Jump to content

shane

Membru
  • Posts

    124
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    19

Community Answers

  1. shane's post in Ajutor burned gotocp was marked as the answer   
    Salut @Negrici Rares,
    Trimite si functia SetPlayerPosEx daca vrei sa fie rezolvata problema.
    Insa din ce functii de genul am mai vazut eu, nu stiu la ce foloseste acel false, deci ori problema provine de la el, ori trebuie sa mai adaugi ceva.
    Incearca sa scoti acel false, iar daca problema exista in continuare, trimite functia SetPlayerPosEx sa ne dam si noi seama cum functioneaza la tine.
    O zi buna!
     
    [EDIT]
    Sectiunea pentru ajutor e aici: https://www.sa-mp.ro/forums/forum/355-ajutor-scripting/
  2. shane's post in problema salvare/scriere bani in mysql was marked as the answer   
    Salut @r0hanescu,
    Problema e ca tu nu ai setat o valoare pentru variabila "cash", deci aceasta este default, adică 0. Exemplu:
    new cash = 50000; // valoarea e acum 50000 P_Data[playerid][pCash] += cash; aici adaugi 50000 la suma curenta. Sau poti trece direct 50.000 în pCash fara sa mai creezi variabila respectiva. Ex: 
    P_Data[playerid][pCash] += 50000; Iar ca niste sfaturi, la salvarile de genul in baza, foloseste mysql_tquery in loc decat mysql_query. (Diferența e "t" inaintea lui query. Pentru detalii cauta pe forum sau pe internet informatii despre mysql). El se salvează, dar e mai ok in varianta mea.
    Iar ca un alt sfat, ai grija cum concepi sistemul, sa nu detectezi niciodata suma de bani a unui jucător prin intermediul "GetPlayerMoney", pentru ca poți oricand sa-ti faci de cap la hacku si sa dispui de bani infiniti. Uite un exemplu cum sa-l concepi:
    stock GivePlayerCash( playerid, cash ) { new Query[ 100 ]; P_Data[ playerid ][ pCash ] += cash; mysql_format( handle, Query, sizeof Query, "UPDATE `conturi` SET `Cash`='%d' WHERE `Nume`='%s';", P_Data[ playerid ][ pCash ], GetName( playerid ) ); mysql_tquery( handle, Query, "", "" ); return true; } stock GetPlayerCash( playerid ) return P_Data[ playerid ][ pCash ]; [...] prin exemplu de mai sus, tot ce trebuie sa mai faci e un timer in care sa fie resetata suma de bani din HUD, adica aia din GTA, cu suma de bani pe care o are jucatorul. Ca sa te pun sa mai "faci" si tu ceva, ca practic ti-am oferit pe tava, te las pe tine sa cauti metoda prin care poti face acel timer. Iar ca sa te ajut putin si aici, eu cunosc doar 2 metode, metoda generala a samp-ului, "SetTimer" / "SetTimerEx" sau folosirea unui include din libraria YSI, "y_timers", pe care o si recomand (a 2-a metoda). Daca cauti "YSI by Y_Less" pe google, e primul rezultat.
    Multa bafta.
  3. shane's post in Probleme licente was marked as the answer   
    Salut @Raduq,
    Trebuie sa detectezi si daca vehiculul in care urca e diferit fata de un avion si de o barca. Atunci cand jucatorul urca intr-un vehicul, la tine in script detectezi doar daca e bicicleta. Exemplu de rezolvare:
    new vehModel = GetVehicleModel(vehicleid); //ajuta la citirea codului mai bine if(!isBike(vehModel) && !isPlane(vehModel) && !isBoat(vehModel) && PlayerInfo[playerid][pDrivingLic] == 0)  
  4. shane's post in De unde pot incepe sa invat scripting pawn? se merita? was marked as the answer   
    Salut @thestafy,
    Eu personal iti recomand acest canal. L-am gasit cu o simpla cutare pe youtube: https://www.youtube.com/c/GroWyTuts
    Vad ca serie inceputa cu gamemode "de la 0" si e inregistrat pe forum @GroWy. Poate raspunde si la mesaje, nu stiu.
    Cat despre "daca se merita". Daca te gandesti sa faci avere din asta, nu se merita. Daca te limitezi la dorintele tale, daca vrei sa faci asta din distractie, din pasiune si asa mai de parte, cine te opreste. Eu unul nu o mai fac pe bani de foarte mult timp, am ramas la pasiune pentru un joc din copilarie, iar din cand in cand mai raspuns si la probleme, incerc sa raman si eu in trend cu noile cerinte si mai scriptez in timpul liber daca am chef si idei misto.
