Jump to content

Giftbox


VladDz.

Recommended Posts

Problema intalnita (descriere): Deci daca un jucator da /getgift, iar dupa da /q, cand intra inapoi nu trebuie sa astepte x ore, ci poate sa dea din nou /getgift.
Ero(area / rile) / warning-(ul / urile): Am adaugat asta la on player disconnect.
 

mysql_format(handle, gQuery, sizeof(gQuery), "UPDATE `players` SET `Gift` = '2' WHERE `ID` = %d", PlayerInfo[playerid][pSQLID]);
    PlayerInfo[playerid][pGift] = 2;
    Update(playerid, pGiftx);


Liniile de cod / sursa / script-ul(obligatoriu): -
    Update(playerid, pGiftx);

Imagini / Video (optional): -
Ati incercat sa rezolvati singur?: Da, am incercat. 

mysql_format(handle, gQuery, sizeof(gQuery), "UPDATE `players` SET `Gift` = '2' WHERE `ID` = %d", PlayerInfo[playerid][pSQLID]);
    PlayerInfo[playerid][pGift] = 2;
    Update(playerid, pGiftx);

sal

Link to comment
Share on other sites

pGift -> trebuie definit  #define  pGiftx  xx // numarul pe care doresti sa il pun ; apoi trebuie sa il definesti la enum pInfo -> pGift; apoi trebuie definit la Functia de update; apoi trebuie definit la functia onplayerregister spre ex -> mysql_fetch_field_row(result, "VarGift"); PlayerInfo[playerid][pVarGift] = strval( result ); si dupa trebuie definit in baza de date la enum-ul pInfo .

Daca ti-am fost de ajutor, nu uita sa dai +1 !

Edited by rStyle
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 11.02.2016 at 22:21, rStyle said:

pGift -> trebuie definit  #define  pGiftx  xx // numarul pe care doresti sa il pun ; apoi trebuie sa il definesti la enum pInfo -> pGift; apoi trebuie definit la Functia de update; apoi trebuie definit la functia onplayerregister spre ex -> mysql_fetch_field_row(result, "VarGift"); PlayerInfo[playerid][pVarGift] = strval( result ); si dupa trebuie definit in baza de date la enum-ul pInfo .

Daca ti-am fost de ajutor, nu uita sa dai +1 !

In  primul rand este mai optimizat daca face:

enum
{
	pGiftu
};

decat:

#define pGiftu xx

explicatie:

daca  tot definesti la un momentat dat e posibil sa te incurci la numere si ti se incurca toate variabilele.

este mult mai ok sa folosesti enum

On 07.02.2016 at 21:53, VladDz. said:

Problema intalnita (descriere): Deci daca un jucator da /getgift, iar dupa da /q, cand intra inapoi nu trebuie sa astepte x ore, ci poate sa dea din nou /getgift.
Ero(area / rile) / warning-(ul / urile): Am adaugat asta la on player disconnect.
 

mysql_format(handle, gQuery, sizeof(gQuery), "UPDATE `players` SET `Gift` = '2' WHERE `ID` = %d", PlayerInfo[playerid][pSQLID]);
    PlayerInfo[playerid][pGift] = 2;
    Update(playerid, pGiftx);


Liniile de cod / sursa / script-ul(obligatoriu): -
    Update(playerid, pGiftx);

Imagini / Video (optional): -
Ati incercat sa rezolvati singur?: Da, am incercat. 

mysql_format(handle, gQuery, sizeof(gQuery), "UPDATE `players` SET `Gift` = '2' WHERE `ID` = %d", PlayerInfo[playerid][pSQLID]);
    PlayerInfo[playerid][pGift] = 2;
    Update(playerid, pGiftx);

2.Pur si simplu, ori faci o variabila care sa salveze getgiftul si un player sa poata folosi comanda /getgift doar odata,

ori creezi un timer de 24 deore sau cate ore vrei tu si in loc de false pui true.

Explicatie:

Daca pui timerul pe true se va repeta la fiecare 24 de h,  si un player va putea folosi comanda la fiecare 24 deo re.

**********************************

Servicii Scripting de calitate:

*********************************

Future Project: ExpertGame

*********************************

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.