Jump to content

/startmission


AnDrEyUpS

Recommended Posts

Salut @AnDrEyUpS,

De ce nu creezi o variabila noua prin care sa verifici daca jucatorul a inceput misiunea?

Exemplu:

new startedMission[ MAX_PLAYERS ]; //variabila creata

cmd:startmission( playerid, params[] ) {
	
	if( startedMission[ playerid ] ) 
		return SendClientMessage( playerid, -1, "Deja esti intr-o misiune." );

	startedMission[ playerid ] = 1; //setata pe 1 (adica a inceput misiunea)
	SendClientMessage( playerid, -1, "Ai inceput o noua misiune." );

	//restul de cod pe care il ai

	return true; }

Iar cand termini misiunea, resetezi verificarea prin urmatoarea linie "startedMission[ playerid ] = 0;".

Edited by shane
  • Upvote 1

Daca te-am ajutat =>

spacer.png

Link to comment
Share on other sites

Acum 14 ore, shane a spus:

Salut @AnDrEyUpS,

De ce nu creezi o variabila noua prin care sa verifici daca jucatorul a inceput misiunea?

Exemplu:


new startedMission[ MAX_PLAYERS ]; //variabila creata

cmd:startmission( playerid, params[] ) {
	
	if( startedMission[ playerid ] ) 
		return SendClientMessage( playerid, -1, "Deja esti intr-o misiune." );

	startedMission[ playerid ] = 1; //setata pe 1 (adica a inceput misiunea)
	SendClientMessage( playerid, -1, "Ai inceput o noua misiune." );

	//restul de cod pe care il ai

	return true; }

Iar cand termini misiunea, resetezi verificarea prin urmatoarea linie "startedMission[ playerid ] = 0;".

Bro am uitat sa iti spun ca am comanda /finish pentru startmission cum fac sa adaug chestia aia la /finish gen sa fie verificarea acolo? Cand dau /startmission imi zice ca ai inceput deja misiunea.

Link to comment
Share on other sites

1 oră în urmă, AnDrEyUpS a spus:

Bro am uitat sa iti spun ca am comanda /finish pentru startmission cum fac sa adaug chestia aia la /finish gen sa fie verificarea acolo? Cand dau /startmission imi zice ca ai inceput deja misiunea.

Pai la /startmission faci cum a zis baiatul mai sus, si la /finish sau cand termini misiunea adaugi 

//cand /finish
if(!startedMission[playerid]) return SendClientMessage(playerid, -1, "Nu esti intr-o misiune");
startedMission[ playerid ] = 0;
//cand termini misiunea
startedMission[ playerid ] = 0;

 

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, AnDrEyUpS said:

Bro am uitat sa iti spun ca am comanda /finish pentru startmission cum fac sa adaug chestia aia la /finish gen sa fie verificarea acolo? Cand dau /startmission imi zice ca ai inceput deja misiunea.

Foarte simplu, precum ti-a explicat si Allexseiggen mai sus.

Exemplu:

cmd:finish( playerid, params[] ) {

	if( !startedMission[ playerid ] ) 
		return SendClientMessage( playerid, -1, "Nu esti intr-o cursa." );

	//dupa care, daca jucatorul este in cursa, ii resetam variabila
	startedMission[ playerid ] = 0;

	// si restul de cod pe care il ai tu

	return true; }

 

Daca te-am ajutat =>

spacer.png

Link to comment
Share on other sites

Acum 1 oră, shane a spus:

Foarte simplu, precum ti-a explicat si Allexseiggen mai sus.

Exemplu:


cmd:finish( playerid, params[] ) {

	if( !startedMission[ playerid ] ) 
		return SendClientMessage( playerid, -1, "Nu esti intr-o cursa." );

	//dupa care, daca jucatorul este in cursa, ii resetam variabila
	startedMission[ playerid ] = 0;

	// si restul de cod pe care il ai tu

	return true; }

 

Am rezolvat.! Multumesc de ajutor.

Link to comment
Share on other sites

Acum 11 ore, Allxseiggen a spus:

Pai la /startmission faci cum a zis baiatul mai sus, si la /finish sau cand termini misiunea adaugi 


//cand /finish
if(!startedMission[playerid]) return SendClientMessage(playerid, -1, "Nu esti intr-o misiune");
startedMission[ playerid ] = 0;
//cand termini misiunea
startedMission[ playerid ] = 0;

 

Am rezolvat.! Multumesc de ajutor.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.