Jump to content
  • 0

Damage afk


LeetRomania

Question

8 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
19 minutes ago, WopsS said:

Salut,

Din cate stiu viata le scade cand revin din nou in joc.

Da, dar e naspa. Pe alte servere am vazut ca se poate.. De exemplu daca un player este AFK si are wanted iar un cop merge sa-l omoare, pana nu intra playerul in joc, cop-ul nu primeste bonusul.. 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Just now, LeetRomania said:

Da, dar e naspa. Pe alte servere am vazut ca se poate.. De exemplu daca un player este AFK si are wanted iar un cop merge sa-l omoare, pana nu intra playerul in joc, cop-ul nu primeste bonusul.. 

Pai da, se apeleaza functia OnPlayerDeath cand revine in joc.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

In cazul in care jucatorii sunt AFK, faci tu calculele necesare sa verifici daca jucatorii ar trebui sa fie morti si apelezi direct OnPlayerDeath din OnPlayerGiveDamage/OnPlayerWeaponShot.

Ar trebui sa ai grija daca faci asta pentru ca OnPlayerDeath va fi apelat automat de server cand jucatorul va reveni din AFK, asa ca trebuie sa anulezi acel apel. (o simpla variabila bool care verifica daca OPD a fost apelat de tine, din script)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Asta se intampla pentru ca tu te bazezi doar pe damageul raportat de jucatorul care il primeste, iar in cazul in care acesta este AFK (cazul de fata), jucatorul nu raporteaza damage primit, deci poti trage in el pana cand se lanseaza GTA 6 ca nu reactioneaza la gloante.

Tu trebuie sa ai o variabila globala care stocheaza pt fiecare jucator ce viata are (HP+AP), iar in momentul cand OnPlayerGiveDamage e apelat, tu scazi din acea variabila damageul cauzat. In momentul cand valoarea variabilei este <= 0, atunci apelezi manual OnPlayerDeath si creezi o alta variabila (eg: AlreadyDead) pe care o setezi pe 1 pentru jucatorul mort. Cand jucatorul va reveni din AFK, OnPlayerDeath va fi apelat "din oficiu", iar tu te vei folosi de variabila AlreadyDead pentru a face apelul asta inutil (eg: pui la inceputul OnPlayerDeath: " if(AlreadyDead[playerid]) { AlreadyDead[playerid] = 0; return 0; }"  )

 

Optional, poti seta mortului alt virtualworld ca sa dispara din peisaj pana revine din AFK.

Edited by Spmn
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.