    De asemenea, un mare ajutor ti-l ofera site-ul: wiki.open.mp . Aici vei gasi majoritatea daca nu chiar toate detaliile despre sa-mp scriping (functii, resurse, etc).
    Multa bafta!
  5. shane's post in Ajutor Compilare! was marked as the answer   
    Salut @Cristian Nemes,
    Warningul "loose indentation" inseamna ca liniile tale de cod nu sunt aranjate in spatii egale cu cele din alte linii de cod. Un exemplu care genereaza aceast warning este urmatorul:
    if(Variabila[playerid] == 1) { SendClientMessage(playerid, -1, "Ceva"); Variabila[playerid] = 2; // LINIA CARE GENEREAZA EROARE, NU ESTE IN RAND CU MESAJUL DE MAI SUS SI VARIABILA DE MAI JOS Variabila_altceva[playerid] = 1; } Deci, pentru a scapa de eroare, codul va arata in felul urmator:
    if(Variabila[playerid] == 1) { SendClientMessage(playerid, -1, "Ceva"); Variabila[playerid] = 2; Variabila_altceva[playerid] = 1; } Aici ai scriptul tau aranjat: https://pastebin.com/iQ4dVP41
    Ai grija sa fie in linie cu restul de script din gm-ul tau.
  6. shane's post in Wiki was marked as the answer   
    Poftim @Raduq,
    OnVehiclePaintjob -> https://wiki.open.mp/docs/scripting/callbacks/OnVehiclePaintjob
    Faza cu Save Component e probabil o functie creata manual, nu o gasesc. Ori nu au adaugat-o baietii.
    Poti cauta mai multe aici -> https://wiki.open.mp/docs/
  7. shane's post in Nu incarca din baza de date was marked as the answer   
    Salut @SenpaiAdv,
    Foloseste exemplul de mai jos:
    new result[ 50 ], var[ 50 ]; cache_get_field_content(i, "Mods", result), format(var, sizeof var, result); // sau cache_get_field_name (daca folosesti Mysql r40+) sscanf(var, "p<|>iiiiiiiiiiiiii", CarInfo[id][cMod][0], CarInfo[id][cMod][1], CarInfo[id][cMod][2], CarInfo[id][cMod][3], CarInfo[id][cMod][4], CarInfo[id][cMod][5], CarInfo[id][cMod][6], CarInfo[id][cMod][7], CarInfo[id][cMod][8], CarInfo[id][cMod][9], CarInfo[id][cMod][10], CarInfo[id][cMod][11], CarInfo[id][cMod][12], CarInfo[id][cMod][13]);  
  8. shane's post in TDE Editor hideen seek was marked as the answer   
    Salut @Serbaq,
    De aici poti descarca TDE Editor -> https://www.solidfiles.com/v/p5NAVBLBLw3nr (VIRUS TOTAL: https://www.virustotal.com/gui/file/8d87b77df847cd977a27242a6979a99b0c523540d3d6c7845d95265723bf1329/detection)
    Sau il poti descarca direct de pe github -> https://github.com/adri1336/TDEditor
  9. shane's post in Problema pornire GM. was marked as the answer   
    Salut @Revim Games,
    In primul rand, asigura te ca serverul are pluginurile: mysql, streamer si sscanf in folderul include (din folderul unde ai tu fisierele de la gamemode, sper ca intelegi unde zic sa te uiti)
    Dupa care, daca rulezi serverul pe un host, asigura-te ca in server.cfg, la linia plugins, ai adaugate pluginurile prin exemplul urmator: mysql.so sscanf.so streamer.so . Daca rulezi serverul pe windows, din consola (samp-server), asigura-te ca le ai adaugate prin exemplul urmator: mysql sscanf streamer (fara extensia .so)
     
    Daca nu te regasesti in cele mentionate mai sus, instaleaza urmatoarele packete de la microsoft:
    Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable Package Microsoft Visual C++ 2010 Redistributable Package Microsoft Visual C++ 2012 Redistributable Package Microsoft Visual C++ 2013 Redistributable Package Microsoft Visual C++ 2015 Redistributable Package Microsoft Visual C++ 2017 Redistributable Package Microsoft Visual C++ 2019 Redistributable Package Pe care le gasesti aici: https://support.microsoft.com/en-us/help/2977003/the-latest-supported-visual-c-downloads
    Instaleaza versiunile atat pentru x64 cat si pentru x86 (Versiunea ARM64 nu ar trebui sa aiba importanta)
    Daca nici dupa toti acesti pasi serverul tau nu porneste (mai exact, nu sunt incarcate pluginurile), problema ar putea fi de la gamemode, iar pentru rezolvarea ei, e nevoie de mai multe detalii. Dar sunt sigur in procent de 90% ca asta iti va rezolva problema.
    Bafta!
     
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.