Jump to content
  • 0

Timer


Exaton

Question

Salut grup am si eu o intrebare cum as putea sa distrug doar IsActor[0] fara sa afecteze IsActor[1]?

function Timer1sec() {
    foreach(Player, playerid) {
         if(IsActor[0] == 1) {
            if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,10, -372.3956,-1458.6648,25.7209)) {
                if(GetPlayerVirtualWorld(playerid) == playerid+1) {
                    new Float:playerHP, Float:PlayerAngle;
                    GetPlayerFacingAngle(playerid, PlayerAngle);
                    GetPlayerHealth(playerid, playerHP);
                    SetActorFacingAngle(MyActor[playerid], PlayerAngle + 180);
                    SetPlayerHealthEx(playerid, playerHP-10);
                }
            }
        }
         if(ISActor[1] == 1) {
            if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,10, -372.3956,-1458.6648,25.7209)) {
                if(GetPlayerVirtualWorld(playerid) == playerid+1) {
                    new Float:playerHP, Float:PlayerAngle;
                    GetPlayerFacingAngle(playerid, PlayerAngle);
                    GetPlayerHealth(playerid, playerHP);
                    SetActorFacingAngle(MyActor[playerid], PlayerAngle + 180);
                    SetPlayerHealthEx(playerid, playerHP-10);
                }
            }
        }
    }
}

ca nu stiu cum sa fac ca sa distrug doar IsActor[0] fara sa afectez IsActor[1] stiu doar cum sa distrug tot timerul dar nu si pe bucati as putea sa fac 2 timere dar o sa fie lag ca vreau sa adaug mai multe in timer, mersi pentru atenti!

Sa aveti un paste fericit!

Link to comment
Share on other sites

5 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Nu "distrugi" nimic.
Tu ai acolo o functie intreaga care se executa odata la un anumit interval de timp. Poti doar sa opresti functia.
Daca vrei sa executi anumite parti din functie, te folosesti de verificari. Ai putea face o variabila de tip boolean, careia ii alterezi valorile in functie de ce ai nevoie.. o poti pune intr-o comanda, sau, cine stie.. unde ai tu nevoie, exemplu:

 

new bool: var;

public OnGameModeInit() {
	var = true;
	return true;
}

function Timer1sec() {
	if(var) {
		// executi prima parte
	}
	
	// restul functiei
}

In cazul de mai sus, prima parte a functiei va fi executata doar daca "var" = true. Pentru a stopa executarea primei parti, ii setezi valoarea pe false unde vrei.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Acum 52 minute, Lunoxx a spus:

Nu "distrugi" nimic.
Tu ai acolo o functie intreaga care se executa odata la un anumit interval de timp. Poti doar sa opresti functia.
Daca vrei sa executi anumite parti din functie, te folosesti de verificari. Ai putea face o variabila de tip boolean, careia ii alterezi valorile in functie de ce ai nevoie.. o poti pune intr-o comanda, sau, cine stie.. unde ai tu nevoie, exemplu:

 


new bool: var;

public OnGameModeInit() {
	var = true;
	return true;
}

function Timer1sec() {
	if(var) {
		// executi prima parte
	}
	
	// restul functiei
}

In cazul de mai sus, prima parte a functiei va fi executata doar daca "var" = true. Pentru a stopa executarea primei parti, ii setezi valoarea pe false unde vrei.

mersi!

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Acum 1 oră, Exaton a spus:

Salut grup am si eu o intrebare cum as putea sa distrug doar IsActor[0] fara sa afecteze IsActor[1]?

function Timer1sec() {
    foreach(Player, playerid) {
         if(IsActor[0] == 1) {
            if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,10, -372.3956,-1458.6648,25.7209)) {
                if(GetPlayerVirtualWorld(playerid) == playerid+1) {
                    new Float:playerHP, Float:PlayerAngle;
                    GetPlayerFacingAngle(playerid, PlayerAngle);
                    GetPlayerHealth(playerid, playerHP);
                    SetActorFacingAngle(MyActor[playerid], PlayerAngle + 180);
                    SetPlayerHealthEx(playerid, playerHP-10);
                }
            }
        }
         if(ISActor[1] == 1) {
            if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,10, -372.3956,-1458.6648,25.7209)) {
                if(GetPlayerVirtualWorld(playerid) == playerid+1) {
                    new Float:playerHP, Float:PlayerAngle;
                    GetPlayerFacingAngle(playerid, PlayerAngle);
                    GetPlayerHealth(playerid, playerHP);
                    SetActorFacingAngle(MyActor[playerid], PlayerAngle + 180);
                    SetPlayerHealthEx(playerid, playerHP-10);
                }
            }
        }
    }
}

ca nu stiu cum sa fac ca sa distrug doar IsActor[0] fara sa afectez IsActor[1] stiu doar cum sa distrug tot timerul dar nu si pe bucati as putea sa fac 2 timere dar o sa fie lag ca vreau sa adaug mai multe in timer, mersi pentru atenti!

Sa aveti un paste fericit!

De ce ai avea nevoie de un timer sa distrugi un actor ? poti face o functie in care apelezi distrugerea lui ..

Ce inseamna cuvantul "Unic" este atunci cand Chestia / Obiectul / Idea / etc... nu exista in alta parte.

Copii, nu mai veniti cu vorbe de "Am gamemode unic", nu exista asa ceva, la ora actuala totul este pe net.

Aveti grija pe cine ajutati, majoritatea sunt caini.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Acum 1 minut, StrikerM a spus:

De ce ai avea nevoie de un timer sa distrugi un actor ? poti face o functie in care apelezi distrugerea lui ..

in timer scade hp-ul jucatorului in preajma actorului si cand se distruge actoru se distruge timerul

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Acum 1 minut, Exaton a spus:

in timer scade hp-ul jucatorului in preajma actorului si cand se distruge actoru se distruge timerul

Aaa, am inteles :)

Ce inseamna cuvantul "Unic" este atunci cand Chestia / Obiectul / Idea / etc... nu exista in alta parte.

Copii, nu mai veniti cu vorbe de "Am gamemode unic", nu exista asa ceva, la ora actuala totul este pe net.

Aveti grija pe cine ajutati, majoritatea sunt caini.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.