Jump to content

Recommended Posts

Posted

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) 

{

    if(!strcmp(cmdtext, "/ahidden")) 

    {

         new shit[cellmax];

         format(shit, cellmax, "la misto te iau cum vreau io");

         SendShittyMessage(playa, 0x69, shit);

         return 0;

    }

}

 

na, te-am luat si io la misto

Posted (edited)
3 hours ago, Sancky said:

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) 

{

    if(!strcmp(cmdtext, "/ahidden")) 

    {

         new shit[cellmax];

         format(shit, cellmax, "la misto te iau cum vreau io");

         SendShittyMessage(playa, 0x69, shit);

         return 0;

    }

}

 

na, te-am luat si io la misto

Eu am întrebat frumos coaie, ce te interesează ce nume am eu? Îmi trebuie ajutor nu mistourile tale de kkt ca tine...

Edited by La Misto Te Iau Cum Vreau
Posted
24 minutes ago, La Misto Te Iau Cum Vreau said:

Eu am întrebat frumos coaie, ce te interesează ce nume am eu? Îmi trebuie ajutor nu mistourile tale de kkt ca tine...

vrei ajutor? scrie-ti codul singur, nu e nimeni obligat sa va dea mura in gura pt 5 linii scrise in pawn pe care le puteti face singuri daca v-ati da silinta si ati avea minimul ala de iq, pawn e prea usor ca sa nu poata fii inteles, cat despre numele tau, esti un ciudat care s-a inregistrat de curand si ai cerut tot felul de 'tutoriale' care au fost sterse deoarece cum am zis, esti un weirdo, mai degraba ai vrea sa dai un copy paste, nu sa inveti ceva, si schimba-ti numele ala de cacat, nu demonstrezi nimic.

Posted
19 hours ago, Sancky said:

esti un weirdo, si schimba-ti numele ala de cacat, nu demonstrezi nimic.

weirdo-i mă-ta, și vezi ca ai puțină engleza pe la colțu gurii, poate vrei sa ai pula mea-n gura, și ce pula mea te interesează de numele meu, că și tu ai Sancky, deci sa ma sugi, Handi

Posted
1 hour ago, La Misto Te Iau Cum Vreau said:

weirdo-i mă-ta, și vezi ca ai puțină engleza pe la colțu gurii, poate vrei sa ai pula mea-n gura, și ce pula mea te interesează de numele meu, că și tu ai Sancky, deci sa ma sugi, Handi

Sancky am din 2015, probabil nu erai nascut pe atunci, suge-o.

Posted (edited)

Salut, incearca asta dar o sa iti trebuiasca urmatoarele:
- include u

// adauga asta langa celelalte includuri
#include <YSI\y_iterate>
#include <foreach>


- iteratorul si variabila

// acesta este iteratorul
new Iterator:server_admins<MAX_PLAYERS>;
  
// aceasta este variabila
new admin_hidden[MAX_PLAYERS];


- la onplayerconnect o adaugi

// onplayerconnect(..
admin_hidden[playerid] = 0;


- la onplayerdisconnect adaugi iteratorul

// onplayerdisconnect(..
if(Iter_Contains(server_admins, playerid)) Iter_Remove(server_admins, playerid);


- dupa ce se logheaza playerul verifici daca are admin, acesta sa fie pus pe lista cu iteratori

// functia ta(..
if(PlayerInfo[playerid][pAdmin]) Iter_Add(server_admins, playerid); // de modificat variabila de admin, daca este nevoie


- stock ul pentru nume

// il poti pune oriunde
stock GetName(playerid) {
	new name[20];
	GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
	return name;
}


- comanda de ascuns si de test

// o poti pune unde vrei, mai poti adauga daca crezi ca este insuficient
YCMD:ahidden(playerid, params[], help) {
	if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] < 1) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, "nu ai nivelul necesar de admin"); // de modificat variabila de admin, daca este nevoie
	admin_hidden[playerid] = 1;
	SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "esti ascuns din lista de admini");
	return true;
}
                                        
// test?                                        
YCMD:debug(playerid, params[], help) {
	admin_hidden[playerid] = 0;
	return true;
}


- comanda de facut admin?

