Jump to content

Vand GameMode PlayNion


iSkull

Recommended Posts

On 3/1/2018 at 6:23 PM, iSkull said:
Pret: 200 lei
Contact: Skype -> Marian / iSkull
Istoric: Gamemode-ul a fost inceput de la originalul Godfather si a ajuns dupa 6-7 ani ceea ce este acum.
O sa incerc sa fac o scurta prezentare:
 
Script:
- versiunea MySQL R39-6.
- identarea decenta
- anticheat decent / protectii (fly, teleport, weapon, money, jetpack, vehicle jack, invalid bullets, aimbot, exploit etc)
- toate timerele sunt trecute pe y_timers.
- toate comenzile trecute pe Pawn.Cmd + sscanf, demonstrat mai rapid decat zcmd.
(structura Pawn.Cmd este asemanatoare cu cea zcmd, comenzile se pot trece usor de pe un procesor de comenzi pe altul)
Continut:
 
Pe langa sistemele si functiile de baza RPG (dealership, vehicule personale, factiuni, marriage, war-uri intre gang-uri si mafii etc) gamemode-ul mai dispune si de:
- Sistem de clanuri (fiecare jucator isi poate intemeia un clan propriu)
Un clan poate avea un numar maxim de membrii, o culoare, un tag (pozitia tag-ului este setata de lider - in fata sau dupa nume), de asemenea clanurile pot avea si un HQ Propriu setat de lider.
Metoda de intemeiere a clanurilor:
https://www.youtube.com/watch?v=HsU3gt-iSCc
 
- Deoarece am inceput cu prezentarea sistemului de clanuri, voi continua cu sistemul DarkZone.
(pe scurt, darkzone este zona contaminata in care clanurile se dueleaza si membrii se pot imbogati)
Prezentarea DarkZone:
https://www.youtube.com/watch?v=AWhuhQrPs2M
 
Prezentarea completa a sistemului DarkZone:
 
A fost conceput un sistem special destinat sa dinamizeze activitatea in clanuri, este vorba despre 'Dark Zone'.
Acest sistem este disponibil doar pentru membrii si liderii de clanuri.
O sa explic mai jos ideea modului de joc:
In San Fierro (zona China Town) a fost delimitata o zona intinsa numita zona contaminata. Se gasesc in interiorul ei mai multe repere importante.
 
https://s26.postimg.org/43qe3c1q1/map.jpg]
 
Cele 2 locatii 'S' reprezinta safehouse-urile zonei contaminate. Practic, prin ele se face accesul intre Dark Zone si lumea obisnuita.
In fiecare Safehouse exista cate un magazin care contine de regula arme mai ieftine decat pretul obisnuit.
Discheta din mijloc reprezinta locatia de extractie pentru obiectele gasite in zona contaminata.
Trebuie sa retineti ca orice obiect gasit in zona contaminata este CONTAMINAT si trebuie extractat cu ajutorul cutiei speciale.
De asemenea, niciun jucator nu poate parasi zona contaminata daca detine obiecte contaminate.
 
Obiectele contaminate pot fii:
 
- Bani ($$) contaminati.
- Bonus salarial la joburi (masurat in minute)
- Fragmente (vom vorbi mai jos despre rolul acestora).
- Arme (diverse combinatii, perechi de cate 2 arme cu gloante limitate).
Este de retinut faptul ca atunci cand un jucator moare, toate obiectele lui ajung la ucigas.
Exista un numar de cutii militare pozitionate in zona contaminata. Fiecare cutie se poate deschide odata la 5 minute. Membrii unui clan primesc obiectul din cutie doar daca se afla in apropierea celui care deschide cutia (maxim 10 metri). Cei din jur primesc premiul doar daca cel care deschide cutia face parte din acelasi clan.
Obiectul primit din cutie este intamplator, cei din jurul cutiei vor primi cate un obiect diferit.
Dupa cum ati vazut pe harta, exista in stanga un '?'.
Acel semn reprezinta un magazin de arme ceva mai special, l-am numit 'Black Market' datorita obiectelor vandute la preturi mai mici de negustori care activeaza in zona contaminata.
Black Market-ul dispune de 5 magazine (4 de arme si unul destinat obiectelor de heal)
Voi scrie cateva cuvinte despre aceste 'Fragmente', am mentionat mai sus de ele:
Fragmentele sunt obiecte contaminate ce se obtin din cutii in zona contaminata.
Odata extrase, acestea ajung in inventarul jucatorului si se pot vizualiza folosind comanda /stats sub numele 'Fragments' (randul 3)
In safehouse exista o camera destinata schimbului de fragmente cu coroane.
La fiecare 50 fragmente jucatorul primeste o coroana, le poate schimba folosind comanda /convert in camera speciala din safehouse.
Ce se intampla daca 2 clanuri se intalnesc in zona contaminata?
Este simplu, ei aleg daca se vor duela sau nu, dark zone-ul este un mod de joc liber si nu influenteaza in niciun fel activitatea clanurilor in aceasta zona. Deci, aliantele sunt permise.
Este foarte important de stiut faptul ca regulile de duel raman aceleasi ca la war (Fara C-Bug sau alte bug-uri/trick-uri native).
Jucatorii sunt invizibili pe harta in zona contaminata. (Numele se poate vedea in cazul in care jucatorii se apropie destul de mult)
Uciderile vor aparea in partea dreapta sub forma de 'kill log' exact ca la war.
Comenzile /usedrugs , /usepills, /usekit, /creategun etc sunt permise fara restrictii, am dorit ca acest mod de joc sa fie cat mai liber si in acelasi timp natural.
 
- Sistemele Rob/Heist
Jaful consta intr-un rob pe cont propriu care dureaza maxim 7 minute.
Se procedeaza in felul urmator:
Atunci cand un jucator are 6/10 puncte Rob acesta poate merge la 'Heist Planning Room' (localizata pe /gps).
(Heist Planning Room este locul in care se programeaza toate jafurile (atat cele in echipa cat si cele solo).
In interior, jucatorul va intra in compartimentul destinat magazinelor de echipament unde va tasta '/rob' langa computer.
Vor fii prezentate pe scurt informatiile si modul de efectuare al jafului, apoi jucatorul este obligat sa isi aleaga o locatie.
Timpul si locatia jafului sunt prezentate in partea stanga a ecranului sub forma de textdraw.
Atunci cand jaful este in desfasurare jucatorul primeste permisiunea de a accesa magazinele de echipament din 'Heist Planning Room'.
Atunci cand jucatorul ajunge la locatia jafului trebuie sa intimideze vanzatorul prin dispunerea tintei asupra lui.
Exista o sansa de 20% ca vanzatorul sa nu se lase intimidat si sa nu ofere bani jefuitorului.
Jucatorul primeste wanted 4 chiar daca jaful reuseste sau esueaza.
Banii primiti sunt calculati dupa urmatoarea formula: Nivelul jucatorului * 3.600$ + o suma la intamplare intre 1$ si 1000$. Astfel, un jucator de nivel 10 poate obtine maxim 37.000$.
Pentru a organiza un jaf liderul trebuie sa se afle in 'Heist Planning Room' (o vom denumi simplu camera destinata jafurilor).
Aceasta locatie se poate gasi folosind comanda [/gps] -> Locatii Importante
In aceasta camera se va folosi comanda /heist. Odata folosita aceasta comanda va afisa un dialog informativ cu privire la jafuri.
Dupa ce liderul este familiarizat cu termenul de 'Heist' acesta incepe sa isi formeze o echipa. Toti jucatorii prezenti in camera destinata jafurilor vor aparea intr-un dialog special, liderul va decide pe cine va invita.
Dupa ce 3 jucatori se alatura echipei liderul are posibilitatea de a seta cate un rol pentru fiecare.
Ca jaful sa poata incepe fiecare membru din echipa trebuie sa detina un rol unic.
De asemenea, liderul este nevoit sa aleaga un set de echipament (Cheap, Medium si Expensive). Diferenta este facuta de armele, munitia si procentajul de armura pe care fiecare set le ofera.
Dupa ce butonul 'Continua jaful' este apasat de lider, membrii vor fii evacuati din camera destinata jafurilor si vor primi 4 vehicule de tip Mesa, fiecare membru va avea de indeplinit cate un obiectiv specific rolului.
Nu voi explica fiecare obiectiv in parte, ramane ca voi sa descoperiti singuri.
Dupa ce toate obiectivele secundare au fost completate membrul cu rolul de Tactician si cel cu rolul de Demolition se vor regrupa in fata bancii, in acest timp membrul cu rolul de Pilot se va pozitiona pe acoperisul bancii, nu inainte ca membrul cu rolul de Sniper sa dezactiveze sistemul radar amplasat pe acoperisul bancii Los Santos.
Odata intrati, membrul Demolition va fixa explozibilul la baza usii seifului, dupa 5 secunde explozibilul va exploda si cei doi intrati in banca vor avea cale libera spre seif.
In seif exista o serie de cutii de valori care necesita sa fie jefuite. Dupa prima cutie de valori jefuita cei doi membrii din banca vor primi nivelul de wanted maxim (6), ei pot alege daca vor fura in continuare sau vor merge catre extragere.
Pentru a ajunge la extragere membrii demolition si tactician vor urca un etaj si vor intra intr-o camera in care este prezenta o 'gaura de evacuare' spre acoperisul bancii.
Pentru a putea parasi banca membrii echipei trebuie sa fure minim 4.000$.
Pe acoperis cei doi se vor regrupa cu pilotul echipei si vor merge sa preia si membrul cu rolul de sniper.
Pilotul si Sniperul vor primi de asemenea wanted 6 pe motivul 'Complice la Jaf'.
 
