Jump to content
  • 0

Skinuri custom in class selection?


Xtrem_Maddox

Question

Salut. Am un class selection in care i-am adaugat pe Sweet, Ryder si Big Smoke pentru clasa Grove Street Families. Am decis ca vreau ca in locul acestor skinuri, sa bag moduri custom (versiunea lor BETA). Am adaugat modurile in cache, am inlocuit id-urile in AddPlayerClass (de exemplu de la 271 care este Sweet, la noul id de skin custom). Problema este urmatoarea: in loc sa imi arate skinul custom, mi-l arata pe CJ in class selection.

Drept solutie temporara am decis sa las skinurile vanilla in selection (Sweet - 271 de ex) si la OnPlayerSpawn am facut sa detecteze daca are skinul lui Sweet si sa il inlocuiasca cu versiunea BETA, dar nu e ceea ce vreau.

Mai pe scurt, modurile custom apar ca CJ in class selection. Banuiesc ca nu sunt compatibile cu selection-ul classic de SAMP si imi recomandati mSelection? Daca da, este greu sa inlocuiesti selection-ul clasic cu mSelection? Intreb deoarece am mai multe clase, cea cu Grove este doar ca exemplu.

Edited by Xtrem_Maddox
Link to comment
Share on other sites

4 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
7 hours ago, Xtrem_Maddox said:

Salut. Am un class selection in care i-am adaugat pe Sweet, Ryder si Big Smoke pentru clasa Grove Street Families. Am decis ca vreau ca in locul acestor skinuri, sa bag moduri custom (versiunea lor BETA). Am adaugat modurile in cache, am inlocuit id-urile in AddPlayerClass (de exemplu de la 271 care este Sweet, la noul id de skin custom). Problema este urmatoarea: in loc sa imi arate skinul custom, mi-l arata pe CJ in class selection.

Drept solutie temporara am decis sa las skinurile vanilla in selection (Sweet - 271 de ex) si la OnPlayerSpawn am facut sa detecteze daca are skinul lui Sweet si sa il inlocuiasca cu versiunea BETA, dar nu e ceea ce vreau.

Mai pe scurt, modurile custom apar ca CJ in class selection. Banuiesc ca nu sunt compatibile cu selection-ul classic de SAMP si imi recomandati mSelection? Daca da, este greu sa inlocuiesti selection-ul clasic cu mSelection? Intreb deoarece am mai multe clase, cea cu Grove este doar ca exemplu.

Salut @Xtrem_Maddox,

Parerea mea sincera, fara nici un subiect referitor la problema ta, deoarece "m-am" jucat doar cateva ore cu versiunea DL si nu pot sa-ti ofer un raspuns la problema, insa.. mie personal mi-ar placea un meniu nou pentru selectarea "gangului" din care vrei sa faci parte. Te poti folosi si de texturi custom din cate stiu, cu care ai putea realiza ceva si mai misto. Ma rog, asta daca folosesti versiunea DL si nu te referi la altceva.

Si din cate stiu, atunci cand adaugi modele noi pe DL, trebuie sa le pui un id specific, care porneste de la un numar anume special adaugat pentru aceasta versiune. Adica daca tu ai inlocuit skinul 270 cu altul, posibil ca asta sa fie problema.

Multa bafta.

Daca te-am ajutat =>

spacer.png

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Acum 13 ore, shane a spus:

Salut @Xtrem_Maddox,

Parerea mea sincera, fara nici un subiect referitor la problema ta, deoarece "m-am" jucat doar cateva ore cu versiunea DL si nu pot sa-ti ofer un raspuns la problema, insa.. mie personal mi-ar placea un meniu nou pentru selectarea "gangului" din care vrei sa faci parte. Te poti folosi si de texturi custom din cate stiu, cu care ai putea realiza ceva si mai misto. Ma rog, asta daca folosesti versiunea DL si nu te referi la altceva.

Si din cate stiu, atunci cand adaugi modele noi pe DL, trebuie sa le pui un id specific, care porneste de la un numar anume special adaugat pentru aceasta versiune. Adica daca tu ai inlocuit skinul 270 cu altul, posibil ca asta sa fie problema.

Multa bafta.

N-am nicio idee cum sa fac o selectie noua. Stiu sa fac doar lucruri destul de basic, dar multumesc pentru idee. O sa incerc sa vad daca ma pot inspira de vreo undeva. Da, stiu treaba cu ID-ul nou, un skin nou custom incepe de la ID 20001 in sus.

 

Acum 20 ore, matei_ a spus:

Poftim un include găsit pe GitHub, poate îți este de folos.

Multumesc, am incercat sa-l implementez de doua ori in script, dar imi da eroare in include cand compilez, cica e deja definit OnPlayerKeyStateChange. Nu stiu daca e problema din include sau am facut eu ceva gresit. Tu l-ai folosit vreodata?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Da aparent include presupun ca a fost putin facut pe fuga as zice. Din ce observ iti da eroarea ca e deja definit deoarece in loc sa fie facut hook la functie astfel incat sa fie atat apelata in script cat si in include a definit direct functia OnPlayerKeyStateChange

Eventual ca si solutie poti folosi y_hooks in include respectiv si sa le modifici din public OnPlayerKeyStateChange in hook OnPlayerKeyStateChange

Aici un topic despre y_hooks (presupun ca in topic foloseste sintaxa noua de la ysi 5)
 https://www.burgershot.gg/showthread.php?tid=625

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.