Jump to content

XStormiests

Membru
  • Posts

    44
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

XStormiests last won the day on October 25 2015

XStormiests had the most liked content!

About XStormiests

  • Birthday 04/10/1998

Profile Information

  • Sex
    Masculin
  • Location
    Buzau
  • In-game Name
    XStormeist

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

XStormiests's Achievements

Contributor

Contributor (5/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

8

Reputation

2

Community Answers

  1. Dynamic Trucker Job Descriere: - Cu ce difera acest sistem fata de toate celalalte? simplu, este foarte accesibil de modificat chiar si de un incepator mediu al SA-MP-ului, punctele de trucker (destinatiile la care trebuie sa ajungi) se salveaza intr-o baza de date (SQLite) de asemenea, se salveaza si faptul ca esti angajat ca si trucker (Camionagiu). Admin-ul poate crea foarte usor noi destinatii cu /createtruckpoint, iar player-ul va trb sa-si ia masina(toate masinile pot fi schimbate din locatia din script) de trucker, sa mearga intr-un punct in care va lua remorca(ales de voi), apoi va trebuii sa se duca la punctul ales. (Pana acum un sistem sistemul este asemenator cu cel creat de Bugged), de aceea nu am spus ca este tocmai unic, este unic prin complexitatea sa, prin faptul ca nu e un simplu script facut de mine in care ar trb sa depui ore ca sa schimbi cv, nup. Oricine, cu umpic de cunostiinte(cum sa salvezi coordonatele) ar putea schimba orice de la destinatii, locul de undei iei job-ul, locul de unde iei remorcile, locurile in care sunt amplasate masinile, numele bazei de date si multe altele... Cateva poze: Download Link: https://dl.dropboxusercontent.com/u/182134607/Truckerjob.rar http://pastebin.com/SeENZAMr
  2. Problema rezolvata, puteti da T.C.
  3. Dragut, felicitari. Ai un 10 de la mine ;)
  4. Nume - ( Numele tau real ) : Robert Varsta - ( Varsta ta legala ) : 18 Conditii - ( Ce conditii ai ) : Sa iasa ceva care va reinvia frumusetea SA-MP-ului Romanesc Scripting - (Incepator,Mediu,Avansat,Professionist) : Avansat spre Profesionist [-(fara)cunostiinte de MySQL(am mai lucrat cu el in C#/PHP odata, dar nu in SA-MP si nemai folosind-ul l-am uitat...), dar o sa-l invat daca e nevoie. ], Cunostiinte in C++, C#
  5. Ignora-l e maniat de invidie ca tu incerci sa evoluezi iar el sta si ii critica pe alti. Felicitari pentru aceste comenzi ce pot sa zic, intr-adevar poate nu vor fi folosite de alti in stadiul care in sunt acum, dar aduse la un nivel superior, cine stie, fiindca e stupid sa folosesti un FS doar pentru cateva comenzi, dar in schimb vor fi persoane care vor folosi comenzile de la tine.. Tu invata sa evoluezi, ia-o usor, mai ales daca nu ai experiente in domeniul programarii. Incearca sa inveti incetul cu incetul, foloseste-te de tutoriale, tools, si altele si eventual vei invata sa duci la sfarsit un GM de 5 stele ;). Mult succes iti urez!
  6. Sugestie pt un posibil update: - Foloseste SQL ca sa inregistrezi playerii care au mai primit deja mesajul sau daca s-a schimbat anuntul de la ultima vizita. Intelegi ce vreau sa-ti propun, fiindca in felul cum este acum, vei primi mesaj de fiecare data cand intri pe server, si nu doar cei care n-au vazut mesajul ;). - Ar fi frumos sa faci ceva textdraw cu Zamaroht/iPlEOMAX, sau edit-ul facut de ADRI, e alegerea ta, zic si eu In rest, e totul frumos, bravo, felicitari pentru munca depusa, intr-adevar orice munca facuta singur oricat de banala ar fi ea/simpla ar fi ea poate fi extrem de complicata pentru altii.
  7. Baga IP-ul : localhost:7777 sau 127.0.0.1:7777. Apoi incearca sa scrii /itd si o sa-ti mearga.
  8. Te rog baga si Pastebin, multumesc. Imi e lene sa downloadez doar ca sa ma uit la code.
  9. Va multumesc tuturor. Nu va voi dezamagi. Deja am niste idei noi.