Dupa ce echipa s-a regrupat obiectivul principal devine 'Evadarea'. Pilotul va urma o ruta aeriana pentru a scapa de politie. (Ruta este alcatuita din 4 puncte, ultimul punct constituind finalul jafului).
Prada se va imparti in urmatorul fel: Fiecare membru va primi 25% din suma totala furata din cutiile de valori.
 
Pentru fiecare jaf efectuat cu succes jucatorii vor avansa in skill, skillul va permite jucatorilor sa fure sume mai mari de bani din cutiile de valori.
Algoritmul folosit pentru extragerea de bani din cutiile de valori: Skill-ul jucatorului * 600 + Random(100)
* Random(100) reprezinta o valoare aleasa la intamplare in intervalul 1-100
Intr-un update recent au fost adaugate alte 3 locatii de heist. (liderul poate alege atunci cand intemeiaza echipa)
(PREZENTARILE AU FOST FACUTE ATUNCI CAND SISTEMELE AU FOST IMPLEMENTATE, ESTE POSIBIL CA SUMELE/PREMIILE SA FIE SCHIMBATE, INSA METODELE DE CALCUL ACELEASI)
 
Sistemul Jail Escape:
Se va folosi comanda /breakout la intrarea spre coridorul de aerisire. (necesita un breakout kit din 24/7)
Exista 2 scenarii posibile, ambele au cate o sansa de 50%.
Scenariul 1: Jucatorul patrunde in interiorul centrului de comanda si evadarea continua.
Scenariul 2: Jucatorul nu reuseste sa sparga gardul spre coridorul de aerisire si primeste in plus 300 secunde de inchisoare.
 
In interiorul intrarii secrete jucatorul trebuie sa isi foloseasca pumnii pentru a sparge gratiile coridorului de aerisire.
Dupa ce gratiile au fost distruse, jucatorul are ca obiectiv dezactivarea sistemului de supraveghere din interiorul dispeceratului.
Dupa ce sistemul de supraveghere a fost dezactivat, jucatorul devine eligibil pentru a selecta o ruta subterana din camera de control.
Vor fii prezentate cateva informatii legate de evadare si o lista cu iesirile disponibile.
Dupa ce ruta subterana a fost selectata jucatorul trebuie sa gaseasca iesirea spre tunel.
Armele nu vor avea un obiectiv propriu, depinde de jucatorul care evadeaza daca alege sa ia armele dispuse.
La fiecare iesire (Est, Sud, Vest) au fost aduse cate 5 masini. (o sa mai aducem pe parcurs)
La finalul evadarii jucatorul primeste wanted 1.
Nu exista un numar limita de jucatori care pot evada in acelasi timp. Este important sa stiti ca orice jucator ucis/respawnat pe durata unei evadari va esua evadarea respectiva.
Sistemul 'Fun House'
A fost construit un sistem de evenimente automatizate. Acesta cuprinde momentan doar cateva evenimente.
Administratorii pot controla evenimentele folosind comanda /manageevents.
1. Team Gungame (TGG)
Obiectivul: Ajuta-ti echipa sa obtina cat mai multe ucideri pentru a obtine arme mai performante si castiga jocul.
Echipe disponibile (2): ORANGE si VERDE
Timp disponibil: 12 minute.
Exista 9 nivele pentru arme:
1 - Silent Pistol (necesita 5 ucideri pentru a avansa)
2 - Deagle (necesita 5 ucideri pentru a avansa)
3 - Shotgun (necesita 5 ucideri pentru a avansa)
4 - Uzi (necesita 5 ucideri pentru a avansa)
5 - Mp5 (necesita 5 ucideri pentru a avansa)
6 - M4 (necesita 5 ucideri pentru a avansa)
7 - Rifle (necesita 5 ucideri pentru a avansa)
8 - Sniper (necesita 5 ucideri pentru a avansa)
9 - Knife (necesita 2 ucideri pentru a castiga)
Premiu: 50.000$ pentru fiecare membru de echipa castigatoare.
5% din castig este impozitat si ajunge in contul bizz-ului.
Evenimentul poate sa inceapa doar daca sunt cel putin 6 participanti.
 
