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.