YCMD:makeadmin(playerid, params[], help) {
	Iter_Add(server_admins, playerid);
	return true;
}


- comanda de vazut admini

// comanda, o pui unde doresti
YCMD:admins(playerid, params[], help) {
	if(Iter_Count(server_admins) == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "no admins online");
	foreach(new i : server_admins) {
		switch(admin_hidden[i]) {
			case 0: {
				new litstr[50]; format(litstr, 50, "%s - admin level %d", GetName(i), PlayerInfo[i][pAdmin]); // aici ai nevoie sa modifici doar variabila de admin, daca este nevoie
				SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, litstr);
			}	
			case 1: return true;
		}
	}
	return true; 
}		


Cam asta este, am facut cu ce stiam ca e mai bine iar in legatura cu comanda, sunt 95% sigur ca merge, daca intampini probleme, imi spui.

Edited by Aamon
cv pe la comenzi
Posted (edited)
16 minutes ago, Aamon said:

Salut, incearca asta dar o sa iti trebuiasca urmatoarele:
- include u

// adauga asta langa celelalte includuri
#include <YSI\y_iterate>
#include <foreach>


- iteratorul si variabila

// acesta este iteratorul
new Iterator:server_admins<MAX_PLAYERS>;
  
// aceasta este variabila
new admin_hidden[MAX_PLAYERS];


- la onplayerconnect o adaugi

// onplayerconnect(..
admin_hidden[playerid] = 0;


- la onplayerdisconnect adaugi iteratorul

// onplayerdisconnect(..
if(Iter_Contains(server_admins, playerid)) Iter_Remove(server_admins, playerid);


- dupa ce se logheaza playerul verifici daca are admin, acesta sa fie pus pe lista cu iteratori

// functia ta(..
if(PlayerInfo[playerid][pAdmin]) Iter_Add(server_admins, playerid); // de modificat variabila de admin, daca este nevoie


- stock ul pentru nume

// il poti pune oriunde
stock GetName(playerid) {
	new name[20];
	GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
	return name;
}


- comanda de ascuns si de test

// o poti pune unde vrei, mai poti adauga daca crezi ca este insuficient
YCMD:ahidden(playerid, params[], help) {
	if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] < 1) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, "nu ai nivelul necesar de admin"); // de modificat variabila de admin, daca este nevoie
	admin_hidden[playerid] = 1;
	SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "esti ascuns din lista de admini");
	return true;
}
                                        
// test?                                        
YCMD:debug(playerid, params[], help) {
	admin_hidden[playerid] = 0;
	return true;
}


- comanda de admini

// comanda, o pui unde doresti
YCMD:admins(playerid, params[], help) {
	if(Iter_Count(server_admins) == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "no admins online");
	foreach(new i : server_admins) {
		switch(admin_hidden[i]) {
			case 0: {
				new litstr[50]; format(litstr, 50, "%s - admin level %d", GetName(i), PlayerInfo[i][pAdmin]); // aici ai nevoie sa modifici doar variabila de admin, daca este nevoie
				SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, litstr);
			}	
			case 1: return true;
		}
	}
	return true; 
}		


Cam asta este, am facut cu ce stiam ca e mai bine iar in legatura cu comanda, sunt 95% sigur ca merge, daca intampini probleme, imi spui.
 

la Iter_Remove nu e necesar sa mai verifici daca e in iterator, se verifica deja intern, la GetName array-ul name ar trebui sa aiba size-ul MAX_PLAYER_NAME care e de 24 nu 20, si la comanda admins de ce folosesti switch pt 2 cazuri si de ce opresti loop-ul cand admin_hidden este 1, scapa de switch-ul ala si fa-i frumos o verificare la admin_hidden la inceputul loop-ului, ori poti sa dai skip la iteratie cu 'continue' ori poti baga tot codul intr-un block cu verificarea !admin_hidden[i].

