Jump to content
  • 0

Problema Obiecte


SrYu

Question

Am si eu o problema cu obiectele, am pus peste 1000 de obiecte find limita de obiecte si am bagat frumos streamer, ultima versiune, am schimbat din CreateObject in CreateDynamicObject, am pus la include si plugins tot ce trebuie, la server.cfg streamer la plugins si tot nu vrea sa mi apara obiectele, pana la 1000 cat e limita apar, restul nu. Am muncit ceva legat de obiecte si ar fi pacat sa nu le pot pune, sa se vada. Am sters chiar tot ce tine de streamer, am bagat iar si tot nimic. Astept raspunsul vostru si multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

10 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Salut!

Ai specificat ca ai schimbat in CreateObject in CreateDynamicObject, însă intrebarea mea este daca ai respectat parametrii de la CreateDynamicObject sau ai schimbat doar din CreateObject in CreateDynamicObject?

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Acum 3 minute, SrYu a spus:

Am si eu o problema cu obiectele, am pus peste 1000 de obiecte find limita de obiecte si am bagat frumos streamer, ultima versiune, am schimbat din CreateObject in CreateDynamicObject, am pus la include si plugins tot ce trebuie, la server.cfg streamer la plugins si tot nu vrea sa mi apara obiectele, pana la 1000 cat e limita apar, restul nu. Am muncit ceva legat de obiecte si ar fi pacat sa nu le pot pune, sa se vada. Am sters chiar tot ce tine de streamer, am bagat iar si tot nimic. Astept raspunsul vostru si multumesc anticipat!

adauga la inceput de object 

Streamer_SetVisibleItems(0,10000,-1);

si la sfarsit 

Streamer_SetVisibleItems( STREAMER_TYPE_OBJECT, 10000 );
    Streamer_SetVisibleItems(0,10000,-1);

 

  • Like 1

FiveGame  Lands

Pawno Developer, Mapping , Scripter

Since 2016

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Acum 1 minut, Джо a spus:

Salut!

Ai specificat ca ai schimbat in CreateObject in CreateDynamicObject, însă intrebarea mea este daca ai respectat parametrii de la CreateDynamicObject sau ai schimbat doar din CreateObject in CreateDynamicObject?

Sa traiesti!

Am convertit obiectele din mta pentru samp si la output am pus CreateDynamicObject, atat doar.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Acum 4 minute, Geani a spus:

adauga la inceput de object 


Streamer_SetVisibleItems(0,10000,-1);

si la sfarsit 


Streamer_SetVisibleItems( STREAMER_TYPE_OBJECT, 10000 );
    Streamer_SetVisibleItems(0,10000,-1);

 

Sa traiesti!

Imi da eroare la linia Streamer_SetVisibleItems(0,10000,-1);

C:\Users\eSrYu\Desktop\server samp\gamemodes\gm.pwn(1939) : error 001: expected token: ",", but found "�"
C:\Users\eSrYu\Desktop\server samp\gamemodes\gm.pwn(1939) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\Users\eSrYu\Desktop\server samp\gamemodes\gm.pwn(1939) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\Users\eSrYu\Desktop\server samp\gamemodes\gm.pwn(1939) : fatal error 107: too many error messages on one line

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Acum 11 minute, Geani a spus:

adauga la inceput de object 


Streamer_SetVisibleItems(0,10000,-1);

si la sfarsit 


Streamer_SetVisibleItems( STREAMER_TYPE_OBJECT, 10000 );
    Streamer_SetVisibleItems(0,10000,-1);

 

Am pus, dar acum nu mi mai apare nici un obiect

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Foloseste map editor pentru convertirea obiectelor, adică copiezi obiectele create cu CreateObject si le pui in map editor, după care le iei din map editor si selectezi CreateDynamicObject. Atunci se vor converti corect.

Iar @Geani odata ce a adăugat #include <streamer> in pwn, nu va mai trebui să pună aia cu set streamer visible... pentru ca ultima versiune o are inclusa.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Chiar acum, Джо a spus:

Foloseste map editor pentru convertirea obiectelor, adică copiezi obiectele create cu CreateObject si le pui in map editor, după care le iei din map editor si selectezi CreateDynamicObject. Atunci se vor converti corect.

Iar @Geani odata ce a adăugat #include <streamer> in pwn, nu va mai trebui să pună aia cu set streamer visible... pentru ca ultima versiune o are inclusa.

Nu era scris bine, iti multumesc mult!

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Acum 53 minute, Джо a spus:

Foloseste map editor pentru convertirea obiectelor, adică copiezi obiectele create cu CreateObject si le pui in map editor, după care le iei din map editor si selectezi CreateDynamicObject. Atunci se vor converti corect.

Iar @Geani odata ce a adăugat #include <streamer> in pwn, nu va mai trebui să pună aia cu set streamer visible... pentru ca ultima versiune o are inclusa.

Si de unde stii tu ca el are deja ultima versiune ?

FiveGame  Lands

Pawno Developer, Mapping , Scripter

Since 2016

Link to comment
Share on other sites

  • 0
On 3/17/2019 at 10:03 PM, SrYu said:

Am si eu o problema cu obiectele, am pus peste 1000 de obiecte find limita de obiecte si am bagat frumos streamer, ultima versiune, am schimbat din CreateObject in CreateDynamicObject, am pus la include si plugins tot ce trebuie, la server.cfg streamer la plugins si tot nu vrea sa mi apara obiectele, pana la 1000 cat e limita apar, restul nu. Am muncit ceva legat de obiecte si ar fi pacat sa nu le pot pune, sa se vada. Am sters chiar tot ce tine de streamer, am bagat iar si tot nimic. Astept raspunsul vostru si multumesc anticipat!

Float:DrawDistance  Set in 300.0000

CreateDynamicObject(object,X,Y,Z,rx,ry,rz,300.0000,300.0000);

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.