Jump to content
  • 0

Problema Resetare Quests


StefanAdv

Question

Am o problema cu resetarea vreau sa se reseteze la toti playeri chiar daca nu sunt online ca daca is merge am testat si cu alta ora si cu verificare daca e connectat / logat si fara si tot la fel e eu vreau si daca nu is logati cum pot face asta?

if(hour == 0) {
            foreach(Player, i) {
                if(IsPlayerConnected(i) && gPlayerLogged == 1) 
                {
                    PlayerInfo[pQuestZ] = 0;
                    PlayerInfo[pQuestZ2] = 0;
                    PlayerInfo[pQuestZProgres] = 0;
                    PlayerInfo[pQuestZProgres2] = 0;
                    Update(i,pQuestZx);
                    Update(i,pQuestZ2x);
                    Update(i,pQuestZProgresx);
                    Update(i,pQuestZProgres2x);
                    GiveQuest(i);
                    GiveQuest2(i);
                    SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW, "(Quests) {FFFFFF}Misiunile au fost resetate cu succes, tastati comanda /quests pentru a vedea ce misiuni a-ti primit!");
                }
            }
        }

 

PS:Am incecat si fara verficarile daca e logat / connectat si tot la fel!

PS: Functia este pusa la SyncUp folosesc gm gen bigzone!

Link to comment
Share on other sites

10 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
Acum 55 minute, Stefan a spus:

Am o problema cu resetarea vreau sa se reseteze la toti playeri chiar daca nu sunt online ca daca is merge am testat si cu alta ora si cu verificare daca e connectat / logat si fara si tot la fel e eu vreau si daca nu is logati cum pot face asta?

if(hour == 0) {
            foreach(Player, i) {
                if(IsPlayerConnected(i) && gPlayerLogged == 1) 
                {
                    PlayerInfo[pQuestZ] = 0;
                    PlayerInfo[pQuestZ2] = 0;
                    PlayerInfo[pQuestZProgres] = 0;
                    PlayerInfo[pQuestZProgres2] = 0;
                    Update(i,pQuestZx);
                    Update(i,pQuestZ2x);
                    Update(i,pQuestZProgresx);
                    Update(i,pQuestZProgres2x);
                    GiveQuest(i);
                    GiveQuest2(i);
                    SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW, "(Quests) {FFFFFF}Misiunile au fost resetate cu succes, tastati comanda /quests pentru a vedea ce misiuni a-ti primit!");
                }
            }
        }

 

PS:Am incecat si fara verficarile daca e logat / connectat si tot la fel!

PS: Functia este pusa la SyncUp folosesc gm gen bigzone!

ba, smr daca stiu..nu am intalnit asa cv =] scz man,da imi spui te rog cum ai adaugat alea cu mission passed ca pe bugged, cand termini questu? ca am incercat, si iau erori smr mama..multe rau..poate imi frec gm degeaba. =] te rog mult. da-mi un exemplu aici, cum ai facut tu la un quest, si eu ma descurc, multumesc din inima, pwp man, si succes cu serveru.

Edited by ShadowHD
greseli de scriere
Link to comment
Share on other sites

  • 0
1 oră în urmă, Stefan a spus:

Ba asta merge dar nu se reseteaza daca nu esti oline doar daca esti

normal ca nu se reseataza daca nu esti online pentru ca folosesti Variabile din gm care se aplica pt jucatorii care sunt(PlayerInfo este doar pt cei on)

Deci pt cine e conectat ramanse asa cum e si pt cine nu e faci un else in care trimiti in query spre baza de data prin care sa setezi acele variabile pe 0 si misiunile I le atribui cand se conecteaza la server.(si ca misiune atreibuita at trebui sa o pui pe -1 cand se reseataza pt cei offline ca sa poti sa verifici daca nu a primit alta misiune in acea zi) 

Edited by valivaly96
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Doamne, " if(IsPlayerConnected(i) && gPlayerLogged == 1) " e clar ca merge doar la playerii conectati sau logati daca ai verificarile astea, daca vrei sa reseteze la toti.

Poti sa faci asta si pentru cine e offline, e mai complicat, dar poti.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
4 hours ago, DaNl said:

Doamne, " if(IsPlayerConnected(i) && gPlayerLogged == 1) " e clar ca merge doar la playerii conectati sau logati daca ai verificarile astea, daca vrei sa reseteze la toti.

Poti sa faci asta si pentru cine e offline, e mai complicat, dar poti.

Am incercat si fara aia cu isplayerconnected si logged dar nush cum fac pt cei off?

Link to comment
Share on other sites

  • 0
7 hours ago, valivaly96 said:

normal ca nu se reseataza daca nu esti online pentru ca folosesti Variabile din gm care se aplica pt jucatorii care sunt(PlayerInfo este doar pt cei on)

Deci pt cine e conectat ramanse asa cum e si pt cine nu e faci un else in care trimiti in query spre baza de data prin care sa setezi acele variabile pe 0 si misiunile I le atribui cand se conecteaza la server.(si ca misiune atreibuita at trebui sa o pui pe -1 cand se reseataza pt cei offline ca sa poti sa verifici daca nu a primit alta misiune in acea zi) 

Un exemplu ?

 

Edited by [i]Stefan
Link to comment
Share on other sites

  • 0
Acum 2 ore, Stefan a spus:

Am incercat si fara aia cu isplayerconnected si logged dar nush cum fac pt cei off?

hour == 0) {
            foreach(Player, i) {
                if(IsPlayerConnected(i) && gPlayerLogged == 1) 
                {
                    PlayerInfo[pQuestZ] = 0;
                    PlayerInfo[pQuestZ2] = 0;
                    PlayerInfo[pQuestZProgres] = 0;
                    PlayerInfo[pQuestZProgres2] = 0;
                    Update(i,pQuestZx);
                    Update(i,pQuestZ2x);
                    Update(i,pQuestZProgresx);
                    Update(i,pQuestZProgres2x);
                    GiveQuest(i);
                    GiveQuest2(i);
                    SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW, "(Quests) {FFFFFF}Misiunile au fost resetate cu succes, tastati comanda /quests pentru a vedea ce misiuni a-ti primit!");
                }

else

{

new query[140];

format(query,140,"UPDATE users SET `numevariabila`='0',`numevariabila2`='-1'");//progesul il pui cu -1 iar questz si questz2 cu 0

mysql_tquery(SQL,query,"","");

}
            }
        }

si la onplayerloginVerifici daca PlayerInfo[pQuestZProgres] ==-1 && PlayerInfo[pQuestZProgres2] ==-1 si apelezi functiile GiveQuest si GiveQuest2

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.