Jump to content
  • 0

AddPlayerClass si locatia din gamemode


Guest Alxxie

Question

1. Am  observat ca in GM este ceva de genul AddPlayerClass..Ce este acest AddPlayerClass????Sunt cumva skinurile pe care le alegi cand intrii????Imi puteti explica si ce reprezinta fiecare cifra de acolo???

2.Cum setez in game mode locatia unde te da prima oara(acolo unde alegi ce skin vrei sa ai) si cum setez locatia unde te da dupa ce ti-ai selectata skinul????

3.Cum setezi in gamemode ca atunci cand mori sa te dea intr-o locatie???De exemplu in gm-ul lvdm, cand mori te da in parcarea aia.Eu vreau sa modific si sa ma dea in alta locatie nu in parcarea aia.Cum fac?

Link to comment
Share on other sites

6 answers to this question

Recommended Posts

1. Da sunt skinurile. Exemplu:

AddPlayerClass( 0, 1958.33, 1343.12, 15.36, 269.15, 26, 36, 28, 150, 0, 0 );

AddPlayerClass(skin, Float:x, Float:y, Float:z, Float:Angle, weapon1, weapon1_ammo, weapon2, weapon2_ammo, weapon3, weapon3_ammo);

Click aici

2. Pe la public OnPlayerRequestClass(playerid,classid) gasesti o linie (rand) SetPlayerPos(playerid X, Y, Z);. Acolo pui coordonatele X, Y, Z

3. La public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) gasesti pe acolo GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);

Modifici coordonatele X, Y, Z de acolo.

Note: Coordonatele le poti afla in felul urmator: intri pe server, te duci in locul unde vrei sa salvezi coordonatele, scrii /save acolo, intri unde ai San Andreasul instalat in PC, si gasesti acolo un fisier savedpossition.txd

In el o sa gasesti coordonatele X, Y, Z.

logo.png

ATENTIE!!! Nu imi trimiteti mesaje private care au legatura cu scriptingul. NU mai scriptez.

Link to comment
Share on other sites

Revin cu niste intrebari..

2.Am gasit asta:

        SetPlayerInterior(playerid,14);

SetPlayerPos(playerid,258.4893,-41.4008,1002.0234);

SetPlayerFacingAngle(playerid, 270.0);

SetPlayerCameraPos(playerid,256.0815,-43.0475,1004.0234);

SetPlayerCameraLookAt(playerid,258.4893,-41.4008,1002.0234);

SetPlayerInterior reprezinsta incaperea unde te baga ca sa-ti alegi skinul????Daca eu vreau sa nu fie intr-un interior cum fac???

SetPlayerFacingAngle ce este?

SetPlayerCameraPos ce este????

SetPlayerCameraLookAt ce este?????

Link to comment
Share on other sites

Revin cu niste intrebari..

2.Am gasit asta:

        SetPlayerInterior(playerid,14);

SetPlayerPos(playerid,258.4893,-41.4008,1002.0234);

SetPlayerFacingAngle(playerid, 270.0);

SetPlayerCameraPos(playerid,256.0815,-43.0475,1004.0234);

SetPlayerCameraLookAt(playerid,258.4893,-41.4008,1002.0234);

SetPlayerInterior reprezinsta incaperea unde te baga ca sa-ti alegi skinul????Daca eu vreau sa nu fie intr-un interior cum fac???

SetPlayerFacingAngle ce este?

SetPlayerCameraPos ce este????

SetPlayerCameraLookAt ce este?????

SetPlayerInterior(playerid,0); pentru nici-un interior

SetPlayerFacingAngle seteaza unghiul camerei (adica in ce parte vezi cand te spawnezi)

SetPlayerCameraPos asta e unde sa puna camera, cred ca NU este necasara cand te spawnezi, asta e doar cand iti alegi skinul, oricum reprezinta locatia de unde este privit jucatorul

SetPlayerCameraLookAt reprezita coordonatele unde priveste camera.

ir2tc1.png [url=http://forum.sa-mp.ro/filter-scripts-and-gamemode
Link to comment
Share on other sites

SetPlayerInterior(playerid,0); pentru nici-un interior

SetPlayerFacingAngle seteaza unghiul camerei (adica in ce parte vezi cand te spawnezi)

SetPlayerCameraPos asta e unde sa puna camera, cred ca NU este necasara cand te spawnezi, asta e doar cand iti alegi skinul, oricum reprezinta locatia de unde este privit jucatorul

SetPlayerCameraLookAt reprezita coordonatele unde priveste camera.

