Jump to content

Servicii scripting - Flavius


Flaviushz

Recommended Posts

Salut. Numele meu este Flavius. Am varsta de 17 ani.

Caut un baiat serios care dorește sa deschidă un proiect.

Nivel de cunostinte: mediu (2 ani de experienta)

Portofoliu: + multe altele

https://pastebin.com/1NL531J8 
poze: https://imgur.com/a/xlaQqg

Multă sănătate și numai bine va doresc! 

 

 

 

Edited by Flaviushz
  • Thanks 2

Doamne ajuta!

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Flaviushz said:

Salut. Numele meu este Flavius. Am varsta de 15 ani. Sunt student la Ecaterina Teodoroiu din Targu Jiu pe matematica-informatica. 

Caut un baiat serios care dorește sa deschidă un proiect.

Nivel de cunostinte: mediu (2 ani de experienta')

-> Celălalt cont l-am pierdut printre care si niște sisteme făcute de mine. Pentru cei interesați astept un mesaj aici pe site.

Multă sănătate și numai bine va doresc!

 

 

 

 

N-ar strica un link de la vechiul cont, sau ceva postari/demonstratii facute pe contul acesta.

Totusi, inca o mica parere, 2 ani nu sunt destui :) Bine, probabil unii invata mult mai repede, intr-un timp foarte scurt, dar totusi tot nu mi-se pare destul.

Oricum, mult succes in ceea ce faci, si sper sa te tii de treaba, si sa speram ca open.mp -ul, va repopula comunitatea de sa-mp din romania.

Mult succes la liceu ❤️ 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, VAurel said:

N-ar strica un link de la vechiul cont, sau ceva postari/demonstratii facute pe contul acesta.

Totusi, inca o mica parere, 2 ani nu sunt destui :) Bine, probabil unii invata mult mai repede, intr-un timp foarte scurt, dar totusi tot nu mi-se pare destul.

Oricum, mult succes in ceea ce faci, si sper sa te tii de treaba, si sa speram ca open.mp -ul, va repopula comunitatea de sa-mp din romania.

Mult succes la liceu ❤️ 

in teorie 2 ani sunt suficienti daca ii faci cum trebuie.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Just now, segmentationfault said: