Jump to content
Autentificarea cu Google și Facebook nu mai este disponibilă. ×

Question

20 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
Posted

Salut, măreste string-ul, iar la comanda [/order], probabil că nu există, intră in gamemode și dă-mi ss cu comanda, sau lasă aici pastebin cu comanda.

  • 0
Posted
Acum 2 minute, DaNl a spus:

Salut, măreste string-ul, iar la comanda [/order], probabil că nu există, intră in gamemode și dă-mi ss cu comanda, sau lasă aici pastebin cu comanda.

CMD:order(playerid, params[]) {

    if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 11 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 11)
    {
        new result[30];
        if(!PlayerToPoint(100.0, playerid, -2158.6482,642.3111,1052.3750)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, "Nu esti in HQ!");
        if(PlayerHit[playerid] == -1) return SCM(playerid, COLOR_LGREEN, "Eroare: Poti lua arme doar atunci cand ai un contract!");
        if(sscanf(params, "s[30]", result)) {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, "USAGE: {FFFFFF}/order <id>");
            SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "1. Knife (10 $) | 2. SD-Pistol (100 $) | 3. Sniper (200 $)");
            return 1;
        }
        if(PlayerInfo[playerid][pGunLic] == 0) return SCM(playerid,-1,"Nu ai licenta de arme!");
        if(strcmp(result,"1",true) == 0) {
            if(GetPlayerCash(playerid) < 10) return 1;
            ServerWeapon(playerid, 4, 200);
            SendClientMessage(playerid, COLOR_MONEY, "Ti-ai cumparat un cutit la pretul de 10$.");
            GivePlayerCash(playerid, -10);
            return 1;
        }
        else if(strcmp(result,"2",true) == 0) {
            if(GetPlayerCash(playerid) < 100) return 1;
            ServerWeapon(playerid, 23, 200);
            SendClientMessage(playerid, COLOR_MONEY, "Ti-ai cumparat un SD-Pistol la pretul de 100$.");
            GivePlayerCash(playerid, -100);
            return 1;
        }
        else if(strcmp(result,"3",true) == 0) {
            if(GetPlayerCash(playerid) < 200) return 1;
            ServerWeapon(playerid, 34, 200);
            SendClientMessage(playerid, COLOR_MONEY, "Ti-ai cumparat un Sniper la pretul de 200$.");
            GivePlayerCash(playerid, -200);
            return 1;
        }
        else return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, "Invalid id!");
    }    
    if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 4 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 4 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 15 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 15 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 5 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 5 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 16 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 16 ||
    PlayerInfo[playerid][pMember] == 6 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 19 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 19 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 6 ||  PlayerInfo[playerid][pMember] == 10 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 10)
    {    
        if(PlayerInfo[playerid][pGunLic] == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_LGREEN, "Eroare: Nu ai licenta de arme. Cauta un instructor pentru a obtine licenta.");
        if(GetPlayerInterior(playerid) == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE,"Nu esti in HQ.");
        if(!IsAtOrderPlace(playerid)) return 1;
        //if(InWar[PlayerInfo[playerid][pMember]] == 0) return SCM(playerid, COLOR_LGREEN, "Eroare: Poti lua arme doar atunci cand mafia ta are un razboi!");
        new result[180];
        new x = PlayerInfo[playerid][pMember]-1;
        if(SafeInfo[x][sMaterials] < 1) return SCM(playerid, COLOR_CLIENT, "Nu sunt suficiente materiale in seif!");
        if(SafeInfo[x][sMoney] < 1) return SCM(playerid, COLOR_CLIENT, "Nu sunt suficienti bani in seif!");
        if(sscanf(params, "s[30]", result)) {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, "USAGE: {FFFFFF}/order <id>");
            SCM(playerid, COLOR_GRAD3, "Rank 1 - Deagle");
            SCM(playerid, COLOR_GRAD3, "Rank 2 - Deagle,AK47");
              SCM(playerid, COLOR_GRAD3, "Rank 3 - Deagle,M4");
            SCM(playerid, COLOR_GRAD3, "Rank 4 - Deagle,Combat-Shotgun,M4");
            SCM(playerid, COLOR_GRAD3, "Rank 5 - Deagle,Shotgun,Tec-9,Combat Shotgun,M4,Rifle");
              SCM(playerid, COLOR_GRAD3, "Rank 6 - Katana");
            return 1;
        }
        if(PlayerInfo[playerid][pGunLic] == 0) return SCM(playerid,-1,"Nu ai licenta de arme!");
        if(PlayerInfo[playerid][pRank] < 1) return 1;
        if(strcmp(result,"1",true) == 0) {
            ServerWeapon(playerid, 24, 200);
            SendClientMessage(playerid, COLOR_MONEY, "Ti-ai cumparat setul de arme de rank 1.");
            SafeInfo[x][sMaterials] -= 200;
            SafeInfo[x][sMoney] -= 220;
        }
        if(PlayerInfo[playerid][pRank] < 2) return 1;
        else if(strcmp(result,"2",true) == 0) {
            ServerWeapon(playerid, 24, 600);
            ServerWeapon(playerid, 30, 600);
            SendClientMessage(playerid, COLOR_MONEY, "Ti-ai cumparat setul de arme de rank 2.");
            SafeInfo[x][sMaterials] -= 320;
            SafeInfo[x][sMoney] -= 310;
        }
        if(PlayerInfo[playerid][pRank] < 3) return 1;
        else if(strcmp(result,"3",true) == 0) {
              ServerWeapon(playerid, 24, 600);
               ServerWeapon(playerid, 31, 600);
            SendClientMessage(playerid, COLOR_MONEY, "Ti-ai cumparat setul de arme de rank 3.");
            SafeInfo[x][sMaterials] -= 320;
            SafeInfo[x][sMoney] -= 300;
        }
        if(PlayerInfo[playerid][pRank] < 4) return 1;
        else if(strcmp(result,"4",true) == 0) {
            ServerWeapon(playerid, 24, 300);
              ServerWeapon(playerid, 27, 600);
               ServerWeapon(playerid, 31, 600);
            SendClientMessage(playerid, COLOR_MONEY, "Ti-ai cumparat setul de arme de rank 4.");
            SafeInfo[x][sMaterials] -= 400;
            SafeInfo[x][sMoney] -= 535;
        }        
        if(PlayerInfo[playerid][pRank] < 5) return 1;
        else if(strcmp(result,"5",true) == 0) {
            ServerWeapon(playerid, 24, 300);
              ServerWeapon(playerid, 27, 600);
               ServerWeapon(playerid, 31, 600);
               ServerWeapon(playerid, 32, 600);
             ServerWeapon(playerid, 33, 600);
            SendClientMessage(playerid, COLOR_MONEY, "Ti-ai cumparat setul de arme de rank 5.");
            SafeInfo[x][sMaterials] -= 370;
            SafeInfo[x][sMoney] -= 450;
        }    
        else if(strcmp(result,"6",true) == 0) {
        if(PlayerInfo[playerid][pRank] < 6) return 1;
            ServerWeapon(playerid, 8, 200);
            SendClientMessage(playerid, COLOR_MONEY, "Ti-ai cumparat o Katana");
            SafeInfo[x][sMaterials] -= 250;
            SafeInfo[x][sMoney] -= 530;
        }            
    }
    else SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, "Nu esti membrul unei mafii.");
    return 1;
}
 

