Bună ziua tuturor! Întâmpin dificultăți în a găsi o soluție pentru a detecta coliziunile pentru un script de lansare de rachete din mașini. Inițial, am ales să verific dacă există coliziuni folosind IsPlayerInRangeOfPoint, dar este foarte imprecis. În prezent, caut o soluție pentru a determina dacă obiectul rachetă poate fi interceptat ca o coliziune cu un vehicul. Mă gândeam la o cutie de coliziune invizibilă în jurul vehiculului. Aveți vreun sfat cu privire la detectarea coliziunilor între un obiect și un vehicul? Mulțumesc.
Question
illiker58
Bună ziua tuturor! Întâmpin dificultăți în a găsi o soluție pentru a detecta coliziunile pentru un script de lansare de rachete din mașini. Inițial, am ales să verific dacă există coliziuni folosind IsPlayerInRangeOfPoint, dar este foarte imprecis. În prezent, caut o soluție pentru a determina dacă obiectul rachetă poate fi interceptat ca o coliziune cu un vehicul. Mă gândeam la o cutie de coliziune invizibilă în jurul vehiculului. Aveți vreun sfat cu privire la detectarea coliziunilor între un obiect și un vehicul? Mulțumesc.
10 answers to this question
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now