  10. Am spus, e adevarat e foarte multa munca si mai e nevoie de ceva care sa salveze datele jucatorilor, nu neaparat MySQL... MySQL e pentru cei care vor sa faca o conexiune cu un site si sa isi faca ei ce au chef acolo.... In fine, frumos script.
  11. Frumos script, ai putea face un sistem de radio dynamic. (Desi asta ar insemna foarte multa munca) ca fiecare player sa isi poata inregistra pana la un max de n statii favorite (care vor aparea spre ex la /listenradio) fiecare cu statia lui, sa le poata elimina sau modifica sau adauga altele dar nu mai multe decat n. In orice caz asta este doar o idee. Felicitari pentru script.
  12. Adevarat, dar acelea sunt overload functions.
  13. Buna ziua, ma numesc XStormiest... uni ma cunoasteti, uni nu. Astazi va voi vorbi despre un subiect mai delicat, cum sa faci un server de "succes.". In Primul rand Principalele aspecte pe care le voi acoperi sunt: OriginalitateSecuritateEconomieEchipa Administrativa. Acestea fiind spuse vom incepe cu primul subiect Originalitatea Ce inseamna Originalitate? Originalitate inseamna sa te abati de la normalitate, sa fii creativ, spontan. Majoritatea programatorilor din aceasta comunitate, nu se abat prea mult de la standardele. Spre exemplu veti vedea acelasi model de Tutorial de inceput prin dialog, pe toate serverele pe care veti intra. Veti intreba: Dar ce este gresit cu asta? Este gresit fiindca jucatori care vor intra pe server nu vor gasi ceva care sa ii impresioneze, ceva care sa nu fi vazut pe celalalte servere. Hai sa va dau un exemplu: In loc de classicul exemplu de Tutorial de Inceput prin text si schimbarea camerei, puteti face un tutorial in care playerul este pus efectiv intr-o lume separata (de tutorial) in care ii aratati diversele voastre script-uri interesante si ii recompensati prin finalizarea acestui tutorial oferindu-le de asemenea si o cale de evadare astfel playeri nu vor fi intrigati sa foloseasca /skip ca sa scape de cele 30 de secunde de agonie pura si sa treaca la gameplay, realizand apoi ca ei defapt nu stiu nimic din ce poate oferi serverul, se plictisesc si ies sau streseaza helperi/admini pe /ask sau alte modalitati de contactare. Acesta doar un exemplu de a face totul mai interesant. Hai sa ne gandim la un server de Roleplay spre exemplu, Roleplay inseamna "a imita un rol" astfel noi imitam viata personajului pe care il jucam, un politist, un militar, etc... Sa va dau cateva potentiale ideii de a face un server de Roleplay interesant. Jobul Tamplar, prin care un jucator poate folosi lemne pentru a crea mobila (Scaune/Mese etc..) si sa le poata oferi unui jucator care de asemenea sa le foloseasca ca sa isi mobileze casa.Sistem de transport rapid. Jucatorul se duce spre exemplu la Unity Station spre exemplu, scrie o comanda si poate fi teleportat in alte statii la alegere.Sugestie: Sa fie mai mult joburi care nu se bazeaza pe interactiunea dintre jucatori, astfel sa se poata faca un job si fara ca alti sa fie Online.Tin sa mentionez ca acestea nu sunt decat cateva idei simple.... Securitate Ce inseamna securitate? Adica apararea jucatorului de potentiali violatori ai conturilor, progresului altor jucatori (Aici referindu-ne la Hackeri) ! Atentie, este foarte important acest aspect deoarece voi detinatori de date, tineti in mainile voastre multe portite spre viata jucatorilor vostri, iar asta nu e o gluma, e unul dintre cel mai important aspect din acest tutorial. Voi scrie astfel, pe parcursul acestei parti pentru a vedea mai bine, mesajele pe care le voi transmite aici. Cand creati conturi prin care alte persoane se alatura comunitatii voastre, este important sa le oferiti sentimentul ca nu muncesc degeaba si ca nu pot fi hartuiti de potentiali daunatori. Astfel in dialogul de inceput, de inregistrare/logare ar fi foarte util sa aveti: Metoda de a coda parola astfel incat nici voi sa nu va dati seama cum sa mai intoarceti parola inapoi. Aici va voi da cateva optiuni; o a doua parolaun cod de securitate numeric de