Jump to content
  • 0

Problema detectare secunde jucate


AlexStorm

Question

Problema intalnita (descriere): Salut. Vreau sa fac un system pe serverul meu de ore jucate. Totul merge perfect, m-am folosit de un include care e postat pe SA:MP romania care detecteaza de cat timp este afk. M-am folosit de un timer care sa creasca secundele jucate jucatorului daca acesta nu este AFK. Problema este ca eu vreau sa nu ii creasca secundele daca este intrat in joc si nu se misca, dar nu stiu cum as putea face asta. Secundele nu cresc doar atunci cand are jocul in bara.
Ero(area / rile) / warning-(ul / urile): Nu am eroare nici warning, dar as dori sa imi explicati cum as putea face asta.
Liniile de cod / sursa / script-ul(obligatoriu): Nu prea am ce arata aici:

foreach(Player, z)
{
  if(!IsPlayerPaused(z))
  {
  playerVariables[z][pSeconds]++;
  Update(z, pSecondsx);
  }
}


Imagini / Video (optional): ---
Ati incercat sa rezolvati singur?: Am lucrat singur, dar de aici nu mai stiu sincer ce as putea face sa detecteze cand sta afk si pe joc.

Sarbatori fericite tuturor, sper sa primesc un raspuns bun de la un cunoscator.

Link to comment
Share on other sites

2 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Iei o variabila 'actualplayerposition' care sa ia valuarea pozitiei jucatorului, apoi pui condatia daca actualplayerposition nu este egala cu pozitia player-ului atunci secundele cresc. Cam asta e modul al care m-am gandit, sper sa iti fie de folos.

Edited by Alberto.
Link to comment
Share on other sites

  • 0
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.