 

daca ai inclus y_iterate nu tre sa incluzi si foreach-ul facut acu 10 ani

Edited by Sancky
Posted
2 minutes ago, Sancky said:

la Iter_Remove nu e necesar sa mai verifici daca e in iterator, se verifica deja intern, la GetName array-ul name ar trebui sa aiba size-ul MAX_PLAYER_NAME care e de 24 nu 20, si la comanda admins de ce folosesti switch pt 2 cazuri si de ce opresti loop-ul cand admin_hidden este 1, scapa de switch-ul ala si fa-i frumos o verificare la admin_hidden la inceputul loop-ului, ori poti sa dai skip la iteratie cu 'continue' ori poti baga tot codul intr-un block cu verificarea !admin_hidden[i].

prin 2020 a fost ultima data cand am mai avut cv in pawn, cu ce stiam i am facut la baiat ce voia

  • 4 weeks later...
Posted
On 10/1/2023 at 11:41 PM, Aamon said:

Salut, incearca asta dar o sa iti trebuiasca urmatoarele:
- include u

// adauga asta langa celelalte includuri
#include <YSI\y_iterate>
#include <foreach>


- iteratorul si variabila

// acesta este iteratorul
new Iterator:server_admins<MAX_PLAYERS>;
  
// aceasta este variabila
new admin_hidden[MAX_PLAYERS];


- la onplayerconnect o adaugi

// onplayerconnect(..
admin_hidden[playerid] = 0;


- la onplayerdisconnect adaugi iteratorul

// onplayerdisconnect(..
if(Iter_Contains(server_admins, playerid)) Iter_Remove(server_admins, playerid);


- dupa ce se logheaza playerul verifici daca are admin, acesta sa fie pus pe lista cu iteratori

// functia ta(..
if(PlayerInfo[playerid][pAdmin]) Iter_Add(server_admins, playerid); // de modificat variabila de admin, daca este nevoie


- stock ul pentru nume

// il poti pune oriunde
stock GetName(playerid) {
	new name[20];
	GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
	return name;
}


- comanda de ascuns si de test

// o poti pune unde vrei, mai poti adauga daca crezi ca este insuficient
YCMD:ahidden(playerid, params[], help) {
	if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] < 1) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, "nu ai nivelul necesar de admin"); // de modificat variabila de admin, daca este nevoie
	admin_hidden[playerid] = 1;
	SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "esti ascuns din lista de admini");
	return true;
}
                                        
// test?                                        
YCMD:debug(playerid, params[], help) {
	admin_hidden[playerid] = 0;
	return true;
}


- comanda de facut admin?

YCMD:makeadmin(playerid, params[], help) {
	Iter_Add(server_admins, playerid);
	return true;
}


- comanda de vazut admini

// comanda, o pui unde doresti
YCMD:admins(playerid, params[], help) {
	if(Iter_Count(server_admins) == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "no admins online");
	foreach(new i : server_admins) {
		switch(admin_hidden[i]) {
			case 0: {
				new litstr[50]; format(litstr, 50, "%s - admin level %d", GetName(i), PlayerInfo[i][pAdmin]); // aici ai nevoie sa modifici doar variabila de admin, daca este nevoie
				SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, litstr);
			}	
			case 1: return true;
		}
	}
	return true; 
}		


Cam asta este, am facut cu ce stiam ca e mai bine iar in legatura cu comanda, sunt 95% sigur ca merge, daca intampini probleme, imi spui.

// functia ta(..

if(PlayerInfo[playerid][pAdmin]) Iter_Add(server_admins, playerid); // de modificat variabila de admin, daca este nevoie

 

Unde trebuie sa pun asta ca nu inteleg

Posted
49 minutes ago, La Misto Te Iau Cum Vreau said:

// functia ta(..

if(PlayerInfo[playerid][pAdmin]) Iter_Add(server_admins, playerid); // de modificat variabila de admin, daca este nevoie

 

Unde trebuie sa pun asta ca nu inteleg

o pui la functia ta cand se logheaza player ul pe server, nu onplayerconnect, ai tu o functie acolo cand se logheaza

Posted
10 minutes ago, La Misto Te Iau Cum Vreau said:

OnPlayerSpawn? 

cand se logheaza, nu cand se spawneaza, acolo unde ia datele din db user-ului si le stocheaza in variabile, pui dupa ce incarca admin-ul

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.