2. Deathmatch (DM)
Obiectivul: Obtine cat mai multe ucideri pentru a castiga jocul.
Timp disponibil: 6 minute.
Armele disponibile:
1 - Deagle
2 - Shotgun
3 - Uzi
4 - M4
5 - Sniper (4 gloante)
6 - Grenade (2 grenade)
Premiu: 50.000$ pentru participantul cu cele mai multe ucideri.
5% din castig este impozitat si ajunge in contul bizz-ului.
Evenimentul poate sa inceapa doar daca sunt cel putin 6 participanti.
 
3. Last Man Standing (LMS)
Obiectivul: Incearca sa supravietuiesti cat mai mult.
Timp disponibil: 7 minute.
Arma disponibila: Katana
Premiu: 50.000$ pentru ultimul participant ramas in viata.
5% din castig este impozitat si ajunge in contul bizz-ului.
Evenimentul poate sa inceapa doar daca sunt cel putin 6 participanti.
 
4. Hide'N'Seek (HNS)
Obiectivul:
(Hunters) Gaseste toate tintele si neutralizeaza-le folosind spray-ul primit.
(Targets) Incearca sa te ascunzi cat mai bine. Poti sa fugi, dar nu poti riposta!
Timp disponibil: 10 minute
Echipe disponibile (2): HUNTERS (Vanatori)(maxim 2 participanti) si TARGETS (Tinte)
Armele disponibile:
(Hunters) Spray
(Targets) Nu pot provoca daune
Premiu: 50.000$ pentru fiecare participant din echipa castigatoare.
5% din castig este impozitat si ajunge in contul bizz-ului.
Evenimentul poate sa inceapa doar daca sunt cel putin 6 participanti.
 
5. Sniper Challenge (SC)
Obiectivul: Ucide cati mai multi inamici folosind sniperul si ajuta-ti echipa sa castige jocul.
Echipe disponibile (2) ROSIE si ALBASTRA
Timp disponibil: 8 minute.
Arma disponibila: Sniper
Premiu: 50.000$ pentru fiecare participant din echipa castigatoare.
5% din castig este impozitat si ajunge in contul bizz-ului.
Evenimentul poate sa inceapa doar daca sunt cel putin 6 participanti.
6. Treasure Hunt (TH)
Obiectivul: Gaseste bijuteria de aur care se ascunde in tunelurile din apa.
Timp disponibil: 4 minute.
Arma disponibila: Participantii nu pot provoca daune.
Premiu: 50.000$ pentru participantul care gaseste bijuteria de aur.
5% din castig este impozitat si ajunge in contul bizz-ului.
Evenimentul poate sa inceapa doar daca sunt cel putin 6 participanti.
 
7. Ship Defense - adaugat recent
Evenimentul 'Ship Defense' a fost adaugat la Fun House.
Primii 2 jucatori care participa la acest eveniment sunt alesi 'Aparatori' si trebuie sa protejeze nivelul superior al vaporului. (locul unde se desfasoara evenimentul).
Atacatorii sunt nevoiti sa invadeze nivelul superior al vaporului si sa stea timp de 5 secunde in punctul rosu.
Daca 2 atacatori stau simultan in punctul rosu secundele se vor aduna si evenimentul se va sfarsi mai rapid.
Aparatorii castiga doar daca protejeaza vaporul timp de 5 minute.
'Friendly-Fire' este dezactivat, 2 membrii din aceeasi echipa nu vor putea sa isi cauzeze daune unul altuia.
 
Armele aparatorilor:
- 25 grenade (la prima spawnare)
- Sniper (50 gloante)
- Deagle (gloante infinite)
- M4 (gloante infinite)
- Shotgun (gloante infinite)
 
Armele atacatorilor:
- Chainsaw
- Deagle (gloante infinite)
- MP5 (gloante infinite)
- M4 (gloante infinite)
 