  • 0
Posted

Nu primești erori la compilare? iar facțiunea in care ești, este id 11?

  • 0
Posted

Cod live pe moment netestat dar poate merge ca eu nu folosesc rpg-uri

    switch(PlayerInfo[playerid][pMember])
    {
        case 4,15,5,16,6,19,10:
        {
            //cod
        }
		default: SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, "Nu esti membrul unei mafii.");
    }

Ma gandesc ca daca e lider intr-o factiune e si membru :)) (asa am vazut la tine in cod), mnuj cum le aveti voi oricum

o intrebare, de ce ai folosi string pentru result cand e mai simplu un integer ca folosesti doar cifre? Dar de ce marime 30 la string pana la urma?

  • 0
Posted
Acum 41 minute, cristiviteza a spus:

Cod live pe moment netestat dar poate merge ca eu nu folosesc rpg-uri


    switch(PlayerInfo[playerid][pMember])
    {
        case 4,15,5,16,6,19,10:
        {
            //cod
        }
		default: SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, "Nu esti membrul unei mafii.");
    }

Ma gandesc ca daca e lider intr-o factiune e si membru :)) (asa am vazut la tine in cod), mnuj cum le aveti voi oricum

o intrebare, de ce ai folosi string pentru result cand e mai simplu un integer ca folosesti doar cifre? Dar de ce marime 30 la string pana la urma?

Nu merge, si asa am pus ca asa e si in restu comenzilor in gm

  • 0
Posted
Acum 23 minute, AloNNe a spus:

cred ca e o limita dar nu o gasescc

Nu cred că am rezolvare, dacă eram in locul tău, refăceam comanda de la 0, cât despre comanda [/factions] unde nu iți apare "Inchis/Deschis", mărește string-ul.

  • 0
Posted
Acum 1 minut, DaNl a spus:

Nu cred că am rezolvare, dacă eram in locul tău, refăceam comanda de la 0, cât despre comanda [/factions] unde nu iți apare "Inchis/Deschis", mărește string-ul.

Mane, doar la factiunea asta e, am facut iar tot asa, am si scoso de acolo gen si zicea ca nu sunt membru si cand adaugato la order zicea ca nu exista comanda, exista o limita si nu o gasesc daca o gaseam era rezolvata...

  • 0
Posted
Acum 10 minute, AloNNe a spus:

Mane, doar la factiunea asta e, am facut iar tot asa, am si scoso de acolo gen si zicea ca nu sunt membru si cand adaugato la order zicea ca nu exista comanda, exista o limita si nu o gasesc daca o gaseam era rezolvata...

Sigur ai out of bonds la seife. Mareste new SafeInfo[16][sInfo];la 20

  • 0
Posted
Acum 1 minut, valivaly96 a spus:

Sigur ai out of bonds la seife. Mareste new SafeInfo[16][sInfo];la 20

Acum vorbesc cu edison si fix asta mi-a spus, mersii oricum

  • 0
Posted
Chiar acum, AloNNe a spus:

Acum vorbesc cu edison si fix asta mi-a spus, mersii oricum

Nu inteleg cum nu iti dai seama ca ti.am explicat si ieri. Daca nu merge si nu ai erori la compilare verifica consola mereu. Acolo iti zicea si unde se depaseste limita mai mult ca sigur.

  • 0
Posted
Acum 1 minut, valivaly96 a spus:

Nu inteleg cum nu iti dai seama ca ti.am explicat si ieri. Daca nu merge si nu ai erori la compilare verifica consola mereu. Acolo iti zicea si unde se depaseste limita mai mult ca sigur.

Am verificat-o dar probabil nu am fost atent...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.