Geani

Membru
  • Număr conținut

    469
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    19

Geani a câștigat ziua ultima dată pe Martie 5

Geani a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

71 Excelent

1 Urmăritor

Despre Geani

  • Rang
    Membru senior
  • Dată Naștere 08.03.1993

Profile Information

  • Sex
    Masculin
  • Locaţie
    Neamt
  • Interese
    IP: 93.119.26.230:7777
  • Nume de joc
    Andu
  • Nivel de cunoştinţe
    Experimentat

Contact Methods

Vizitatori Recenți Profil

830 citiri profil
  1. recomand, singura problema din cate am auzit este cu schimbarea locului spawn civil.
  2. sa fie din cauza asta ca lam definit asa stunton[MAX_PLAYERS] si nu lam pus cevade genul stunton= 0; ?
  3. imi merge dar nu il pot lua cu acen nrg checkpoint-ul
  4. am scos ala imi apare acum dar acum nu mai pot lua checkpointu-ul si in legatura despre log imi da asa acuma [02:10:03] stunt1, 2188.973388 [02:10:03] stunt2, 2236.543212 [02:10:03] stunt3, 24.933000 [02:10:03] stunt4, 0.000000 [02:10:03] stunt5, 0.000000
  5. numi dau seama de unde ar putea sa fie problema
  6. uite daca asi face asa for (new i = 0, j = GetPlayerPoolSize(); i <= j; i++) { //if(stunton[i] == 1) { // Cei care sunt la event vor primi toti acelasi CP. stunton[i] = 1; le da checkpoint dar le da la toti playeri diferite checkpoint-uri practin nu trece de acel if si un =
  7. nu imi da nicio valoare in log public SetRaceCheckpointAll() { for (new i = 0, j = GetPlayerPoolSize(); i <= j; i++) { if(stunton[i] == 1) { // Cei care sunt la event vor primi toti acelasi CP. new randoms = random(sizeof(stuntnrg)); SetPlayerCheckpoint(i, stuntnrg[randoms][0], stuntnrg[randoms][1], stuntnrg[randoms][2], 1.0); SetPlayerMapIcon(i, 53, stuntnrg[randoms][0], stuntnrg[randoms][1], stuntnrg[randoms][2], 53, MAPICON_GLOBAL_CHECKPOINT); pickup_event = CreatePickup(1274, 2, stuntnrg[randoms][0], stuntnrg[randoms][1], stuntnrg[randoms][2], GetPlayerVirtualWorld(i)); printf("stunt1%f", stuntnrg[randoms][0]); printf("stunt2%f", stuntnrg[randoms][1]); printf("stunt3%f", stuntnrg[randoms][2]); printf("stunt4%f", randoms); } } SendClientMessageToAll(-1, "A new stunting event has just started. It has been marked on your Map with a Black&White Race Flag Get there first and you'II win."); return 1; }
  8. numai atata am new randoms = random(sizeof(stuntnrg)); doar la stuntnrg am new Float:stuntnrg[10][3] = { {1138.5302,-1803.2852,33.6527}, {940.9116,-1428.5436,30.7764}, {603.3672,-1627.6234,28.0839}, {601.2933,-1549.7220,34.8223}, {1774.5129,893.7565,26.9023}, {2101.7854,1504.8895,31.2062}, {2166.8149,1679.5735,20.4190}, {2188.9734,2236.5432,24.9330}, {-2052.5098,-51.8506,47.3118}, {-2364.0139,598.5428,47.1264} };
  9. AM pus si asa si nu imi da nicio valoare in log
  10. am facut uite ce imi da stunt1 (08@HPX`hp÷ ]Xe€óÔĹ jjé‘wL Z“±É(H9˝o ě8„Đh´ [06:07:55] stunt1 (08@HPX`hp÷ ]Xe€óÔĹ jjé‘wL Z“±É(H9˝o ě8„Đh´ nici asa nu imi merge nu imi trece de acel if(stunton == 1) {
  11. Salut, sunt aici o gramada de gamemode, is toate sunt cat de cat bune. https://www.sa-mp.ro/forums/forum/372-gamemode-uri/
  12. salut, cand dau startstunt imi apare mesajul cu acel stunt ca incepe dar problema este alta nu imi apare un checkpoint, sa vad unde se afla acel checkpoint public SetRaceCheckpointAll() { for (new i = 0, j = GetPlayerPoolSize(); i <= j; i++) { if(stunton[i] == 1) { // Cei care sunt la event vor primi toti acelasi CP. new randoms = random(sizeof(stuntnrg)); SetPlayerCheckpoint(i, stuntnrg[randoms][0], stuntnrg[randoms][1], stuntnrg[randoms][2], 1.0); /////////// am facut un SetTimerEx dar nu imi apare acel checkpoint SetPlayerCheckpoint(i, stuntnrg[randoms][0], stuntnrg[randoms][1], stuntnrg[randoms][2], 1.0); CMD:startstunt(playerid, params[]) { if (PlayerInfo[playerid][pAdmin] < 3) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR, AdminOnly); SetTimerEx("SetRaceCheckpointAll", 1000, false, "i"); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW2, "Stunt-ul a pornit."); return ( true ) ; }
  13. pai vat ca aveti acelasi text
  14. voi 2 aveti acelasi cont ?