Si.....Acele coordonate de unde le iau??Daca eu am un unghi care-mi place,cum fac rost de coordonatele lui??

Link to comment
Share on other sites

=-" post="20490" timestamp="1255786441"]

1. Da sunt skinurile. Exemplu:

AddPlayerClass( 0, 1958.33, 1343.12, 15.36, 269.15, 26, 36, 28, 150, 0, 0 );

AddPlayerClass(skin, Float:x, Float:y, Float:z, Float:Angle, weapon1, weapon1_ammo, weapon2, weapon2_ammo, weapon3, weapon3_ammo);

Click aici

2. Pe la public OnPlayerRequestClass(playerid,classid) gasesti o linie (rand) SetPlayerPos(playerid X, Y, Z);. Acolo pui coordonatele X, Y, Z

3. La public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) gasesti pe acolo GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);

Modifici coordonatele X, Y, Z de acolo.

Note: Coordonatele le poti afla in felul urmator: intri pe server, te duci in locul unde vrei sa salvezi coordonatele, scrii /save acolo, intri unde ai San Andreasul instalat in PC, si gasesti acolo un fisier savedpossition.txd

In el o sa gasesti coordonatele X, Y, Z.

Mari prostii ai zis... da mari de tot

AddPlayerClass, adauga o clasa, clasesele sunt "categorii" de player, cand intra pe un server, un player isi alege Categoria (clasa), acum tu trebuie sa definesti aceasta clasa, cu AddPlayerClass(skin, Float:x, Float:y, Float:z, Float:Angle, weapon1, weapon1_ammo, weapon2, weapon2_ammo, weapon3, weapon3_ammo); acolo scrii tot ce trebuie sa definesti, skinul, coordonatele, unghiul, armele, munitia.

Dupa la OnPlayerRequestClass, aici definesti ce se intampla cand playerul selecteaza si/sau alege o clasa.

Unde sta clasa respectiva cand e vazuta, unde sta camera, ce unghi, etc.

  SetPlayerInterior(playerid,14);

  SetPlayerPos(playerid,258.4893,-41.4008,1002.0234);

  SetPlayerFacingAngle(playerid, 270.0);

  SetPlayerCameraPos(playerid,256.0815,-43.0475,1004.0234);

  SetPlayerCameraLookAt(playerid,258.4893,-41.4008,1002.0234);

Poti face optiunui pentru fiecare clasa in sine , ceva de genul (mai simplu ) :

switch(classid)

{

   case 0: { SetPlayerPos SetPlayerFacingAngle etc. }

   case 1: { SetPlayerPos etc. }

   case 2: { SetPlayerColor SetPlayerPos etc. }

} ( pawno incepe numaratoarea de la 0 nu de la 1 )

Cate "case" ai atatea clase ai. Daca ai 5 Clase, o sa ai 5 case ( case 0 , case 1, 2 , 3, 4 )

---^^^-- Cum este prezentata clasa.

Apoi, Coordonatele de la AddPlayerClass, pot fii diferite de acestea; coordonatele acelea aleg unde va aparea playerul cand alege clasa respectiva ( unde se spawneaza ).

Cu OnPlayerDeath nu ai treaba in capitolul asta. La OnPlayerDeath definesti ce se intampla cand moare playeru... Isi schimba culoarea, pierde bani sau altele.

Citeste tot daca vrei sa afli un raspuns decent .

-Toate tutorialele postate intra aici sau puneti-le direct [url=http://www.sa-mp.ro/forum/index

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.