Jump to content
  • 0

Problema masini personale


MAXYMUSS

Question

Problema intalnita (descriere): Uneori ( dupa vro 20 de playeri dupa cum am observat ) se buguiesc id la masini , de exemplu eu am masina 335 si o mai au inca 3-4-5 playeri
Ero(area / rile) / warning-(ul / urile): -
Liniile de cod / sursa / script-ul(obligatoriu):

	if(playerVariables[playerid][pCarModel1] >= 1)
	{

			if(doesVehicleExist(playerVariables[playerid][pCarID1])) DestroyVehicle(playerVariables[playerid][pCarID1]);
			
			playerVariables[playerid][pCarID1] = CreateVehicle(playerVariables[playerid][pCarModel1], playerVariables[playerid][pCarPos1][0], playerVariables[playerid][pCarPos1][1], playerVariables[playerid][pCarPos1][2], playerVariables[playerid][pCarPos1][3], playerVariables[playerid][pCarColour1][0], playerVariables[playerid][pCarColour1][1], -1);

			for(new i = 0; i < 17; i++)
			{
				if(playerVariables[playerid][pCarMods1][i] >= 1) AddVehicleComponent(playerVariables[playerid][pCarID1], playerVariables[playerid][pCarMods1][i]);
			}
			systemVariables[vehicleCounts][1]++;
			if(playerVariables[playerid][pCarPaintjob] >= 0) ChangeVehiclePaintjob(playerVariables[playerid][pCarID1], playerVariables[playerid][pCarPaintjob]);
	        SetVehicleNumberPlate(playerVariables[playerid][pCarID1], playerVariables[playerid][pCarLicensePlate]);

	        SetVehicleVirtualWorld(playerVariables[playerid][pCarID1], GetVehicleVirtualWorld(playerVariables[playerid][pCarID1])+1);
	        SetVehicleVirtualWorld(playerVariables[playerid][pCarID1], GetVehicleVirtualWorld(playerVariables[playerid][pCarID1])-1);
			SetVehicleToRespawnEx(playerVariables[playerid][pCarID1]);
			// alarma
			alarmed[playerVariables[playerid][pCarID1]] = 0;

	}


Imagini / Video (optional): 
Ati incercat sa rezolvati singur?: da

Link to comment
Share on other sites

9 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Se amesteca id-urile pentru ca , probabil , se incurca cu masinile care sunt deja pe server (case / factiuni / job-uri) . Fa o variabila in care stochezi toate masinile de pe server iar masinile personale sa se creeze de la numarul de masini + 1.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Pai asta am si facut , problema e ca nu se amesteca de la ultimul id al masinilor existente , se amesteca spontan , eu am masina 355 altu are masina 357 si bugu se face la masina 360 de exemplu , si se distrug cand iese jucatorul de pe server 

Edited by MAXYMUSS
Link to comment
Share on other sites

  • 0
45 minutes ago, MAXYMUSS said:

Pai asta am si facut , problema e ca nu se amesteca de la ultimul id al masinilor existente , se amesteca spontan , eu am masina 355 altu are masina 357 si bugu se face la masina 360 de exemplu , si se distrug cand iese jucatorul de pe server 

Este posibil să ai niste mașini în baza de date, si se creează de aiurea.

**********************************

Servicii Scripting de calitate:

*********************************

Future Project: ExpertGame

*********************************

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Trebuie urmarit cu atentie comportamentul ID-urilor deoarece atata timp cat tu ai sa dai destroy la o masina, urmatoarea creata va avea ca ID cel mai mic ID disponibil de la alta masina care a fost in trecut creata si in prezent distrusa. Eu spre exemplu am un simplu load cu gvar a masinilor ce apartin de factiune si provin din baza de date dupa care 10 biciclete care nu sunt stocate in niciun fel, is libere pentru ca mereu vor avea intervalul de ID-uri 220-230. Ei bine cand vine vorba de masini la mine sunt pe variabilele facute pe slot-uri si ma asigur ca dupa fiecare destroy ii dau si un = INVALID_VEHICLE_ID; pentru a fi sigur ca am anulat variabila respectiva. La job-uri am venit cu ideea de a crea masina doar cand ai nevoie de ea si anume cand dai /work pentru a nu avea masini aiurea spawnate care oricum nu vor fi destule niciodata. In fine poate n-ai sa citesti tot ce ti-am scris mai sus dar iti recomand sa rescreii cat de cat codul si sa bagi mult DEBUG pentru a vedea ce si cum se intampla cu masinile.

Sinner.png

Link to comment
Share on other sites

  • 0
5 hours ago, SoNNy.sys said:

Trebuie urmarit cu atentie comportamentul ID-urilor deoarece atata timp cat tu ai sa dai destroy la o masina, urmatoarea creata va avea ca ID cel mai mic ID disponibil de la alta masina care a fost in trecut creata si in prezent distrusa. Eu spre exemplu am un simplu load cu gvar a masinilor ce apartin de factiune si provin din baza de date dupa care 10 biciclete care nu sunt stocate in niciun fel, is libere pentru ca mereu vor avea intervalul de ID-uri 220-230. Ei bine cand vine vorba de masini la mine sunt pe variabilele facute pe slot-uri si ma asigur ca dupa fiecare destroy ii dau si un = INVALID_VEHICLE_ID; pentru a fi sigur ca am anulat variabila respectiva. La job-uri am venit cu ideea de a crea masina doar cand ai nevoie de ea si anume cand dai /work pentru a nu avea masini aiurea spawnate care oricum nu vor fi destule niciodata. In fine poate n-ai sa citesti tot ce ti-am scris mai sus dar iti recomand sa rescreii cat de cat codul si sa bagi mult DEBUG pentru a vedea ce si cum se intampla cu masinile.

Mersi mult , cred ca pana la urma o sa rescriu sistemul si o sa pun debug .

Daedric am presupus la inceput problema bazei de date sa fi fost o masina sau mai multe create prost si am dat backup la o baza de date de acum o luna care era ok 

La mine problema a venitd de curand si fara sa fac ceva anume la sistem din motivul asta am cerut si ajutorul aici , bugul apare uneori si apar pe masini existente , foarte dubios imi pare cand eu distrug masina cu id buguit si da proprietaru spawn (automat se creaza alta masina cu alt id sau acelas si mai da si spawn celalant proprietar fictiv tot buguita e si ei de ex au masini diferite unu are sultan altu uranus

Link to comment
Share on other sites

  • 0
50 minutes ago, SoNNy.sys said:

Nu vreau sa fiu rau da asa patesti cand nu e GM-ul tau...Ce-i facut de la 0 si de manutele tale e sfant.

Stiu dar cred ca 2-3 sisteme asta si cel de case si biz mai sunt cele "stock" al gm-ului 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.