Dealership:
(Organizat pe 4 categorii, functia de test drive implementata, toate modelele cuprind informatii privind numarul de usi, viteza maxima, acestea se pot modifica direct din joc)
De asemenea, se pot adauga vehicule direct din joc,  se poate modifica stock-ul.
Alte informatii:
- Sistemul de war permite disputarea a 3 war-uri in acelasi timp (pentru cele 4 gang-uri si cele 2 mafii)
- Factiunile dispun de un sistem de  raport automatizat, fiecare jucator primeste puncte de activitate in cadrul factiunii, acestea sunt stocate in baza de date si se pot vizualiza pe panel.
- Toate logurile sunt stocate in baza de date si se pot vizualiza de pe panel. (doar administratorii)
- Fiecare factiune dispune de un seif (acesta poate pastra bani, materiale, droguri), saptamanal seifurile factiunilor sunt alimentate cu sume de bani, membrii pot cumpara arme folosind /order (banii vor fii retrasi din seiful factiunii).
- Exista un sistem de licente complex, pentru fiecare licenta jucatorii sustin cate un examen. (Driving, Flying, Fishing, Sailing si Weapon)
- Toate licentele expira in timp mai putin cel de pescuit, acela este permanent.
- Pentru inceput fiecare jucator primeste un vehicul de inceput, exista in jur de 60 spawn-uri pentru vehiculele de tutorial in parcarea de la aeroport (De langa spawn).
De asemenea, se vinde si panelul. Nu o sa ofer aici imagini, va las demo: Click
Acestea au fost cateva dintre principalele atractii, absolut toate modificarile efectuate in gamemode, detaliate linie cu linie, sunt prezentate pe forumul nostru, nu o sa las link aici, il ofer in privat doar celor interesati.

Nu ati mai vandut GM-ul?!

Ai nevoie de ajutor in scripting si nu ai bani? Te pot ajuta cu mare drag. Dar asta nu inseamna sa iti lucrez un Sistem de joc complet, daca ai nevoie de ajutor ma poti contacta pe Discord.ezgif-2-3a38433e2465.gif.9283810e304f5e405309769455e5e14b.gif

Link to comment
Share on other sites

Am cumparat acest gm si a fost o mare teapa e plin de bug-uri exemple bug la comanda /sellcarto player-ul daca vinde masina pe -99999999 cel care o vinde primeste bani pe plus si cel ce o cumpara primeste bani pe -99999999 | Bug la factiunea hitman nu poti face contracte e buguit sistemu | bug la delearship uneori nu arata numele exact la masinii | bug chat nu poti scrie uneori pe server nu stiu de ce n-am aflat nici pana acum | si multe altele el mi-a dat cuvantul ca nu are bug-uri si acum stau sa ma rog de ei sa-mi fac versiunea sau cle putin sa-mi dea la schimb un alt gm + panel + baza de date! sunt alte bug-uri nu le pot mentiona pe toate daca doriti sa vedeti ca am dreptate intrati pe rpg.evils.ro sa vedeti ca asa este! eu am incercat sa repar cat de cat dar nu le pot face pe toate nu am deloc experienta sa pot rezolva bug-urile!

“Este usor sa faci o tampenie, sa faci rau. Cel mai greu este sa schimbi ceva in bine”

1554874781_Captura de Tela 1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Acum 22 minute, BogdySAMP a spus:

Am cumparat acest gm si a fost o mare teapa e plin de bug-uri exemple bug la comanda /sellcarto player-ul daca vinde masina pe -99999999 cel care o vinde primeste bani pe plus si cel ce o cumpara primeste bani pe -99999999 | Bug la factiunea hitman nu poti face contracte e buguit sistemu | bug la delearship uneori nu arata numele exact la masinii | bug chat nu poti scrie uneori pe server nu stiu de ce n-am aflat nici pana acum | si multe altele el mi-a dat cuvantul ca nu are bug-uri si acum stau sa ma rog de ei sa-mi fac versiunea sau cle putin sa-mi dea la schimb un alt gm + panel + baza de date! sunt alte bug-uri nu le pot mentiona pe toate daca doriti sa vedeti ca am dreptate intrati pe rpg.evils.ro sa vedeti ca asa este! eu am incercat sa repar cat de cat dar nu le pot face pe toate nu am deloc experienta sa pot rezolva bug-urile!

E logic, probabil s'a uitat restrictia de a pune doar cu suma pozitiva, la contracte e posibil sa nu se reseteze(ceea ce nu este greu de facut), la DS nu am intalnit asa ceva, la chat are timp de asteptare.

Tot ce ai enumerat tu nu sunt foarte greu de facut, necesita maxim 10-15 minute. Iar daca ai mai umblat tu pe unde nu stii sigur anumite chestii nu este vina noastra, ceilalti care l-au cumparat au fost multumiti.

Edited by iSkull
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.