minim 6 cifre ( 6! = 720 de posibilitati) de a fi in siguranta.o intrebare si un raspuns (de asemenea trebuiesc codate.)Acum contul este in siguranta de alti, dar facand astfel exista posibilitatea de a fi facut conturile mai greu de spart dar si mai greu de accesat pentru utilizator. In cazul in care utilizatorul isi pierde parola el trebuie sa poata sa gaseasca o metoda usoara de a il recupera. Astfel parola/cifrul/rapsunsul ales anterior poate fi folosit ca o metoda de-ati recupera contul. Economie Nu, nu ma refer la aceea materie "Economie de la scoala" pentru a-ti face serverul sa nu consume bani deloc, fiindca asta este de neevitat. Pentru a face un server de succes trebuie sa fiti dispusi sa investiti in server, astfel aratati ca sunteti interesat, ca va pasa de server dar si de jucatori si ca sunteti o persoana/ehipa serioasa. Oricum in orice caz, sa nu ne abatem de la reala economie, cea vreau sa transmit aici. Desigur, veti vrea sa recuperati banii pe care i-ati investit, dar sa cereti jucatorilor cate 5 euro pentru fiecare lucru din joc nu este o metoda. Aveti doua posibilitati de a stabiliza economia: Fie faceti serverul Free--To-Play, asta inseamna ca jucatori care nu doneaza ar trebui sa poata sa obtina si ei aceleasi lucruri pe care un jucator care doneaza le obtine, dar in timp. Sau puteti sa oferiti lucruri care nu influenteaza gameplay-ul, oferind aceste lucruri playerilor. Exemplu: Acces la obiecte cosmetice: ochelari sau comenzi care nu distrug gameplay-ul altora.Fie il faceti Buy-To-Play, asta inseamna ca jucatori vor trebui sa plateasca pentru a avea acces la server, dar odata platit vor avea acces la fiecare optiune din joc, asta inseamna ca pe parcursul jocului lor nu vor mai trebuie sa existe metoda care sa ii faca sa plateasca banii decat daca vor sa obtina lucrurile pe care le vor in jumatate de timp sau mai putin.Acestea sunt lucrurile care conteaza la partea de economie, veti observa ca metoda: Pay-to-Win este foarte putin favorata, mai este si metoda Subscription, dar astea sunt alte lucruri. ! Foarte important: Nu oferiti avantaje economice persoanelor favorizate de voi gen Prieteni. Puteti sa le oferiti lucruri care le pot obtine si alti jucatori, dar intr-o valoarea mai mare. Spre exemplu: Jucatori incep cu 500.000 $ si o masina, ei.. le puteti oferii prietenilor o cantitate rezonabila apropriata (ex: 2 milioane de $) si o masina, astfel alti jucatori vor vedea ca sunteti correcti in cea ce tine de jucatori si nu favorizati alte persoane. Va continu,a ma scuzati daca am mai gresit in legatura cu gramatica, dar am scris repede si consider ca mai important este mesajul decat literele omise/gresite avand in vedere ca nu este ceva pe care chiar sa nu il poti intelegeti. To be continued........ Va multumesc daca v-ati facut timp sa cititi acest post, imi pare rau pentru greselile mele gramaticale inca o data. Sper ca ati inteles ce am vrut sa transmit prin acest mesaj credeti-ma va vor ajuta si cand veti vrea sa faceti servere in general dar si jocuri, acestea sunt lucruri pe care le-am invatat si studiat in parcurs de ani intregi. Un exemplu foarte bun al acestui tutorial este jocul League of Legends, sau jocul Hearthstone, care din cate puteti vedea este original, are o echipa administrativa care se ocupa de server la orice pas, se adauga lucruri mereu, are o economie stabila securitate (nici nu mai pomenesc, este peste orice nivel).
  14. Cu placere, acum ca vad scriptul, observ ca ai lasat fiecare public existent in acest FS. Iti sugerez sa nu o mai faci, ocupi memorie degeaba...
  15. XStormiests

    Problema

    stock IsPlayerInAZone(playerid, Float:minX, Float:minY, Float:maxX, Float:maxY) { new Float: X, Float: Y, Float Z; GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); if ( (X >= minX && X <= maxX) && (Y >= minY && Y <= maxY) ) return 1; return 0; }
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.