Jump to content
  • 0

[ajutor]Sistem de quest-uri


rpg

Question

Problema intalnita (descriere):as vrea sa adaug in gamemode-ul meu un sistem de quest-uri(luat de pe net si facut de  @ZEW DreQusoR).Problema este ca sistemul e facut in asa fel incat sa gasesti inimile intr-o anumita ordine,iar eu chiar de asta vreau sa scap.Am incercat sa fac in asa fel incat sa nu conteze ordinea,dar a aparut un bug in care daca treceai de mai multe ori printr-o inima(adica pickup mai bine zis) se punea +1,ca si cum ai fii gasit si a2-a inima,a3-a inima,s.a.m.d .Ce trebuie sa modific din script ca sa nu mai conteze ordinea in care gasesti inima?
Ero(area / rile) / warning-(ul / urile): -

Liniile de cod / sursa / script-ul(obligatoriu): http://pastebin.com/GgTwFsSc

Multumesc!

Dau +1 rep

Edited by rpg

giphy.gif.418e22646746f7065f229917bd9fae15.gif

Link to comment
Share on other sites

7 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
29 minutes ago, rpg said:

Un exemplu daca se poate?(sunt incepator in limbajul pawn...)

Definesti numarul maxim de quest-uri care pot sa existe pe jucator.

#define MAX_QUESTS 10;

Initalizezi o matrice pentru fiecare jucator care cu 10 coloane (quest-uri). Poti sa o adaptezi pentru PlayerInfo daca vrei.

new bool:QuestPickups[MAX_PLAYERS][MAX_QUESTS];

La OnPlayerConnect marchezi quest-urile ca necompletate.

for(new i = 0; i < MAX_QUESTS; i++)
{
    QuestPickups[playerid][i] = false;
}

Cand vrei sa verifici daca jucatorul are quest-ul necompletat faci

if (QuestPickups[playerid][id] == false)
{
	// Quest-ul este necompletat.
}

Unde ii dai jucatorului rasplata pentru quest ii spui sa marcheze quest-ul ca si completat.

QuestPickups[playerid][id] = true;

 

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 0
2 hours ago, WopsS said:

Poți să faci un vector pe jucător în care să ții minte pe unde a trecut și să verifici când trece prin acel pick-up dacă a trecut, dacă nu să îi dai ce are nevoie.

Un exemplu daca se poate?(sunt incepator in limbajul pawn...)

giphy.gif.418e22646746f7065f229917bd9fae15.gif

Link to comment
Share on other sites

  • 0
8 hours ago, WopsS said:

Definesti numarul maxim de quest-uri care pot sa existe pe jucator.


#define MAX_QUESTS 10;

Initalizezi o matrice pentru fiecare jucator care cu 10 coloane (quest-uri). Poti sa o adaptezi pentru PlayerInfo daca vrei.


new bool:QuestPickups[MAX_PLAYERS][MAX_QUESTS];

La OnPlayerConnect marchezi quest-urile ca necompletate.


for(new i = 0; i < MAX_QUESTS; i++)
{
    QuestPickups[playerid][i] = false;
}

Cand vrei sa verifici daca jucatorul are quest-ul necompletat faci

Unde ii dai jucatorului rasplata pentru quest ii spui sa marcheze quest-ul ca si completat.


QuestPickups[playerid][id] = true;

 

Multumesc mult,numai ca am o nelamurire la :

if (QuestPickups[playerid][id] == false)
{
	// Quest-ul este necompletat.
}

Unde ar trebuii sa il pun si ,ce sa pun sa faca unde scrie "quest-ul este necompletat"?

Anyway,ai un +1 de la mine. :)

Edited by rpg

giphy.gif.418e22646746f7065f229917bd9fae15.gif

Link to comment
Share on other sites

  • 0
2 hours ago, Spmn said:

Il pui in momentul cand ridica un pickup.

Ar trebui in interior sa afisezi ca tocmai a colectat un pickup, iar in cazul in care le-a colectat pe toate, ii dai premiul.

Mersi pt raspuns!

Oricum...am inceput sa lucrez la un sistem de quest care se salveaza in baza ca sa nu mai trebuie sa se stearga progresul cand iese playerul de pe server... .

+1Up.

giphy.gif.418e22646746f7065f229917bd9fae15.gif

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.