KnowN

Moderator
  • Număr conținut

    1.577
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    51

KnowN a câștigat ziua ultima dată pe Mai 12

KnowN a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

212 Popular

Despre KnowN

  • Rang
    www.unnic.ro
  • Dată Naștere 30.01.1999

Profile Information

  • Sex
    Masculin
  • Locaţie
    Suceava
  • Nume de joc
    KnowN
  • Nivel de cunoştinţe
    Avansat

Contact Methods

  • Skype
    ko.known

Vizitatori Recenți Profil

3.313 citiri profil
  1. Nu se conecteaza la baza de date, verifica mysql_log.
  2. Indungi. Intradevar, se bazeaza in mare parte pe cs dar au mai avut si servere de sa-mp, cele reusite 100+ si celelalte pana in 50.
  3. Pune un update la fiecare variabila ce tine de cont la OnPlayerDisconnect, iar apoi verifica mysql_log si arata-ne si noua ce scrie.
  4. http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerTeam Ia vezi, poate ai cumva functia asta undeva prin script.
  5. Iti da cumva un mesaj?
  6. Presupun ca serverul tau e pe mysql, folosesti mysql_query.
  7. Trebuie sa ii dai update in baza de date.
  8. Trebuie sa creezi o variabila, de exemplu: new FreeVIP[MAX_PLAYERS]; Iar apoi sa ii atribui valoarea 0 cand jucatorul se conecteaza, sa o salvezi in baza de date si sa ia valoarea 1 atunci cand jucatorul cumpara VIP Free. De aici e simplu, faci o bucla si verifici daca jucatorul are variabila FreeVIP pe 1 si ii dai return pe un mesaj de exemplu "Ai folosit deja aceasta optiune.".
  9. Probabil fiindca din DB le sincronizeaza in acelasi timp din cauza loopului, iar in OnGameModeInt le citeste pe rand.
  10. Hmm... ti-as zice sa incerci ceva, nu-s sigur daca functioneaza, insa de ce sa nu incercam. gHQ[ i ] = SetPlayerCheckpoint( MAX_PLAYERS, gTeamHq[ i ][ hqX ], gTeamHq[ i ][ hqY ], gTeamHq[ i ][ hqZ ], 1.0 ); Sau poti incerca sa pui acel load la OnPlayerConenct.
  11. GTA 4 nu prea a fost jucat.
  12. @FratziAdv pot sa inchid topicul?
  13. Ala e client extern care se bazeaza pe sa-mp, ca la rusi, CritteR are dreptate, nu exista comunicare intre client si server, doar intre client custom (modificat) si server.