Bună ziua tuturor! Întâmpin dificultăți în a găsi o soluție pentru a detecta coliziunile pentru un script de lansare de rachete din mașini. Inițial, am ales să verific dacă există coliziuni folosind IsPlayerInRangeOfPoint, dar este foarte imprecis. În prezent, caut o soluție pentru a determina dacă obiectul rachetă poate fi interceptat ca o coliziune cu un vehicul. Mă gândeam la o cutie de coliziune invizibilă în jurul vehiculului. Aveți vreun sfat cu privire la detectarea coliziunilor între un obiect și un vehicul? Mulțumesc.
Question
illiker58
Bună ziua tuturor! Întâmpin dificultăți în a găsi o soluție pentru a detecta coliziunile pentru un script de lansare de rachete din mașini. Inițial, am ales să verific dacă există coliziuni folosind IsPlayerInRangeOfPoint, dar este foarte imprecis. În prezent, caut o soluție pentru a determina dacă obiectul rachetă poate fi interceptat ca o coliziune cu un vehicul. Mă gândeam la o cutie de coliziune invizibilă în jurul vehiculului. Aveți vreun sfat cu privire la detectarea coliziunilor între un obiect și un vehicul? Mulțumesc.
10 answers to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.