Jump to content
  • 0

Reduce lag


shaun

Question

Cum as putea scadea din lag?

am yo niste idei dar nu stiu daca-s bune...

1.Sa scurtez gm-ul

2.Sa identez liniile din gm

3.Sa grupez define cu define si forward cu forward etc

help :))[glow=yellow,2,300]PLEASE![/glow]

u78ch.jpg

CHECK MY CHANNEL!

http://www.youtube.com/user/amysoica

Link to comment
Share on other sites

5 answers to this question

Recommended Posts

Cum as putea scadea din lag?

am yo niste idei dar nu stiu daca-s bune...

1.Sa scurtez gm-ul

2.Sa identez liniile din gm

3.Sa grupez define cu define si forward cu forward etc

help :))[glow=yellow,2,300]PLEASE![/glow]

Doar prima e corecta, dar sa scoata din chestiile nefolositoare, nu sa inghesuie liniile.


Scoate din timerele nefolositoare, imbunatateste scripturile ...

Link to comment
Share on other sites

Foloseste plugin-uri in loc de FS-uri, de genul, Streamer Plugin in loc de xObjects, sscanf 2.0 , plugin-ul, in loc de simplul include.

Timerele sa nu aibe mult cod si dificil, iar ele sa nu coincida, de exemplu, 2 timere care se repeta, unul de 3 secunde iar unul de 6 secunde, evident ca ele se vor intalni la un moment dat, ceea ce face serverul sa le execute pe amandoua, deci, e ca si cum ar executa 1 timer mai maricel.

Queriurile de la SQL pot duce la Lag Spikes, adica mici momente de pauza in gameplay.

Editarea/Scrierea/Stergerea fisierelor, in functie de cum le faci, pot duce la Lag Spikes.

Multe "if"-uri intr-un callback, iar, lag. Serverul nu va trece la urmatorul callback pana cel curent nu e gata, de exemplu, nu va trece la Spawn daca Death nu e gata. Deci incearca sa rezumi codul cat mai mult.

Repetarea functiilor care au rol de a lua informatii legate de player, de exemplu, GetPlayerVehicleID(playerid), in loc sa-l iei de o suta de ori intr-un callback, mai bine il iei o data si il folosesti de o suta de ori, adica, new id = GetPlayerVehicleID(playerid); si folosesti "id" in loc de "GetPlayerVehicleID(playerid)" .

Loop-urile succesive, sau cele mai lungi, pot duce la Lag.

Distrugerea Textdraw-urilor care n-au fost facute deja, poate duce la inghetarea unui intreg callback. (nu stiu daca a fost deja reparata chestia asta).

Si cam atat imi vine in minte. Unele chestii poate au fost reparate, unele poate nu. Nu stau sa urmaresc tot forumul .com .

-Toate tutorialele postate intra aici sau puneti-le direct [url=http://www.sa-mp.ro/forum/index

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.